|
|
Sâmbătă, 16 Februarie 2008 14:47 |
Capitolul II. Membrii APR
- membri activi
- membri sustinãtori
- membri de onoare
- membri fondatori
Art. 9 Membrii activi (membrii APR)
-
La cerere, orice cadru didactic, care îsi însuseste principiile prezentului statut, care plãteste cotizatia si taxa de înscriere, care se obligã ca prin activitatea sa sã promoveze scopurile APR poate deveni membru APR.
- Membrii activi au urmãtoarele drepturi:
· De a participa la sedintele Adunãrii Generale si la sedintele ordinare ale APR.
· Doar membrii APR pot alege sau pot fi alesi în functiile de conducere ale asociatiei.
· Membrii APR au drept de vot egal, prin reprezentare, la toate nivelurile de decizie. Votul lor nu poate fi delegat.
· Membrii APR au dreptul de a fi informati asupra activitãtii organizatiei si de a participa la toate activitãtile si programele acesteia.
- Calitatea de membru activ al asociatiei înceteazã odatã cu:
- Pierderea calitãtii de cadru didactic, masterand, sau doctorand;
- Nerespectarea prevederilor prezentului Statut;
- Implicarea în actiuni care afecteazã prestigiul APR;
- Prin neplata cotizatiei conform conditiilor stipulate în Regulamentul de functionare;
- Prin decizia motivatã a Consiliului Director. Aceastã decizie poate fi atacatã cu contestatie în termen de 15 zile de la comunicare;
· Contestatiile prevãzute la art. 9 lit. c. din Statut se solutioneazã de cãtre Adunarea Generalã a asociatiei, dupã citirea contestatiei si audierea prealabilã a contestatorului de cãtre Consiliului Director. Decizia initialã poate fi înlãturatã sau modificatã doar cu aprobarea Adunãrii Generale;
· La cerere.
Art. 10 Membrii sustinãtori
- La cerere pot deveni membri sustinãtori ai APR alte persoane decât categoriile mentionate la art. 9 lit. c., cu acordul Comitetului Director.
- Membrii sustinãtori beneficiazã de toate drepturile membrilor ordinari, în afarã de drepturile de a alege si de a fi ales.
Art. 11 Membrii de onoare
- Membrii de onoare pot fi persoanele cu merite exceptionale fatã de ambianta universitarã si preuniversitarã, care prin activitatea lor constituie un exemplu de civism, spirit democratic, persoane care au sau au avut un aport considerabil la dezvoltarea APR.
- Calitatea de membru de onoare se conferã de cãtre Adunarea Generalã a APR.
Art. 12 Membrii fondatori
- Membrii fondatori sunt persoanele fizice care, cunoscând scopul, obiectivele si Statutul APR sunt de acord cu acestea si se angajeazã a contribui în mod activ la împlinirea lor.
- Membrii fondatori dobândesc aceastã calitate în Adunarea Generalã de Constituire.
- Membrii fondatori sunt nominalizati în Anexa 1, care face parte integrantã din prezentul statut.
- Dupa constituirea asociatiei, membrii fondatori vor alcãtui Consiliul de Onoare si Mediere. Functionarea acestuia va fi reglementatã de Regulamentul de Ordine Interioarã.
Articole asemanatoare mai vechi:
|
Ultima actualizare în Miercuri, 28 Iulie 2010 22:39 |
|
AUTOOBSERVAREA ŞI AUTONOTAREA ZILNICĂ
LA PURTARE A ELEVILOR, O CALE PENTRU
A ELIMINA INDISCIPLINA DIN ŞCOALĂ
(PROIECT EDUCAŢIONAL)
Virgil Beceru, profesor pensionar, E-mail: virgil.beceru@gmail.com
Rezumat
Şcoala şi... Read more
Calendarul admiterii în învăţământul liceal de stat 2014
Iată calendarul admiterii în învăţământul liceal pentru anul şcolar 2014-2015, respectiv anexa nr. 1 la ordinul MEN nr. 4925/ 29.08.2013, privind organizarea şi... Read more
APLICAȚII ALE INTEGRALEI DEFINITE
Prof. Opriș Brișcan Maria,
Liceul Tehnologic,,C-tin Brâncuși” Oradea
În lucrarea de față mă voi referi la o parte din aplicațiile integralei definite și anume la calculul ariilor... Read more
Înfiinţare Consiliul Naţional pentru
Prevenirea şi Combaterea Violenţei în mediul şcolar
Ministrul Liviu Marian Pop a emis ordinul de înfiinţare a Consiliului Naţional pentru Prevenirea şi Combaterea Violenţei în mediul şcolar
Ministrul interimar... Read more
STUDIU PRIVIND IMPLICAREA PĂRINȚILOR
ÎN ACTIVITĂȚILE EXTRACURRICULARE
Prof. înv. primar, Vâneață Gabriela
Şcoala Gimnazială Sf. Nicolae Tg-Jiu, Gorj
Părinții asteaptă prea... Read more
CALENDARUL DE DESFĂŞURARE A ACTIVITĂŢILOR DE PERFECŢIONARE PRIN DEFINITIVARE ÎN ÎNVĂŢĂMÂNT ŞI GRADE DIDACTICE ÎN ANUL ŞCOLAR 2010-2011 (conform OM 5720/20.10.2009 privind metodologia formării continue a personalului didactic din învăţământul... Read more
EXISTENŢA CA AMNEZIE SAU NEÎNŢELEGERE PROZA
ROMÂNO-AMERICANĂ ,,LADY V.” DE DUMITRU RADU POPA
Elena HENDRE - prof.
Colegiul Tehnic ,,Aurel Vlaicu”, Baia Mare, Maramureş
Rezumat: Proza scurtă „Lady V.” de... Read more
METODE DE ULTIMĂ GENERAȚIE
UTILIZATE ÎN STUDIUL BIOLOGIEI
Profesor: Cocoș Alina Magdalena,
Școala Gimnazială "ȘT.O.IOSIF", Tecuci
Rezumat: "Biologia este ştiinţa vieţii" iar pentru studiul acesteia este necesar să căutăm acele metode... Read more
CATEGORII
Prof. Badea Brigitte,
Colegiul Tehnic Ion Mincu, Timişoara
Rezumat
Structurile algebrice constituie o ramură fascinantă a algebrei, cu aplicaţii extrem de interesante. Elevilor din clasele a XII-a le sunt…
REDACTAREA UNUI ESEU ÎN LIMBA ENGLEZĂ
Studiu de specialitate
Profesor limba engleză Bold Corina
C.N. Zinca Golescu Pitești
Această sarcină pare a fi una destul dificilă în rândul elevilor. Indiferent dacă eseul…
EMINESCU ȘI JUNIMEA
(studiu)
Prof. Vartolomei Maria
Școala Gimnazială "I. Gr. Teodorescu - Ruseni" - Neamț/
Colegiul Tehnologic ˮSpiru - Haretˮ Piatra - Neamț
Dacă în planul criticii Titu…
Competenţele cheie europene relevante pentru disciplină
Curriculum-ul românesc nu se poate situa în afara tendinţelor mari ale educaţiei europene. Din acest punct de vedere, programele de limba şi… MOMENTE DIN ISTORIA INDEPENDENŢEI
prof. istorie Luminiţa Simona Feşnic
Liceul Teoretic “Onisifor Ghibu”, Oradea
Scopul acestui articol este reactualizarea semnificaţiei naţionale a zilei de 9 mai, care de la intrarea în Uniunea Europeană…
OPORTUNITĂŢI DE FORMARE PROFESIONALĂ
PRIN PROIECTE EUROPENE
profesor Moise Iuliana
profesor Ghiţă Angelica
profesor Ilie Lăcrămioara
Liceul cu Program Sportiv ”I. B. Şoter”, Buzău
… Clasificare droguri
În literatura de specialitate şi în practică există numeroase clasificări ale drogurilor, având la bază diferite criterii, cele mai cunoscute fiind: după efectul produs asupra sistemului nervos central -… GREŞELI FRECVENTE ȘI CORECTAREA LOR
LA NIVEL MORFOSINTACTIC
Prof. Gramnea Mimi
Colegiul Național „Emil Racoviță”
Printre greşelile frecvente făcute de elevii de gimnaziu în corelarea funcțiilor cu anumite cazuri morfologice,…
DEZVOLTAREA COMPETENŢELOR CHEIE CITIT-SCRIS PRIN DISCIPLINELE DE STUDIU DIN ÎNVĂŢĂMÂNTUL PRIMAR
Competenţe cheie cadrul European
Profesor Rodica Stan
Prezentare generală
Reprezintă prima încercare la nivel european de a oferi o listă completă şi…
|
|