Ce teze se dau in anul scolar 2012 2013 |
Marţi, 16 Octombrie 2012 00:00 |
Ce teze se dau in anul scolar 2012-2013
In scurta vreme va incepe perioada tezelor din anul scolar 2012-2013. Vezi perioada de sustinere a tezelor, precum si lista disciplinelor la care se sustin teze in anul scolar 2012-2013.
Calendarul tezelor in anul scolar 2012-2013
Tezele de pe semestrul I al anului scolar 2012-2013 se vor sustine pana la data de 30 noiembrie 2012.
Tezele de pe semestrul al II-lea al anului scolar 2012-2013 se vor sustine pana la data de 25 mai 2013. In semestrul al II-lea, la clasa a VIII-a, tezele se vor sustine pana la data de 17 mai 2013, iar la clasele terminale de liceu, pana la data de 26 aprilie 2013.
La scolile si clasele cu predare in limbile minoritatilor nationale, pe langa lucrarile scrise mentionate in lista, se sustine lucrare scrisa semestriala si la limba si literatura materna, indiferent de nivel, filiera, profil, specializare, an de studiu si forma de scolarizare.
La clasele cu predare in regim bilingv sau intensiv a unei limbi straine, indiferent de specializare, pe langa lucrarile scrise mentionate in lista, se sustine lucrare scrisa semestriala si la limba straina respectiva.
Gimaziu
Elevii din clasele V-VII vor sustine teze la limba romana si matematica, iar cei din clasa a VIII-a vor sustine teze la limba romana, matematica si istorie sau geografie, la alegere.
Liceu
Liceenii de la filologie vor sustine teze la limba romana, limba moderna, istorie sau geografie, la alegere, precum si la limba latina.
Elevii de la stiinte sociale vor sustine lucrari la aceleasi discipline cu diferenta ca, in locul limbii latine, vor putea alege un obiect de stiinte socio-umane.
Elevii de la matematica-informatica vor trebui sa se pregateasca atat la limba romana, cat si la matematica, informatica si la un obiect, la alegere, dintre fizica, chimie sau biologie.
Liceenii de la stiintele naturii vor avea teze la limba romana, matematica si la alte doua discipline, la alegere, dintre fizica, chimie si biologie.
Elevii de la filiera vocationala vor avea de sustinut, in functie de profil, pe langa clasicele obiecte limba romana, limba moderna si matematica, obiecte precum istoria artelor si arhitecturii, istoria muzicii sau a baletului, studiul Vechiului Testament, catehism, cunostinte biblice sau legislatie islamica.
Liceenii de la liceele tehnologice vor sustine lucrari la limba romana, matematica, chimie / biologie / fizica, la alegere, sau economie.
Pentru elevii de clasa a X-a din invatamantul profesional s-a decis ca tezele semestriale sa fie sustinute pentru toate domeniile si calificarile la limba romana si la matematica.
!!! In cazurile in care o lucrare scrisa semestriala se sustine la alegere dintr-o lista de discipline, elevii vor opta in scris pentru una dintre disciplinele mentionate in lista. Optiunile elevilor raman valabile pe parcursul intregului an scolar.
Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:
|
Ultima actualizare în Joi, 25 Octombrie 2012 18:25 |
|
Structura portofoliului invatatorului
Partea I - Date personaleStructura anului scolarOrarulFisa postuluiCurriculum VitaeRaport de autoevaluare lunar / semestrial
Fisa de evaluare anuala
Programa scolaraProgramele pentru optionalele propusePlanificarea materiei (planificarea anuala si proiectarea pe unitati... Read more
FIINŢA UMANĂ ÎNTRE COORDONATE ALE TIMPULUI
Prof. Cristina Lorincz
Colegiul Tehnic Iosif Şilimon, Braşov
Timpul, o necunoscută „concretă”a existenţei noastre, este una din marile probleme existenţiale ale omului. Fiinţa umană,... Read more
ERROR ANALYSIS. GOOD FEEDBACK FOR TEACHERS
Profesor: Elisabeta Maxim
Școala Gimnazială “Ștefan cel Mare” Botoşani
Abstract In the past forty years, studies of second language learning have occupied a central... Read more
EDUCAŢIA GLOBALĂ
- REPERE METODOLOGICE -
CUNOŞTINŢE, ABILITĂŢI, ATITUDINI ŞI VALORI
2.1. CURRICULUM, CUNOŞTINŢE ŞI ABILITĂŢI
Specificitatea curriculumului educaţiei globale constă, în principal, în importanţa pe care educatorii şi şcolile care implementează acest proiect... Read more
Evaluarile nationale pentru clasele a II-a, a IV-a si a VI-a, amanate cu aproape o luna - calendar
Evaluarile Nationale la clasele a II-a, a IV-a si a VI-a, programate sa... Read more
METAFORA ÎN POEZIA LUI NICHITA STĂNESCU
Prof. Pătruț Anișoara Ramona
Școala gimnazială Eșelnița, Mehedinți
Metafora reprezintă o figură semantică ce presupune un transfer de termeni, posibil datorită conţinutului semantic, parţial comun.... Read more
MANAGERUL ȘCOLAR - OM, SPECIALIST ȘI EDUCATOR
Prof. Aanei Genilia
Școala Gimnazială Lunca Pripor, Orașul Nehoiu, județul Buzău
,,Cel mai bun educator este acela care... Read more
CUM NE RAPORTĂM LA TENTAȚIILE CULINARE
Prof. educator Mureșan- Chira Gabriel
Școala Gimnazială Specială Centru de Resurse
și Documentare privind Educația Incluzivă/ Integrată, Cluj-Napoca
Prof. educator Ioviță Daniela
Școala Gimnazială Specială Centru... Read more
FOCUL LUI SUMETRU
Profesor Şerban Andreea
Focul lui Sumetru (Sâmedru) reprezintă un obicei aparent simplu, ce incorporează însă o multitudine de interpretări. Acesta are loc…
DEZVOLTAREA MUZICII CU PROGRAM
ÎN SECOLUL AL XIX-LEA
Profesor Lazar Mihaiela
Liceul de Artã „Ioan Sima” Zalãu
Muzica programaticã, modalitate de exprimare specific romanticã, are de fapt o… CARACTERISTICILE INTELECTUALE ALE PREŞCOLARILOR
Educator Stan Luminiţa-Simona
Grădiniţa cu program normal Bălăbăneşti, Galaţi
Intelectul, formaţiune psihică deosebit de complexă, cuprinde procese şi activităţi psihice variate şi dificile precum: gândire, memorie, limbaj, imaginaţie, atenţie… SINCRONIE ŞI DIACRONIE
Profesor Andra Elena Diaconu,
Școala Gimnazială Fitionești, județul Vrancea
Modul de cercetare sincronic nu se opune categoric cercetării istorice, evolutive, diacronice, ci apare ca o completare necesară,…
Planificare model pentru limba latina invatamant gimnazial
Incepand cu anul scolar 2011-2012, Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a oferit pentru prima data tuturor cadrelor didactice modele de planificari calendaristice. Iata…
SPIRITUL CONTINUĂ EXISTENŢA NEFIINDĂ A UMBREI OMULUI VIU
Ştefan Lucian MUREŞANU
Motto: Cu cât oamenii îmbătrânesc cu atât spiritual lor devine mai suplu, mai cald, dobândind o înfăţişare mai organic. S-ar… IDEEA DE CRITICĂ LITERARĂ ÎN VIZIUNEA
LUI JEAN STAROBINSKI
Prof. Apostol Iuliana – Andreea
Şcoala cu clasele I-VIII „Dimitrie Pompeiu”, Broscăuţi
În acest articol voi prezenta concepţia unuia dintre membrii Şcolii de la… PLEDOARIE PENTRU BASM
Lorincz Cristina, profesor
Liceul de Arte Plastice, Braşov
Rezumat: Articolul se doreşte un îndemn pentru reîntoarcerea spre lumea basmului într-o societate axată pe material, spre pragmatic. Se aduc argumente…
Metodologia privind evaluarea/reevaluarea, aprobarea,
achiziţionarea şi gestiunea manualelor şcolare
în învăţământul preuniversitar în dezbatere publică
Ministerul Educaţiei Naţionale a lansat marţi, 21 mai, în dezbatere publică, până la data de 30…
|