CHESTIONAR
Discuţie condusă de prof. Ofelia Cornelia POPA
20 elevi chestionaţi; 2 absenţi
- Ţi-a plăcut lecţia CLIL?
a) Da: 20 elevi (100%) b) Nu: 0 elevi
- Argumentează răspunsul dat la intrebarea precedentă.
“Mi-am dorit să facem o lecţie ALTFEL; a fost distractiv”
“Am exersat şi engleză şi chimie”
“Engleza este materia mea preferată”
“La început nu am inţeles cum va fi; a fost uşor”
“E mai bine decât o oră de chimie obişnuită; am invăţat mai multe”
“Este ca şi cum faci două materii într-o singură oră”
- Ce ai învăţat în această oră?
“Chimie şi engleză”
“Denumirea şi simbolul elementelor chimice şi câteva cuvinte noi în limba engleză”
- Crezi că lecţia de azi ţi-a folosit în dezvoltarea abilităţilor de ascultare/vorbire/lectură?
-
- Da: 20 elevi (100%) b) Nu: 0 elevi
- Cum te-ai simţit la începutul primei ore CLIL?
Curios, agitat, îngrijorat, excitat, surprins
- Cum te simţi acum?
încrezător, fericit, încantat, impresionat, mai bun
- Doreşti să mai faci ore folosind metoda CLIL?
-
- Da: 20 elevi (100%) b) Nu: 0 elevi
În urma acestei experienţe didactice, tinerii de azi confirmă nevoia unor schimbări în procesul educaţional, iar CLIL, fenomenul care stârneşte interesul şi care se răspândeşte cu repeziciune, are calitatea de a se adapta perfect acestei nevoi.
Articole asemanatoare relatate:
|