Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Chestionar aplicat elevilor CLIL LESSON PLAN
Joi, 08 Septembrie 2011 00:00

CHESTIONAR

 

Discuţie condusă de prof. Ofelia Cornelia POPA

20 elevi chestionaţi; 2 absenţi

 

  1. Ţi-a plăcut lecţia CLIL?

 

a)      Da: 20 elevi (100%)             b) Nu: 0 elevi

 

  1. Argumentează răspunsul dat la intrebarea precedentă.

 

“Mi-am dorit să facem o lecţie ALTFEL; a fost distractiv”

“Am exersat şi engleză şi chimie”

“Engleza este materia mea preferată”

“La început nu am inţeles cum va fi; a fost uşor”

“E mai bine decât o oră de chimie obişnuită; am invăţat mai multe”

“Este ca şi cum faci două materii într-o singură oră”

 

  1. Ce ai învăţat în această oră?

 

“Chimie şi engleză”

“Denumirea şi simbolul elementelor chimice şi câteva cuvinte noi în limba engleză

 

  1. Crezi că lecţia de azi ţi-a folosit în dezvoltarea abilităţilor de ascultare/vorbire/lectură?

 

  1.  
    1. Da: 20 elevi (100%)                            b) Nu: 0 elevi

 

  1. Cum te-ai simţit la începutul primei ore CLIL?

 

Curios, agitat, îngrijorat, excitat, surprins

 

  1. Cum te simţi acum?

 

încrezător, fericit, încantat, impresionat, mai bun

 

  1. Doreşti să mai faci ore folosind metoda CLIL?

 

  1.  
    1. Da: 20 elevi (100%)                            b) Nu: 0 elevi

În urma acestei experienţe didactice, tinerii de azi confirmă nevoia unor schimbări în procesul educaţional, iar CLIL, fenomenul care stârneşte interesul şi care se răspândeşte cu repeziciune, are calitatea de a se adapta perfect acestei nevoi.

 

 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

Utilizarea instrumentului topgrade in ac…

UTILIZAREA INSTRUMENTULUI TOPGRADE ÎN ACTIVITATEA DIDACTICĂ Profesor Bușcă Laura Liceul Tehnologic “Lazăr Edeleanu”, Năvodari Rezumat: Instrumentul Topgrade este util profesorilor deoarece le permite să realizeze teste și lecții online. Acest articol...

Read more

PROCEDEE NOI DE EVALUARE IN INVATAMANTUL…

PROCEDEE NOI DE EVALUARE ÎN ÎNVÃŢÃMÂNTUL PRIMAR   Inst. DOBREA MONICA Şcoala „Înv. N. Pâslaru” Casin, Jud. Bacãu     „E imposibil sã judeci adecvarea unei conduite, gradul de eficacitate a unei actiuni fãrã sã cunosti...

Read more

Comunicare si comunicate didactice

COMUNICARE șI COMUNICATE DIDACTICE Prof. educator Mureșan- Chira Gabriel CRDEII Cluj- Napoca Rezumat: Didactica modernă sintetizează informații, concepte, strategii și metodici în vederea predării- comunicării...

Read more

Jocul didactic

JOC DIDACTIC (PANAITOPOL L. , ETAPA FINALĂ 1979) prof. Irina Ariton Școala Gimnazială „ Ghiță Mocanu “ Onești Puternic ancorată în realităţile practicii contemporane...

Read more

Abordarea SciFiEd

Partea I Abordarea SciFiEd   Sumar executiv al Raportului Transnaţional de cercetare şi Rezumat al abordărilor şi metodelor sugerate   Raportul prezintă rezultatele cercetării de birou (de desk) - un sondaj bibliografic în cadrul fiecărei...

Read more

Test geografie clasa a XII-a

Test geografie – clasa a XII-a     I. Precizaţi trei deosebiri şi o asemănare între clima Europei Atlantice şi clima Europei Mediteraneene. Comparaţia se poate referi la factorii genetici ai climei, tipul de...

Read more

Cunoasterea copilului - tratare individu…

 CUNOAŞTEREA COPILULUI, PREMISA PENTRU O CORECTĂ TRATARE INDIVIDUALĂ DIFERENŢIATĂ     Institutor Mihaela CUCU Şcoala cu clasele I-VIII, Peretu, jud. Teleorman       A cunoaşte un elev înseamnă a descifra notele dominante ale personalităţii sale, a înţelege...

Read more

INSTRUIREA ASISTATA DE CALCULATOR

INSTRUIREA ASISTATÃ DE CALCULATOR   prof. Adriana Verbinschi Colegiul National Octav Onicescu Bucuresti     Sistemul IAC (Instruire Asistatã de Calculator) este un mediu integrat hardware-software destinat interactiunii dintre posesorii unui sistem de cunostinte si destinatarii...

Read more