Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Chestionar pentru personalul didactic inspectie model
Joi, 30 August 2012 00:00

ANEXA Nr. 9
  la regulament

 

CHESTIONAR
pentru personalul didactic*)

 

   ___________

   *)Raspunsurile la acest chestionar au caracter confidential.

 

- model -

 

In scopul diagnosticarii procesului institutional din scoala dvs., a stabilirii unor repere de sprijin si dezvoltare, va rugam sa exprimati, punctual, parerea dumneavoastra asupra urmatoarelor chestiuni:

   1. Aveti contract individual de munca? DA NU

   2. Aveti o fisa a postului? DA NU

   3. Fisa postului cuprinde indatoriri care deriva din sarcini conexe procesului de invatamant (diriginte, sef de catedra, profesor de serviciu, responsabil al altor activitati etc.)? DA NU

  4. Aveti contributii la planul de dezvoltare a scolii? DA NU

Daca aveti asemenea contributii, mentionati succint in ce constau acestea!

   5. Va aduceti contributia la deciziile care se iau in scoala? DA NU

Va rugam sa detaliati comentarii sau propuneri privind modul de luare a deciziilor in scoala!

   6. Exista metode si criterii clare de evaluare a activitatii pe care o desfasurati in scoala? DA NU

   7. Aveti observatii/propuneri referitoare la imbunatatirea activitatii educationale din scoala? DA NU

Daca aveti observatii/propuneri, va rugam sa le detaliati!

   8. Care sunt criteriile pe baza carora evaluati eficienta propriei activitati didactice?

   9. Cum asigurati resursele materiale necesare unui invatamant interactiv?

   10. Ce metode folositi pentru evaluarea progresului elevilor pe parcursul invatarii?

Sumative: ..............................................................................................................................

Formative: .............................................................................................................................

   11. Cum reglati procesul didactic ca o consecinta a evaluarilor?

   12. Ce metode se folosesc in unitatea de invatamant pentru evaluarea nevoilor scolii, a punctelor slabe ale procesului de invatamant?

   13. Ce propuneri aveti in legatura cu dezvoltarea scolii?

   14. Sunteti multumit de modul in care se apreciaza rezultatele muncii dumneavoastra de catre conducerea unitatii scolare? DA NU

   15. Aprecierile va motiveaza in dezvoltarea profesionala proprie? DA NU

   16. Va place sa lucrati in aceasta scoala? DA NU

   17. Orice alte comentarii personale:

............................................................................................................................................................................................... ............................................................................................................................................................................................... ............................................................................................................................................................................................... ............................................................................................................................................................................................... ............................................................................................................................................................................................... ...............................................................................................................................................................................................

Va multumim pentru colaborare!

(Acest chestionar se poate modifica/reduce/adapta la specificul institutiei de educatie)

 

Ultima actualizare în Duminică, 28 Octombrie 2012 13:07
 

Revista cu ISSN

Pledoarie pentru scoala incluziva

PLEDOARIE PENTRU ŞCOALA INCLUZIVĂ Profesor pentru învățământul preșcolar Roșca Oana Grădinița ,,Curcubeul Copilăriei” Craiova Noul tip de şcoală, cea incluzivă, trebuie să recunoască diferite cerinţe educaţionale ale copiilor,...

Read more

La modalisation quelques typologies

LA MODALISATION-QUELQUES TYPOLOGIES   Ilie MINESCU Universitatea de Vest din Timişoara   La modalisation est une notion conflictuelle de la linguistique contemporaine. Cela résulte de sa polymorphie et de son caractère vaste et mouvant. De...

Read more

Numerele intregi negative, aparitie si m…

NUMERELE ÎNTREGI NEGATIVE, APARIȚIE ȘI MOTIVAȚIA NECESITĂȚII LOR Profesor: Vasilache Paraschiva Școala Gimnazială „ Șt. O. Iosif ” Tecuci Rezumat: Istoria matematicii ne fascinează, ne dezvăluie aspecte inedite legate de...

Read more

Cadrul asigurarii calitatii, politici si…

CADRUL ASIGURĂRII CALITĂŢII POLITICI ŞI PROCEDURI     O politică este o descriere cuprinzătoare care precizează în mod clar ce anume doreşte să realizeze un furnizor de EDUCAŢIE ŞI FORMARE PROFESIONALĂ în fiecare domeniu....

Read more

Evaluarea Nationala 2017 Calendarul pent…

Evaluarea Nationala 2017 - Calendarul pentru clasa a II-a, clasa a IV-a, clasa a VI-a Ministerul Educatiei Nationale si Cercetarii Stiintifice a aprobat Calendarul de administrare a evaluarilor nationale la finalul...

Read more

Chestionar pentru personalul didactic in…

ANEXA Nr. 9   la regulament   CHESTIONAR pentru personalul didactic*)      ___________    *)Raspunsurile la acest chestionar au caracter confidential.   - model -   In scopul diagnosticarii procesului institutional din scoala dvs., a stabilirii unor...

Read more

Formarea atitudinii de iubire fata de Du…

FORMAREA ATITUDINII DE IUBIRE FAŢĂ DE DUMNEZEU A TINERILOR SOCIETĂŢII DE ASTĂZI Prof. MĂTĂLICĂ PAULA Şcoala Gimnazială, comuna HERĂEŞTI – NEAMŢ REZUMATUL LUCRĂRII ...

Read more

Metode de eficientizare a lectiilor de l…

METODE DE EFICIENTIZARE A LECŢIILOR  DE LIMBA ŞI LITERATURA ROMÂNĂ   Institutor Romanescu Camelia Şcoala cu clasele I-VIII Bereşti-Tazlău, jud. Bacău     Limba este însuşită de către copii încă din primii ani de viaţă. Învăţătorului...

Read more