Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Dezvoltare personala proiect de dezvoltare integrata
Scris de mihaiela lazar   
Duminică, 08 Februarie 2015 19:25

DEZVOLTARE PERSONALĂ – PROIECT DE ACTIVITATE INTEGRATĂ

Prof. înv. primar Lupşac Mariana

Liceul Tehnologic „Ion Podaru” Ovidiu

 

DATA:

UNITATEA DE ÎNVĂŢĂMÂNT: Liceul Tehnologic „Ion Podaru” Ovidiu

CLASA: I B

PROFESOR ÎNVĂŢĂMÂNT PRIMAR: Lupşac Mariana

ARIA CURRICULARĂ: DEZVOLTARE PERSONALĂ

UNITATEA TEMATICĂ: BUCURIILE IERNII

DISCIPLINA ŞCOLARĂ:  DEZVOLTARE PERSONALĂ

SUBIECTUL: Elemente simple de limbaj nonverbal – expresii faciale

FORMA DE REALIZARE: Activitate integrată

TIPUL LECŢIEI:  consolidarea şi sistematizarea cunoştinţelor

 

COMPETENŢE SPECIFICE:

ü      DEZVOLTARE PERSONALĂ

2.1. Asocierea emoţiilor de bază cu elemente simple de limbaj nonverbal şi paraverbal

 

OBIECTIVE OPERAŢIONALE:

a) obiective cognitive:

O1. să asocieze emoţiile cu diferite comportamente;

O2. să coloreze cu culori potrivite casetele identificând emoţiile de bază;

O3. să identifice emoţiile de bază într-un context prezentat (limbaj verbal);

O4. să mimeze trăirea unei emoţii de bază.

 

b) obiective psiho-motrice:

O1. să păstreze o poziţie corectă a corpului pe durata desfăşurării lecţiei;

O2. să lucreze ordonat cu materialele puse la dispoziţie;

 

c) obiective afective:

O1. valorificarea capacităţii de cooperare şi de lucru organizat;

 

STRATEGII DIDACTICE:

·        METODE ŞI PROCEDEE:  conversaţia, explicaţia, exerciţiul, munca independentă

·        MIJLOACE DIDACTICE: scrisoare, cutia emoţiilor, figuri care sugerează emoţii, fişe de  

                                                           lucru, lipici, bileţele pe care sunt scrise fragmente din poveşti,

                                                           buline roşii, planşă cu un copac, fulgi veseli, fulgi trişti;

·        FORME DE ORGANIZARE: frontal, individual, pe grupe

DURATA:  30 min + 15 min activitate în completare

 

Descarcă proiectul de activitate

 

BIBLIOGRAFIE:

☺*** Programa şcolară pentru clasa I, anexa 2 la OMECTS nr. 3419/19.03.2013, Bucureşti, 2013

Organizarea interdisciplinară a ofertelor de învăţare pentru formarea competenţelor cheie la şcolarii mici – program de formare de tip „blended learning” pentru cadrele didactice din învăţământul primar, suport de curs METCS, 2013

 

☺Adina Grigore, Cristina Toma, Dezvolare personală pentru clasa I- fişe de lucru, Editura Ars Libri, Argeş, 2013

 

☺Băban Adriana, ,,Consiliere educaţională”, Editura ASCR, Cluj-Napoca, 2003

 

☺Breben, Silvia, ,,Jocuri pentru dezvoltarea inteligenţei emoţionale la vârsta preşcolară şi şcolară mică”, Ed. Reprograph, Craiova, 2010

 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

Cum redactezi raspunsurile cerintelor in…

CUM REDACTEZI RĂSPUNSURILE CERINŢELOR ÎNTR-O SITUAŢIE DE EXAMEN Profir Ana-Maria Profesor de Limba şi Literatura română Şcoala Gimnazială Jitia, Com. Jitia. Jud. Vrancea   În condiţiile Evaluării Naţionale, obţinerea performanţei şcolare depinde, în mare...

Read more

Modificari privind normele metodologice …

Modificari privind normele metodologice pentru stabilirea obligatiei didactice de predare     Vezi ordin nr. 6.370 din 6 decembrie 2012 privind modificarea Normelor metodologice pentru stabilirea obligatiei didactice de predare a personalului de...

Read more

Planificare model pentru religie invatam…

Planificare model pentru religie invatamant special   Incepand cu anul scolar 2011-2012, Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a oferit pentru prima data tuturor cadrelor didactice modele de planificari calendaristice. Iata materiale...

Read more

O experienta unica! Honeywell Educators …

O experienta unica! Honeywell Educators @ Space Academy

O experientã unicã! Honeywell Educators @ Space Academy (27 iunie - 2 iulie 2009) U.S. Space&Rocket Center, Huntsville – Alabama – U.S.A.       Mã numesc Lidia Mînzã si sunt profesor de chimie la Colegiul...

Read more

Chestionar pentru parinti in inspectie m…

   ANEXA Nr. 8   la regulament   CHESTIONAR PENTRU PARINTI*)      ___________    *)Raspunsurile la acest chestionar au caracter confidential. - model -   Cunoasteti numele invatatorului/dirigintelui clasei in care invata fiul/fiica dvs., precum si...

Read more

Pledoarie pentru meseria de invatator

PLEDOARIE PENTRU MESERIA DE ÎNVĂŢĂTOR   Prof. înv. primar  Daniela Iosim Şcoala Gimnazială Nr. 4 ,,Fraţii Popeea”, Săcele, jud. Braşov   Being a teacher is beautiful, is hard , is interesting, is a challenge. A...

Read more

Mijloace de invatamant folosite in proce…

MIJLOACE DE ÎNVĂŢĂMÂNT FOLOSITE ÎN PROCESUL DIDACTIC AL PREDĂRII BIOLOGIEI Prof. Dobrin Valentina Colegiul Naţional “ Calistrat Hogaş “ Tecuci Rezumat: Mijloacele de învăţământ ajută la transmiterea unor cunoştinţe, la formarea...

Read more

Studiu asupra efectelor constructive si …

 STUDIU ASUPRA EFECTELOR CONSTRUCTIVE ŞI/SAU DESTRUCTIVE ALE CONFLICTULUI   Raluca-Nicoleta Iancău, Profesor limba şi literatura română Colegiul Naţional de Informatică Gr. Moisil - Braşov, Braşov   Articolul este urmarea unui studiu efectuat într-un mediu formal...

Read more