Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Documente necesare pentru coordonatorul de proiecte si programe educative
Sâmbătă, 28 Aprilie 2012 15:50

Documente necesare pentru

coordonatorul de proiecte şi programe educative

 

 

¢     Decizia de numire pe funcţia de coordonator de proiecte şi programe educative

¢     Fişa postului + individualizată, avizată de Consiliul de administraţie al unităţii de învăţământ

¢     Curriculum vitae

¢     Banca de date: norme, instrucţiuni regulamente, programe, proiecte educative, planuri cadru consiliere/dirigenţie etc.

¢     Rapoarte periodice: semestriale, anuale (vizate de director); Planuri manageriale: anuale, semestriale

¢     Graficul inspecţiilor la orele de dirigenţie (data, clasa, diriginte, tema, observaţii)

¢     Consiliul consultativ - educaţie permanentă din şcoală - structură, componenţă nominală (diriginţi, coordonator proiecte şi programe, cadre didactice, învăţători, psihologul şcolar, elevi, părinţi)

¢     Lista profesorilor metodişti din unitatea de învăţământ şi a profesorilor formatori naţionali şi locali din unitatea de învăţământ

¢     Probleme ridicate la activităţile cadrelor didactice

¢     Lista şefilor de catedre din unitatea de învăţământ

¢     Contribuţii personale în cercetarea ameliorativă a problematicii postului- iniţiative

¢     Rezultate deosebite ale elevilor şi cadrelor didactice obţinute la concursuri, festivaluri etc.

¢     Calendarul proiectelor educative la nivel naţional, judeţean

¢     Programul proiectelor/activităţilor educative (data, tema, clasa, prof. responsabili, parteneri, observaţii)

¢     Proiecte şi programe în parteneriat (titlul, perioada desfăşurării, prof. responsabil, parteneri, observaţii, protocolul de colaborare ataşat)

¢     Evidenţa documentelor specifice primite de la I.S.J.

¢     Consiliul elevilor la nivel de şcoală - componenţă, date de contact şi regulament de organizare şi funcţionare, proiecte propuse/derulate

¢     Comitetul/Asociaţia de părinţi la nivel de şcoală - componenţă, date de contact

¢     Curriculum şcolar/planificări avizate (consiliere şi orientare); Oferta curriculară - opţionale (de exemplu, educaţie pentru sănătate, educaţie pentru cetăţenie democratică)

¢     Bază date - scadenţar MECTS

 

 

Revista cu ISSN

Spune Nu drogurilor - tipuri de droguri …

1. Sedative şi somnifere   1. Tranchilizante Printre medicamentele psihotrope cel mai frecvent comerializate, locul întâi a fost ţinut mult timp de Valium (diazepam), urmat de Adumbran şi Praxiten (oxazepam). Între...

Read more

Profesorul ca manager educational

PROFESORUL CA MANAGER EDUCAŢIONAL   Prof. Mihaela Marian, Colegiul Tehnic ‘‘Constantin Brâncuși’’   Rezumat: În perioada actuală, profesorul nu mai reprezintă doar un transmiţător de cunoştinţe, ci şi un organizator, îndrumător şi evaluator al...

Read more

Tie cat iti pasa de scoala?

Tie cat iti pasa de scoala?

ŢIE CÂT ÎŢI PASĀ DE ŞCOALĀ? Institutoare Teodora Pereni Nacov Liceul Teoretic ”J. L. Calderon” Timişoara Nouā, da, ne pasā de şcoalā. Cât? Sā vedem: am fost copii, elevi...

Read more

Rolul disciplinelor de specialitate in i…

ROLUL DISCIPLINELOR DE SPECIALITATE ÎN ÎNVĂȚĂMÂNTUL LICEAL TEHNIC   Profesor Jianu Camelia Colegiul Tehnic Reşiţa, Caraş-Severin     Formarea competenței profesionale a unui absolvent este asigurată prin instruirea sa complexă și progresivă, pornind de la problemele...

Read more

Imaginea unei functii

Imaginea  unei  funcȚii   Profesor Simona Bucurenciu Liceul Tehnologic „Gh. M. Costin”, Constanța   Imaginea unei funcții reprezintă o temă discutată la matematica de nivel liceal, pe parcursul a diferiților ani de studiu. Articolul de...

Read more

Invatatorul managerul institutiei de inv…

Învățătorul - managerul instituției de învățământ primar Prof. înv. primar Petcu Cristina-Georgiana Școala Gimnazială Ocnița ,,Sarcina conducătorului este aceea de a fi din ce în ce mai eficient" (P. F. Druker) Summary: This...

Read more

Features of a good test

FEATURES OF A GOOD TEST                                                                                                              Prof. Teclu Adriana                                                                                   Liceul Teoretic “Emil Racoviţă” Galaţi               Evaluation of the students’ achievements is a very important part of the teaching process for the...

Read more

Aptitudinile

APTITUDINILE     Potrivit manualelor de psihologie, prin aptitudine intelegem o serie de „realitati” psihice si chiar psihofiziologice, cum ar fi predispozitiile sau capacitatile. In sensul larg, aptitudinea reprezinta o expresie a potentialului adaptativ...

Read more