|
|
Evaluarea Nationala 2014 la clasele a II-a a IV-a si a VI-a modele de test |
Scris de administrator
|
Vineri, 28 Martie 2014 19:39 |
Evaluarea Nationala 2014
la clasele a II-a, a IV-a si a VI-a - modele de test
Au aparut postate pe site-ul Ministerului Educatiei Nationale modelele de test pentru Evaluarea Nationala la finalul claselor a II-a, a IV-a si a VI-a, in anul scolar 2013-2014.
Asa cum suntem obisnuiti, testele au fost elaborate de catre specialisti de la Centrul National de Evaluare si Examinare (CNEE). Variantele de subiecte le gasiti pe http://subiecte2014.edu.ro/2014/ . Fiecare test a fost elaborat astfel incat sa poata fi rezolvat in 25 de minute la clasa a II-a si in 60 de minute la clasele a IV-a si a VI-a. Elevii nu vor primi note sau calificative, rezultatele obtinute nu vor fi trecute in catalog, ci vor fi valorificate la nivelul unitatii de invatamant.
Aceste evaluari se vor desfasura in doua sesiune, ambele in luna mai 2014.
Prima sesiune (6-15 mai 2014):
· Clasa a II-a: elevii vor fi evaluati pe 6 mai la limba si literatura romana – scris si citit, pe 7 mai la limba materna – scris si citit, iar pe 8 mai la matematica.
· Clasa a IV-a: elevii vor fi evaluati pe 13 mai la limba romana si limba materna, iar pe 14 mai la matematica.
· Clasa a VI-a: elevii vor fi evaluati pe 14 mai la limba si comunicare, iar pe 15 mai la matematica si stiinte.
A doua sesiune (20-29 mai 2014):
· Clasa a II-a: elevii vor fi evaluati pe 20 mai la limba si literatura romana – scris si citit, pe 21 mai la limba materna – scris si citit, iar pe 22 mai la matematica.
· Clasa a IV-a: elevii vor fi evaluati pe 28 mai la limba romana si limba materna, iar pe 29 mai la matematica.
· Clasa a VI-a: elevii vor fi evaluati pe 27 mai la limba si comunicare, iar pe 28 mai la matematica si stiinte.
Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:
|
|
INFLUENŢE CULINARE DE LA CENTRU ŞI EST EUROPENI
Maistru instructor Hodorog Cristina
C.N.E. “Gh. Chiţu” Craiova, judeţul Dolj
Un studiu făcut la făcut la Universitatea Charles din Praga pe adolescenţii din ţările... Read more
Evaluarea Nationala 2013
Limba si literatura romana subiect si barem
Vezi subiectul si baremul de evaluare si de notare / corectare de la prima proba de Evaluarea Nationala pentru clasa a VIII-a pentru... Read more
PRACTICI DE EDUCAŢIE CARE IAU ÎN CONSIDERARE COPILUL CA ÎNTREG
ÎN ALTERNATIVA STEP BY STEP
Daniela Bobocea, profesor înv. primar
Şc. Gimn. Mihai Viteazul Brăila
Rezumat:
Încă de la începuturile educaţiei dascălul a... Read more
Competenţele - cheie şi geografia şcolară
Competenţele - cheie sugerate de Comisia Europeană
Comisia Europeană, prin directoratul general pentru educaţie şi cultură, a realizat un demers derulat pe mai mulţi ani (2002... Read more
ROLUL ŞI SEMNIFICAŢIA COMPUNERILOR ŞCOLARE
ÎN PROGRAMA ŞCOLARĂ
Prof. Urjan Mihaela
Şcoală Gimnazială Siriu, loc. Siriu
Importanta compunerilor în şcoală
Pedagogia... Read more
Tabel personal didactic promovaţi la examenele pentru obţinerea gradului didactic II
Vezi tabel nominal cuprinzând personalul didactic care a promovat examenele pentru obţinerea gradului didactic II, anexa 2 la ordin nr. 3129... Read more
"Cu cât mai mult traiesc, cu atât mai bine îmi dau seama de cât de puternic si important este impactul atitudinii asupra vietii. Pentru mine, atitudinea este mai importantã decât... Read more
UN PERFORMER AL MUZICII DIVINE – J. S. BACH
Prof. Gloria Ghidiceanu
Şcoala Gimnazială “Mihai Viteazul” Craiova
Traducerea substantivului performance din limba engleză ne oferă o paletă mai largă de sensuri, printre care şi... Read more
A STUDY ABOUT JANE EYRE
Prof. Adriana- Maria Ştefănescu
Liceul Tehnologic Energetic „Regele Ferdinand I”, Timişoara
Charlotte Brontë (1816-1855) was born in Thornton, Yorkshire, England, the third of six children.… MEDIUL
Mediul este reprezentat de totalitatea elementelor si conditiilor de viata cu care individul interactioneaza, direct sau indirect, pe parcursul dezvoltarii sale, in diferite etape de evolutie. Factorii de… ÎNVĂŢAREA CHIMIEI UTILIZÂND LIMBA ENGLEZĂ CA MEDIU DE COMUNICARE- METODA CLIL
Ofelia Cornelia POPA, profesor de chimie
Şcoala Panticeu, Cluj
„Învaţă aplicând şi aplică învăţând”
Rezumat: Unul din cele peste 200 de termeni…
IDIOMATIC EXPRESSIONS
Prof. Burghiu Iuliana-Florina
Şcoala Nr. 3 Iveşti, Galaţi
This article is a short attempt to make students achieve a number of English idioms related to certain situations,…
IGIENA ALIMENTAŢIEI
Prof. Camelia Cosma
Liceul de Artă ”Ioan Sima”, Școala Gimnazială ”Corneliu Coposu„, Zalău
Alimentaţia este unul din factorii importanţi care influenţează starea de sănătate. Se…
STUDIU - ROLUL EDUCAŢIEI ÎN FORMAREA DE VALORI ŞI PRINCIPII MORAL – CIVICE
înv. Marc Aurica
Şcoala Gimnazială Cîmpeni
Motto: ”Pentru a trăi între oameni, trebuie să ştii să te porţi… LA TRADUCTION – ÉCOLE DE TOLÉRANCE
Prof. Cipriana-Manuela NICHITA,
Colegiul Economic "Ion Ghica" Brăila
"La traduction est, au mieux, un écho."George Borrow
Avant-propos
Abstract
La traduction ne peut pas se réduire au…
STUDIU PRIVIND IMPLICAREA PĂRINȚILOR
ÎN ACTIVITĂȚILE EXTRACURRICULARE
Prof. înv. primar, Vâneață Gabriela
Şcoala Gimnazială Sf. Nicolae Tg-Jiu, Gorj
Părinții asteaptă prea…
EDUCAREA COPILULUI ÎN FAMILIE ŞI IMPLICAŢII LA NIVELUL ŞCOLII
Prof. înv. primar Postelnicu Alina
Şcoala Gimnazială „Gheorghe Diboş”, Comuna Măneşti
Rezumat: Acest articol îşi propune să evidenţieze importanţa…
|
|