Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Fisa psihopedagogica a elevului acte de violenta
Joi, 13 Decembrie 2012 00:00

Fişă psihopedagogică

 

Vă prezentăm un model de fişă psiho-pedagogică, însă acest model va fi completat doar pentru elevii care au fost implicaţi in acte de violenţă si are valoare numai în contextul acţiunilor având drept scop prevenirea şi combaterea violenţei în mediul şcolar. Datele din aceasta fişă sunt strict confidenţiale, iar fişa va fi completată şi păstrată de către consilierul psihopedagog din unitatea de învăţământ.

UNITATEA  DE  ÎNVĂŢĂMÂNT

 

FIŞĂ PSIHOPEDAGOGICĂ

 

 

I.         DATE DE IDENTIFICARE

 

Numele şi prenumele elevului (se vor scrie numai initialele)____

Unitatea şcolară ___________________________________

Clasa ____________

Data şi locul naşterii ________________________________

 

 

II.       DATE ASUPRA MEDIULUI FAMILIAL

 

1.      Familia – tabel sintetic:

Numele şi prenumele

(se vor scrie  initialele)`

Anul naşterii

Pregătirea şcolară/profesională

Profesia

Tata:

________________

 

 

 

 

Mama:

_________________

 

 

 

 

Fraţi şi surori

 

 

 

 

 

 

 

2.      Tipul de familie:

► normală

► tata ( mama) decedat

► părinţii despărţiţi

► uniune consensuală

► părinţi vitregi (unul sau amândoi)

► alte situaţii (care anume) ____________________________________________________

 

3.       Atmosfera şi climatul educativ din familie _____________________________________

____________________________________________________________________________;

4.      Condiţii de muncă în familia elevului __________________________________________

____________________________________________________________________________;

 

 

III.     DATE MEDICALE DESPRE ELEV

...........................................................................................................................................................

...........................................................................................................................................................

...........................................................................................................................................................

 

 

IV.    REZULTATELE ACTIVITĂŢII  ELEVULUI

 

1.       Situaţia şcolară:

 

Clasa

Calificativul/

Media anuală

Calificativul/Media la purtare

Disciplinele cu rezultatele

Absenţe

Obs.

Cele mai bune

Cele mai slabe

Motivate

Nemotivate

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

               

 

 

 

V.     CONDUITA LA LECŢII ŞI ÎN COLECTIVUL ŞCOLAR

 

1.      Conduita la lecţii (interesul, participarea la lecţii):

□ – intervine cu completări, participă activ, îşi aduce contribuţia la activitatea didactică;

□ – manifestă interes inegal, fluctuant;

□ – se lasă greu antrenat, participă numai când este solicitat;

□ – obişnuit inactiv;

□ – alte situaţii (care anume) ________________________________________________;

 

2.      Disciplina la lecţii:

□ – se încadrează în cerinţele lecţiei, este receptiv la observaţii şi îndrumări;

□ – disciplinat;

   indisciplinat, turbulent, chiar atrage şi pe alţii în alt gen de activităţi;

□ – fuge de la ore, are atitudini de bravare;

□ – alte situaţii (care anume) ________________________________________________;

 

3.      Conduita generală a elevului, nota la purtare:

□ – cu abateri disciplinare grave;

□ – cu abateri disciplinare minore, dar mai frecvente;

□ – conduită corectă, cuviincioasă;

□ – este un exemplu de conduită;

 

 

            DIRECTOR,                          Consilier psihopedagog,                                Diriginte,                   

 


Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:

 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

Aplicatii ale integralei definite

Aplicatii ale integralei definite

APLICAȚII ALE INTEGRALEI DEFINITE Prof. Opriș Brișcan Maria, Liceul Tehnologic,,C-tin Brâncuși” Oradea În lucrarea de față mă voi referi la o parte din aplicațiile integralei definite și anume la calculul ariilor...

Read more

Dezvoltarea abilitatilor de scriere la l…

DEZVOLTAREA ABILITĂŢILOR DE SCRIERE LA LIMBA ENGLEZĂ   Prof. Gâbu Maria Lorena Școala “Alexandru Moruzi”, comuna Pechea, jud. Galaţi   Dezvoltarea abilităţilor de scriere în limba engleză constituie o parte importantă a muncii profesorului la...

Read more

Codul de etica in invatamantul preuniver…

Codul de etică în învăţământul peuniversitar   Sistemul de învăţământ preuniversitar va dispune de un Cod de etică care va fi finalizat în următoarele luni, principiile generale care vor sta la baza...

Read more

Roluri animate de educatori

ROLURI ANIMATE DE EDUCATORI   Educator Stan Luminiţa-Simona Grădiniţa cu program normal Bălăbăneşti, Galaţi     Noul Curriculum accentuează rolul educatorului în raport cu libertatea în planificarea activităţii zilnice, iar aria comportamentelor fundamentale ale cadrului didactic...

Read more

Managementul clasei de elevi

MANAGEMENTUL CLASEI DE ELEVI     CONCEPT Managementul educatiei/pedagogic reprezinta acea stiinta pedagogica, elaborata interdisciplinar, pentru studierea evenimentelor care intervin activitate pedagogica: decizie, organizare, gestiune. Este si o metodologie de abordare globala-strategica-optima a educatiei, a...

Read more

Traditiile si obiceiurile bogatia noastr…

BOGĂŢIA NOASTRĂ CEA NEPREŢUITĂ TRADIŢIILE ŞI OBICEIURILE                                                                               Prof. Dobrea Monica                                                                             Şcoala Gimnazială ”Înv. N. Pâslaru” Caşin, jud. Bacău   Motto: ,,...datinile, proverbele, muzica şi poezia sunt arhivele popoarelor, iar cu ele se poate...

Read more

Cultura francofona

CULTURA FRANCOFONĂ prof. Drăgian Ana-Elena Colegiul Tehnic ,,Constantin Brâncuşi’’ Oradea Producţia culturală francofonă este extrem de bogată şi diversă. Desfăşurarea sa în ansamblul spaţiului francofon, dar şi în...

Read more

Imaginea unei functii

Imaginea  unei  funcȚii   Profesor Simona Bucurenciu Liceul Tehnologic „Gh. M. Costin”, Constanța   Imaginea unei funcții reprezintă o temă discutată la matematica de nivel liceal, pe parcursul a diferiților ani de studiu. Articolul de...

Read more