Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Ganduri - Profesor in Romania
Vineri, 15 Februarie 2008 00:02

„Fiecare zi ne învatã ceva nou.” (Euripides)

Ce mare adevãr! Mai mult de atât, e util si necesar a recunoaste cã fiecare zi ne oferã noi si noi experiente, experiente ce includ fapte, acumulãri de date, fiecare experientã fiind o formã de cunoastere, „cel mai dur profesor, pentru cã întâi îti dã testul si apoi îti spune care este lectia.” (Vernon Sanders Law)

Si toate aceste fapte reprezintã de fapt omul, acea fiintã unicã, adesea greu de pãtruns si de cunoscut în adâncul pãtrunsului sãu pãstrat pentru sine, cu sentimente, gânduri, aptitudini, calitãti si defecte, dorinte, vise ...

Fiecare om este deosebit în felul sãu, cu toate cã „natura ne aseamãnã, educatia ne deosebeste.” (Confucius)

Si ce profesiune cere posesorului ei dãruire, dragoste, competentã, umanism ca cea de educator, având în vedere cã vizeazã formarea unor personalitãti autonome, profil moral, gândire criticã si creativã, deci un material pretios si sensibil, un om în devenire?

Nimic mai frumos decât meseria de profesor, dificilã, dar simti cã dãruiesti atât de mult ...

Doar împreunã putem forma ceva solid si ce misiune poate avea aceastã Asociatie a Profesorilor din România dacã nu o reunire de forte?

Pe de o parte, asociatia ne va ajuta sã strângem rezultate mai bune si oricine va solicita sprijin, cei din echipã vor fi alãturi de el, gata oricând sã îl ajute, sã îl reprezente si sã-i ofere tot sprijinul de specialitate de care are nevoie, iar pe de altã parte, datoritã impresionantului “spectacol” si oportunitãtilor create, îmi place sã cred cã aceastã colaborare e doar începutul unei frumoase prietenii …

 

 

Ultima actualizare în Miercuri, 26 Ianuarie 2011 16:16
 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

Rolul adolescentului in societate

ROLUL ADOLESCENTULUI ÎN SOCIETATE   Prof. Teodorescu Lacramioara Liceul Teoretic D. Zamfirescu Odobeşti, Jud. Vrancea Fiecare adolescent este un caz concret, distinct şi trebuie tratat ca atare. El are maniera sa...

Read more

Advantages of teaching english through p…

ADVANTAGES OF TEACHING ENGLISH THROUGH PROJECTS   Sorina Mirela Lungu - profesor Colegiul Tehnic Reșița   The article concentrates on the positive aspects of teaching English in a more natural way, through projects. By applying...

Read more

Proba practica la concursul de ocuparea …

   ANEXA Nr. 6   la metodologie   PROBA PRACTICA din cadrul concursului pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate in unitatile de invatamant particular din invatamantul preuniversitar Disciplina Informatica si tehnologia informatiei      1. Realizarea...

Read more

Educatia stiinta si arta

EDUCAŢIA - ŞTIINŢĂ ŞI ARTĂ   PANAIT ELENA, profesor de limba şi literatura română Şcoala gimnazială „George Ştephănescu”, judeţul Argeş                   Educaţia este o activitate necesară şi permanentă nu numai pentru realizarea de sine...

Read more

Subiecte definitivat 2012

Subiecte definitivat 2012   Afla care au fost subiectele de la examenul national de acordare a definitivarii in invatamant 2012.  

Read more

Optimizarea procesului de predare prin d…

OPTIMIZAREA PROCESULUI DE PREDARE PRIN DEZVOLTAREA GÂNDIRII CRITICE        Înv. Gligor Dana Școala Gimnazială Vidra, jud. Alba   O învățare eficientă, durabilă, este aceea care are la bază participarea activă a elevului la...

Read more

Modalitati eficiente de integrare in col…

STUDIU-MODALITĂŢI EFICIENTE DE INTEGRARE ÎN COLECTIVUL CLASEI A ELEVILOR CU C.E.S. înv. Gligor Dana Şcoala Gimnazială Cîmpeni Dezideratul actual al societăţii în care trăim este acela de a oferi posibilitatea...

Read more

Jocul didactic

JOC DIDACTIC (PANAITOPOL L. , ETAPA FINALĂ 1979) prof. Irina Ariton Școala Gimnazială „ Ghiță Mocanu “ Onești Puternic ancorată în realităţile practicii contemporane...

Read more