Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Glanda pineala si al treilea ochi Secrete ale omenirii
Scris de admin   
Vineri, 19 Ianuarie 2018 08:54

GLANDA PINEALĂ ȘI ’’AL TREILEA OCHI’’. SECRETE ALE OMENIRII

Prof. Arjoca Mihaela

Maria Colegiul tehnic ‘’Ion Mincu” Timișoara

Rezumat: Glanda pineală reprezintă încă o necunoscută pentru umanitate.

Cuvinte cheie: epifiza, glanda pineală, conștiință, melatonină, al treilea ochi, con de brad.

Încă din antichitate se știa de existența glandei pineale (epifiza) și importanța ei în viața oamenilor. Glanda pineală este o formațiune conică din creier, responsabilă pentru secreția de melatonină, hormon ce reglează somnul și starea de veghe. Este ‘creierul endocrin’’ al ființei umane.

Aceasta glandă este de fapt portalul între lumea fizică și cea spirituală,ea putând fi activată prin metode și tehnici, care nu sunt învățate în școli.Odată activată această glandă,se pot explica fenomenele paranormale ,dispare noțiunea de timp și spațiu, iar spiritul este liber.

Există guverne și centre de cercetare care investesc foarte mulți bani pentru studierea glandei pineale. Rezultatele cercetarilor nu sunt totdeauna publice,deoarece nu se cunosc efectele asupra oamenilor ,controlul asupra minții și acțiunii colective,iar necunoscutul este înca de nepătruns pentru majoritatea.

Un individ spiritual își folosește glanda pineală ,este conștient de valoarea universală a lumii și poate accede către nemurire. Conștiința este de fapt Dumnezeul din oameni și există unele semne care dovedesc funcționarea acestei glande:

1. Presiunea din frunte – dovedește activitate. Prin glanda pineală putem primi informații dintr-o altă lume.

2. Dureri de cap inexplicabile – datorită numeroaselor informații procesate de creier într-un timp scurt.

3. Sensibilitatea la sunet – sunetele puternice sau chiar de joasă intensitate sunt asimilate de creier ,deranjând puternic sistemul emoțional al acestor oameni.

4. Sensibilitatea la lumină – lumina puternică cât și culorile aprinse,de avertizare ,devin greu de suportat.

5. Intuiție ascuțită - oamenii care beneficiază de al treilea ochi dețin o puternică intuiție. Ei pot anticipa evenimente viitoare ,pot simți diferite lucruri care nu sunt în lumea reală. Lumea din ‘’ Alt timp’’,din viitor ,informează individul sau mai bine zis îl avertizează despre anumite evenimente și acțiuni.

6. Amețelile – apar datorită energiei consumate,astfel încât organismul trebuie să se reechilibreze energetic,pentru a putea funcționa în parametrii optimi.

Așadar, folosiți-vă al treilea ochi,glanda pineală, prin credință voastră, căci veți vedea lumea nevăzută, spiritual, imaginară dacă vreți,care reprezintă veșnicia.

Iată patru moduri prin care se poate activa glanda pineala, adică epifiza care ajută la reglarea stării interioare de bine,la o bună energizare a corpului și la o odihnă mai profundă.

1. Stai la soare- Expunerea la soare stimulează glanda pineala. Orice tip de expunere la lumina, activează „al treilea ochi”, când glanda pineala începe sa secrete hormonul fericirii serotonina.

2. Dormi complet în întuneric-Un mediu întunecat asigură procesul prin care glanda pineală produce suficienta melatonină, pentru a-ți asigura un somn liniștit și profund. Este de aceea important să nu ne expunem la surse de lumina artificială înainte de a merge la culcare, lumina aceasta putând să activeze producția de serotonină și punându-ne deci organismul în stare de alertă, păcălind glanda pineală care crede că este zi și perturbându-și astfel ciclul somn/trezire.

3. Privitul soarelui la răsărit și la apus- în primele 15 minute ale răsăritului și 15 minute la apus… bucura-te de lumina vindecătoare a soarelui. Atenție! Privește spre soare DOAR CÂTEVA SECUNDE (nu iți pune în pericol vederea). Bucură-te de liniștea răsăritului și a apusului, conectează-te astfel la ritmul naturii.

4. Meditația- Meditația este folosită din vechi timpuri pentru a activa glanda pineală, pentru a inunda întreaga ființă cu o stare de liniște sș bucurie.

Simbolism

Vechile culturi se pare că aveau un respect deosebit pentru glanda pineala (al treilea ochi), căci o întâlnim în nenumărate texte, picturi şi monumente.

  • Sumerienii au făcut desene oamenilor Anunaki, care aveau în vârful coifurilor această formă, de con de brad. Simboli
  • Osiris, zeul lumii subterane, din mitologia Egipteană, este prezentat arătând cum energia kundalini se urcă spre glanda pineala, punctul de întâlnire al tuturor energiilor.
  • Zeul babilonian Thamus tine în mâna sa un con de brad.
  • Regele Tutankhanom are simbolul sarpelui kundalini pe masca funerara.
  • În Hinduism, zeiţa distrugerii si daramarii Vechiului pentru a purifica calea Noului, Shiva are părul coafat ca un con, având încolăcit în jurul gâtului un şarpe şi desenul celui de al 3 lea ochi, în mijlocul frunţii.
  • Zeul vinului, Bachus, este reprezentat ţinând în mână un sceptru ce are în vârf un con. Denumirea de “alcool” (denumit si spirt) are origine comuna cu cuvantul “spirit”, lucru deloc intamplator, deoarece consumul de alcool determina perceptia deformata a realitatii, deschiderea glandei pineale si respective schimbarea nivelului de constiinta.
  • Dionisus (Dinoysos) portarul lumii de dincolo, are în vârful lăncii tot un con.
  • În piaţa Vaticanului, în zona denumită Curtea Conului, cea mai mare statuie are forma unui con de brad. Lângă ea se află un sarcofag deschis, asemenea celui din Camera Regilor din marea piramidă. Se ştie că acesta este simbolul dispariţiei morţii şi a tranziţiei către viaţa spirituală.
  • Însuşi Papa de la Roma are în vârful sceptrului său, bineînţeles un con de brad

Simbolismul din Biblie, referitor la semnul fiarei, situat pe frunte (punctul negru), reprezintă situaţia când eşti prizonier în lumea materială, fără a avea acces la cea spirituală, adică trăieşti în întuneric, cum este cazul majorităţii oamenilor de pe Pământ.

Tot in Biblie se spune in Matei 6:22Luminătorul trupului este ochiul; de va fi ochiul tău curat, tot trupul tău va fi luminat”, pe care oamenii de știința îl interpreteaza ca un indemn la purificarea ochiului divin, al glandei pineale, pentru a avea un acces crescut la spiritualitate.

Bibliografie

[1].www.globalhealingcenter.com

[2].Dan Seracu,’’Autocontrol pentru avansati’’, 2015

[3].Scarlat Demetrescu- ‘’Din tainele vieții și ale universului’’ ,2014

[4].Claudiu Pastor- “Sănătate fizică,sănătate spirituală’’,2016

 

Revista cu ISSN

Caracteristicile crizei educationale

CARACTERISTICILE CRIZEI EDUCAŢIONALE Prof. Pavel-Surlaru Adriana Cristina Colegial Economic Buzău A fi un cadru didactic performant înseamnă a fi o prezenţă semnificativă...

Read more

Educatia integrata in scoala contemporan…

EDUCAŢIA INTEGRATĂ ÎN ŞCOALA CONTEMPORANĂ - STRATEGII DIDACTICE Institutor Anton Simona Marinela Şcoala cu clasele I-VIII, nr. 2, Vorniceni, Judeţul Botoşani Învăţământul este una din componentele vieţii sociale...

Read more

GHID PRACTIC - continuare

Lazar Mihaiela   GHID PRACTIC AL AUTOFORMARII MANAGERIALE A PROFESORULUI (continuare)     5. Managementul comunicarii § Retineti ca deprinderile de comunicare eficienta se dobandesc si se perfectioneaza continuu § Inainte de a comunica un mesaj, anticipati...

Read more

Des cours a brest en France

DES COURS À BREST, EN FRANCE   Negraia Marta Cristiana, profesor de limba franceză, Şcoala Nr. 12 Miron Costin, Galaţi   Les cours de perfectionnement en France dues grace au programme Comenius, mobilités individuelles,...

Read more

Conventia drepturilor copilului explicat…

CONVENŢIA DREPTURILOR COPILULUI - EXPLICATĂ PENTRU COPII -   Profesor Lazar Mihaiela Liceul de Artã „Ioan Sima” Zalãu     Pe cine vizează această Convenţie (art. 1, 2): Prezenta Convenţie este prevăzută pentru toţi cei care au...

Read more

Utilizarea instrumentului fishbone in ac…

UTILIZAREA INSTRUMENTULUI FISHBONE ÎN ACTIVITATEA DIDACTICĂ Profesor Bușcă Laura Liceul Tehnologic “Lazăr Edeleanu”, Năvodari Rezumat: Instrumentul Fishbone permite realizarea de resurse educaționale interactive. În...

Read more

Comunicarea scoala familie comunitate in…

COMUNICAREA ŞCOALĂ-FAMILIE-COMUNITATE, ÎN CONTEXTUL DESCENTRALIZĂRII SISTEMULUI DE ÎNVĂŢĂMÂNT   prof. istorie Luminiţa Simona Feşnic Liceul Teoretic “Onisifor Ghibu”, Oradea     Scopul acestui articol este sublinierea unor probleme ce marchează mult “trâmbiţata” descentralizare a sistemului...

Read more

Dezvoltarea competentelor sociale ale co…

DEZVOLTAREA COMPETENŢELOR SOCIALE ALE COPIILOR Prof. psihopedagog Dogeanu-Laura Daniela, Centrul Şcolar pentru Educaţie Incluzivă Satu Mare În conştiinţa multor profesori, misiunea majoră a sistemului de învăţământ este aceea de...

Read more