|
|
Jocuri online pentru tineri |
Sâmbătă, 16 Februarie 2013 14:50 |
Jocuri online pentru tineri
Oamenii moderni prefera activitati moderne, iar cand vine vorba de timp irosit online, majoritatea il cheltuie pe site-uri de jocuri kizi. Nu e doar o moda ci o industrie in toata regula, iar daca e sa tinem cont de faptul ca statisticile arata ca 78% dintre tinerii intre 12 si 27 de ani se joaca online pe diferite platforme cel putin o data pe saptamana, atunci nu e nici o surpriza ca jocurile online sunt atat de populare. Site-uri precum jocuri kizi reusesc totusi sa atraga un numar mare de jucatori nu doar prin prisma dependentei jucatorilor predefinita de studiul amintit mai devreme, ci si datorita faptului ca reuseste sa mentina o conectivitate stabila la orice ora din zi si din noapte.
Aceasta stabilitate nu vine doar din puterea tehnologiilor care fac posibila prezenta multitudinii de jocuri online pe care le gazduiesc, dar si datorita personalului experimentat care opereaza la acest site de prima mana in domeniul jocurilor online. Datorita retelelor de socializare gen Facebook, reputatia celor de la jocuri kizi nu poate decat sa creasca in viitorul apropiat, asta in principal datorita faptului ca atunci cand descoperim un joc flash de calitate, primul nostru gand e sa il raspandim in randurile prietenilor nostri virtuali. Acesta este un procedeu la care apelam cu totii intr-un mod involuntar datorita nevoii de atentie, si totodata un procedeu pe care se bazeaza astfel de site-uri pentru a atinge o audienta sporita. Este cu siguranta o situatie in care toate partile implicate au de castigat, iar faptul ca jocurile online au astazi acoperirea la care nu au fi sperat in urma cu doar 4 ani se datoreaza si faptului ca retelele de socializare au luat amploarea de care ne bucuram astazi. Un lucru e cert, atata vreme cat producatorii de jocuri flash vor aparea pe piata cu jocuri de calitate, vor exista distribuitori precum jocuri kizi care sa le puna la dispozitia publicului larg in conditii dintre cele mai bune.
Articole asemanatoare mai vechi:
|
Ultima actualizare în Sâmbătă, 16 Februarie 2013 14:54 |
|
Dantura impecabila, un lux accesibil
Cand ne gandim la o dantura fara cusur, deja avem in plan multi bani, multa durere si multe hopuri peste care trebuie sa trecem. Nu este... Read more
EDUCAŢIA INTEGRATĂ ÎN ŞCOALA CONTEMPORANĂ - STRATEGII DIDACTICE
Institutor Anton Simona Marinela
Şcoala cu clasele I-VIII, nr. 2, Vorniceni, Judeţul Botoşani
Învăţământul este una din componentele vieţii sociale... Read more
ELEVI CU TULBURĂRI DE ÎNVĂŢARE
Învăţător Radu Emilia Rodica
Şcoala cu clasele I –VIII Nr. 19 „Avram Iancu” Timişoara
Sintagma „tulburări de învăţare” este cunoscută în literatura de specialitate sub diverse denumiri:... Read more
OPŢIONAL ISTORIE LOCALĂ
ÎNTRE ACTUALITATE ŞI NECESITATE
Prof. Delescu Claudia
Şcoala Gimnazială Adam, Galaţi
Istoria locală este o realitate a şcolii româneşti din zilele noastre, este de actualitate, dar este şi... Read more
ALBA IULIA – CAPITALA EDUCAŢIEI INTERCULTURALE
Prof. Dan Stroe
Între 13 şi 17 octombrie la Alba Iulia, județul Alba, sub egida Consiliului Europei, a Ministerului Educaţiei şi Cercetării din România, a Inspectoratului... Read more
STAFIIZAREA EGOULUI ŞI DEMITIZAREA NEFIINDULUI
de Ştefan Lucian MUREŞANU
Moto: Povara acestei lumi este prea grea pentru ca vreun om să o poată purta, iar suferinţa Universului prea crudă pentru o... Read more
PROIECT EDUCAȚIONAL
Sava Ștefania, limba și literatura română
Școala cu clasele I-VIII Octav Băncilă, Corni, Botoșani
La jumătatea primei lunii a fiecărui an se sărbătorește ziua poetului național, Mihai Eminescu.... Read more
REGULI DE AMELIORARE A COMUNICĂRII DIDACTICE
Oprescu Eugenia - profesor
Liceul Tehnologic Virgil Madgearu Roşiori de Vede
Formarea competenţelor comunicative constituie un obiectiv... Read more
EVALUAREA COMPETENȚELOR LA MATEMATICĂ ÎN GIMNAZIU
Prof. Buzea Gabriela,
Școala Gimnazială Nr. 56, București
Rezumat: În articolul de față sunt analizate nivelul competențelor de bază cu ajutorul rezultatelor obținute în…
ACTIVITÃŢI COMPLEMENTARE PENTRU VALORIFICAREA POTENŢIALULUI ELEVILOR
ŞI A FORMÃRII LOR
CA CETÃŢENI EUROPENI
prof. Ciucã Cristina
Şcoala cu clasele I – VIII Bâsca –… Ordin pentru aprobarea Metodologiei privind dobandirea automata a calitatii de conducator de doctorat in Romania pentru persoanele care au obtinut aceasta calitate in statele membre ale Uniunii Europene, ale Spatiului…
SCOPUL ŞI EFICIENŢA ACTIVITĂŢILOR
DE EDUCAŢIE RUTIERĂ
Educaţia rutieră are ca scop prevenirea vătămării copiilor şi adolescenţilor prin accident rutier, prin formarea abilităţilor, competenţelor şi comportamentului rutier responsabil, în calitate de… IDEEA DE CRITICĂ LITERARĂ ÎN VIZIUNEA
LUI JEAN STAROBINSKI
Prof. Apostol Iuliana – Andreea
Şcoala cu clasele I-VIII „Dimitrie Pompeiu”, Broscăuţi
În acest articol voi prezenta concepţia unuia dintre membrii Şcolii de la… ALTERNATIVE EDUCATIONALE
Alternativele educationale reprezinta variante de organizare scolara, care propun modificari ale anumitor aspecte legate de formele oficiale de organizare a activitatii instructiv-educative.
Proiectarea si realizarea alternativelor educationale reprezinta actiuni care…
FIŞĂ DE EVALUARE A PROIECTELOR EDUCATIVE
EXTRAŞCOLARE CAE 2013
- Concursuri naţionale -
Proiectul:____________________________________________________________________________
Instituţia:____________________________________________________________________________
Buget (total şi solicitat): total:__________________ solicitat MECTS:____________________
Nr. participanţi:__________________
Perioada de desfăşurare a etapei finale:_____________________________________________________
COMPETENȚELE – EXPRESIE A REZULTATELOR ȘCOLARE
Vultur Daniela Maria, profesor învățământ primar
Școala cu clasele I-VIII, Dudeștii Noi, Timiș
În sistemul românesc de învățământ, conceptul de competență este relativ nou, preluarea și… COSMOGONIA ÎN SISTEMUL GNOZELOR DUALISTE EUROPENE
Mitul creaţiei integrează largo sensu o poveste picantă, stilizată şi galonată de mistica simbolului, privind începuturile lumii aşa cum au fost ele percepute de către…
|
|