|
|
Medalii si premii speciale la Olimpiada Internationala Pluridisciplinara Tuymaada 2012 |
Vineri, 20 Iulie 2012 00:00 |
Unsprezece medalii şi două premii speciale
la Olimpiada Internaţională Pluridisciplinară Tuymaada 2012
Olimpicii români au repurtat un nou succes la a XVIII-a ediţie a Olimpiadei Internaţionale Pluridisciplinare Tuymaada desfăşurată în perioada 12-20 iulie 2012, în Yakutsk (Republica Saka, Federaţia Rusă). Astfel, graţie punctajelor foarte bune, elevii români au intrat în posesia a 11 medalii (patru de aur, şase de argint şi una de bronz) şi două premii speciale la toate cele patru probe ale concursului: informatică, matematică, fizică şi chimie.
Pe discipline, rezultatele elevilor români sunt următoarele:
1. Chimie: două medalii de argint - Maria Adnana Leizeriuc (clasa a XI-a/Colegiul Naţional „Petru Rareş” din Suceava), Cristian David Călin (clasa a X-a/Colegiul Naţional „Costache Negruzzi” din Iaşi) şi o medalie de bronz - Marius Constantin Stoian (clasa a X-a/Colegiul Naţional „Gheorghe Vrânceanu” din Bacău).
2. Matematică: o medalie de aur şi premiul special pentru cea mai bună soluţie de rezolvare a unei probleme - Florina Toma (clasa a XI-a/Colegiul Naţional din Iaşi) şi două medalii de argint - Andreea Măgălie (clasa a X-a/Liceul Internaţional de Informatică din Bucureşti), respectiv Ştefan Gramatovici (clasa a X-a/Colegiul Naţional de Informatică „Tudor Vianu” din Bucureşti).
3. Fizică: o medalie de aur - Ioan Ignat (clasa a IX-a/ Colegiul Naţional „Mircea cel Bătrân” din Constanţa) şi o medalie de argint alături de premiul special pentru cea mai bună rezolvare la proba practică - Alex Mihai Kis (clasa a XI-a/Colegiul Naţional de Informatică „Tudor Vianu” din Bucureşti). La această disciplină a concurat şi Andrei Ioan Bleahu (clasa a XI-a/Colegiul Naţional „Grigore Moisil” din Oneşti, judeţul Bacău).
4. Informatică: două medalie de aur - Mihai-Dan Gheorghe (clasa a IX-a) şi Daniel Posdărăscu (clasa a X-a, ambii elevi la Liceul Internaţional de Informatică din Bucureşti) şi o medalie de argint - Rareş Darius Buhai (clasa a X-a/Colegiul Naţional „Liviu Rebreanu” din Bistriţa).
La prezenta ediţie a Olimpiadei Internaţionale Pluridisciplinare Tuymaada au participat peste 150 de concurenţi din Federaţia Rusă, Bulgaria, Serbia, Macedonia şi România. Echipa ţării noastre revine în ţară, vineri, 20 iulie, ora 22.55, pe Aeroportul Internaţional „Henri Coandă”.
Sursa: www.edu.ro
Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:
|
Ultima actualizare în Luni, 23 Iulie 2012 12:01 |
|
EMOŢII ŞI TEMERI PRIVIND ADAPTAREA COPILULUI LA GRĂDINIŢĂ
Prof. înv. preşc. Brehoi Maria
Grădiniţa cu P.P.Nr.33, Braşov
Începerea şcolii şi a grădiniţei este o perioadă plină de emoţii atât pentru copii... Read more
TEHNICI DE DISCUtIE
CARE CONTRIBUIE LA DEZVOLTAREA GÂNDIRII CRITICE
Dimitriu Alina, profesor de geografie
Grup Şcolar Tehnic Drãgãnesti-Vlasca, Teleorman
În acest articol voi prezenta douã tehnici de dezvoltare a gândirii critice: investigatia... Read more
ROMÂNII DE PESTE HOTARE
- studiu de caz -
Prof. Dimitriu Alina
Grup Şcolar Agricol Alexandria, jud. Teleorman
Câti români stiu cã alfabetul latin a fost folosit mai întâi într-o lucrare în aromânã?... Read more
Calendarul Evaluarilor Nationale
la clasele a II-a, a IV-a si a VI-a in 2014
Vezi Ordinul ministrului educatiei nationale privind aprobarea Metodologiei de organizare si desfasurare a Evaluarilor Nationale in anul... Read more
JOCUL DE ROL
Prof. înv. preşcolar Chirilă Andreea
Grădiniţa cu PP nr. 24, Botoşani
Jocul reprezintă un ansamblu de acţiuni şi operaţii care, paralel cu destinderea, buna dispoziţie şi bucuria, urmăreşte obiectivele... Read more
CUM PREVENIM BULLYING-UL ÎN MEDIUL ȘCOLAR
Prof. înv. primar Almaș Andreea-Ioana
Liceul de Artă „Ioan Sima” Zalău
Ca verb „to bully” înseamnă: a intimida, a speria, a domina. Bully... Read more
COMUNICARE ŞI FEED-BACK ÎN ÎNVĂŢĂMÂNTUL PRIMAR
Anton Simona Marinela
Şcoala cu clasele I-VIII nr. 2 Vorniceni, Jud. Botoşani
Comunicarea reprezintă un sistem de transmitere a unor mesaje care pot... Read more
STUDIU DE SPECIALITATE PRIVIND PARTENERIATUL FAMILIE ŞCOALĂ ÎN REUŞITA EDUCAŢIEI INCLUZIVE
Profesor învăţământ primar Diac Loredana Violeta
Şcoala Gimnazială ,,Ion Buteanu„ Buces
Educaţia integrată se referă la integrarea... Read more
CATEGORII
Prof. Badea Brigitte,
Colegiul Tehnic Ion Mincu, Timişoara
Rezumat
Structurile algebrice constituie o ramură fascinantă a algebrei, cu aplicaţii extrem de interesante. Elevilor din clasele a XII-a le sunt…
COMBATEREA VIOLENŢEI PROVOCATE
DE SISTEMUL DE ÎNVĂŢĂMÂNT
prof. Cristina Stan
Şcoala Gimnazială “C. Giurescu” Chiojdu
Dorinţa unanimă a tuturor comunităţilor educative şi a tuturor ministerelor educaţiei din lumea întreagă este…
PERTURBĂRI ÎN COMUNICAREA DIDACTICĂ
Prof.Pavel-Surlaru Adriana-Cristina
Colegiul Economic Buzău
Comunicarea didactică, ca şi comunicarea generală interumană, este supusă unor perturbări numeroase şi…
ROLUL PROFESORULUI LA CLASÃ
Institutor Anton Simona Marinela
Şcoala cu clasele I - VIII nr. 2 Vorniceni, Judetul Botosani
Oricare ar fi latura din care privim clasa de elevi, rolul profesorului este proeminent,…
CONCURSUL NAŢIONAL „VIVA LA MUSICA”
CÂȘTIGĂTORII PENTRU EDIŢIA A XVIII-A, ZALĂU, MAI 2016
Concursul Național “VIVA LA MUSICA” 2016, aflat la cea de a XVIII-a ediție, a… EDUCAŢIA RELIGIOASĂ - DIMENSIUNE SPECIALĂ A EDUCAŢIEI GENERALE
Prof. Pătrăşcanu Melania Emanuela,
Colegiul Naţional Al.I.Cuza, Focşani
"Dacă dezvoltăm numai forţele fizice ale unui copil, facem dintr-însul un atlet sau un… 4. Amfetamine
Amfetaminele: aceste substanţe simpatomimetice sunt derivaţi ai adrenalinei (epinefrinei) la care predomină efectele excitatoare centrale. De aceea sunt numite şi "amine de trezire" sau "amine tonifiante".
Preparate înregistrate de…
Metodologia de organizare a evaluarii elevilor - clasa a II-a
Vezi metodologia de organizare a evaluarii competentelor fundamentale la finalul clasei a II-a, publicata in Monitorul Oficial 44 din 21 ianuarie… Fisa inscriere probe de aptitudini 2014
Descarca anexa la fisa de inscriere admitere in clasa a IX-a, an scolar 2014-2015, pentru participarea la probele de aptitudini sau la probele de verificare…
|
|