|
|
Metodologia de organizare si desfasurare concurs ocupare posturi didactice in unitati de invatamant particular din invatamantul preuniversitar |
Marţi, 30 Octombrie 2012 00:00 |
Metodologia din 31 august 2012 (Metodologia din 2012)
Afla metodologia de organizare si desfasurare a concursului pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate in unitatile de invatamant particular din invatamantul preuniversitar, publicat in Monitorul Oficial 732 din 30 octombrie 2012 (M. Of. 732/2012).
CAPITOLUL I. Dispozitii generale
CAPITOLUL II. Inscrierea candidatilor si disciplinele de concurs
CAPITOLUL III. Comisiile de concurs
CAPITOLUL IV. Desfasurarea concursului
CAPITOLUL V. Validarea concursului si repartizarea candidatilor pe posturi didactice/catedre in unitati de invatamant particular din invatamantul preuniversitar
CAPITOLUL VI. Dispozitii finale
ANEXA Nr. 1 la metodologie. Lista posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate
ANEXA Nr. 2 la metodologie. Cerere de inscriere la concursul de ocupare a posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate
ANEXA Nr. 3 la metodologie. Fisa de evaluarea lectiei, Inspectia speciala la clasa
ANEXA Nr. 4 la metodologie. Proba practica din cadrul concursului pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate, educatie artistica specializata, specializarile: Muzica, Corepetitie, Coregrafie si Arta actorului (posturi didactice/catedre din scolile si liceele de arta)
ANEXA Nr. 5 la metodologie. Proba practica din cadrul concursului pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate in unitatile de invatamant particular din invatamantul preuniversitar cu clase speciale - Limbi straine cu program intensiv si bilingv sau in unitati de invatamant particular din invatamantul preuniversitar avand clase/grupe cu predare in alta limba decat aceea in care candidatii si-au efectuat studiile
ANEXA Nr. 6 la metodologie. Proba practica din cadrul concursului pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate in unitatile de invatamant particular din invatamantul preuniversitar, disciplina Informatica si tehnologia informatiei
ANEXA Nr. 7 la metodologie. Proba practica din cadrul concursului pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate in unitatile de invatamant particular din invatamantul preuniversitar, disciplinele Instruire practica, Activitati de preprofesionalizare - maistri instructori
ANEXA Nr. 8 la metodologie. Proba metodico-practica din cadrul concursului pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate din unitatile cu invatamant sportiv integrat si suplimentar (licee si clase cu program sportiv/cluburi sportive scolare), disciplina Educatie fizica si sport
ANEXA Nr. 9 la metodologie. Proba practica din cadrul concursului pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate in unitatile de invatamant particular din invatamantul preuniversitar, disciplinele: Arte plastice, decorative, ambientale, Arhitectura, Design
ANEXA Nr. 10 la metodologie. Proba practica din cadrul concursului pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate la clasele/grupele/unitatile de invatamant care scolarizeaza elevi cu deficiente de auz
ANEXA Nr. 11 la metodologie. Tabel nominal cuprinzand candidatii repartizati
ANEXA Nr. 12 la metodologie. Specializari care confera dreptul de a ocupa posturi didactice/catedre in invatamantul special, fara sa mai fie necesar un stagiu atestat de pregatire teoretica si practica in educatie speciala, efectuat separat, in afara pregatirii initiale
ANEXA Nr. 13 la metodologie. Norme privind plata comisiilor de examen pentru concursurile pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate in unitatile de invatamant particular din invatamantul preuniversitar
Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:
|
Ultima actualizare în Sâmbătă, 03 Noiembrie 2012 18:23 |
|
CARMEN SYLVA - ASPECTE DIN ACTIVITATEA LITERARĂ
Prof. Mihaela Melinte,
Colegiul Tehnic „Traian Vuia” Galaţi
Regina Elisabeta a României este considerată drept una dintre... Read more
PREGĂTIREA PREŞCOLARILOR PENTRU SCRIS
MIJLOACE ŞI FORME DE REALIZARE
Prof. Înv. Preşc. Barbu Stela
Grădiniţa P.N. Nr. 6 Lugoj Structură A
Grădiniţei Pp. Nr.2 Lugoj
Învăţământului preşcolar îi... Read more
NOTES SUR LA POSSESSION/APPARTENANCE
Prof. Ilie Minescu
Universitatea de Vest, Timişoara
La relation d’interdépendance exprimée par le possessif a une structure variable selon le type de combinaison syntagmatique qui relie les deux éléments.... Read more
ASPECTE PRIVIND EDUCAŢIA ESTETICÃ
Institutor Riciu Daniela
Şcoala cu clasele I-IV Vitãnestii de sub Mãgurã, S.A.M. nr. 1 Gãgesti, Bolotesti,Vrancea
Educatia esteticã reprezintã activitatea de formare-dezvoltare a... Read more
ROLUL FAMILIEI MODERNE ÎN EDUCAȚIE
Prof. înv.primar Abaza Maria
Școala Gimnazială Nr.1 Tîrgu Ocna, județul Bacău
Familia este primul mediu în care copilul se dezvoltă, de unde acesta împrumută obiceiuri și deprinderi... Read more
MUNCA INDEPENDENTĂ ŞI JOCURILE DIDACTICE, ÎN CICLUL PRIMAR
înv. Marc Aurica
Școala Gimnazială Cîmpeni
Activitatea independentă a elevilor constituie deopotrivă mijloc şi scop al demersului didactic. Din acest punct de vedere,... Read more
CULTURA FRANCOFONĂ
prof. Drăgian Ana-Elena
Colegiul Tehnic ,,Constantin Brâncuşi’’ Oradea
Producţia culturală francofonă este extrem de bogată şi diversă. Desfăşurarea sa în ansamblul spaţiului francofon, dar şi în... Read more
PLÂNSUL BACOVIAN ŞI REVELAREA MOTIVATĂ
A UNEI DESCĂRCĂRI INTERIOARE
Ştefan Lucian Mureşanu, PhD
Motto: În haine negre, întunecate, / Eu plâng în parcul de mult părăsit... / Şi-a mea serenadă s-a rătăcit,... Read more
STUDIU - DEZVOLTAREA CREATIVITĂȚII ELEVILOR- OBIECTIV PRIORITAR AL ȘCOLARITĂȚII MICI
înv. Gligor Dana,
Școala Gimnazială Cîmpeni
Cu toții, părinți și dascăli, ne dorim un copil creativ, imaginativ care să picteze aşa…
ANALYSE CONTRASTIVE: POINTS THÉORIQUES
Marta Negraia, Şcoala nr. 12 “Miron Costin”, Scoala nr. 1 “Nicolae Mantu”,
Liceul Teoretic Dunărea, Galaţi
L’analyse contrastive suppose la comparaison des deux langues en contact, une… METODE INTERACTIVE
PENTRU UN ÎNVĂŢĂMÂNT EFICIENT
Prof. Gabriela Gorgan,
Şcoala Gimnazială Petriş, jud. Bistriţa Năsăud
MOTTO:
« Dacă îmi spui o să uit, dacă îmi arăţi o să ţin minte, dar dacă mă implici o… PLEDOARIE PENTRU STUDIUL LIMBII FRANCEZE
prof. drd. Stan Cristina
Şcoala Gimnazială Grigore Moisil Ploieşti, jud. Prahova
În zilele noastre, limbile străine au devenit o necesitate pentru o viaţă profesională de succes şi… TENDINŢE INOVATIVE
ÎN EVALUAREA PROCESULUI INSTRUCTIV-EDUCATIV
Profesor Camelia Timofte
Şcoala Generală George Emil Palade Buzău
Didactica tradiţională aşează la baza evaluării numai indicatori de ordin cognitiv, pedagogia contemporană considera aceşti indicatori ca fiind… APLICAREA METODELOR ACTIVE PENTRU EFICIENTIZAREA PREDĂRII-ÎNVĂŢĂRII ŞTIINŢELOR NATURII LA CLASELE I-IV
Inst. Filip Mioara Vasilica
Şcoala cu clasele I-VIII, Nr. 2 /Structură, Piatra-Neamţ
Prin utilizarea metodelor activ-participative şi…
FORMELE GENERALE ALE EDUCAŢIEI
Educator Stan Luminiţa-Simona
Grădiniţa cu program normal Bălăbăneşti, Galaţi
Formele generale ale educaţiei reprezintă ansamblul acţiunilor şi al influenţelor pedagogice desfăşurate, succesiv sau simultan, în cadrul activităţii de formare-dezvoltare… Corpul national de experti
in management educational
sesiunea 2014 seria 7
Se organizeaza si cea de-a saptea serie din sesiunea 2014 pentru concursul de selectie a cadrelor didactice pentru constituirea Corpului National de…
PROMOVAREA EDUCAŢIEI DE CALITATE PENTRU ELEVII APARŢINÂND GRUPURILOR DIN MEDII DEZAVANTAJATE/SUPUSE EXCLUZIUNII
Prof. Chiru Adelina
Şcoala Gimnazială ,,Înv. Clemenţa Beşchea” Căpăţîneşti, judeţul Buzău
Dificultăţile de învăţare apar frecvent în…
|
|