|
|
Metodologie examenul de definitivare in invatamant 2014 |
Scris de administrator
|
Vineri, 22 Noiembrie 2013 08:19 |
Metodologie examenul de definitivare in invatamant 2014
Vezi Ordinul nr. 5294/16.10.2013 si anexa privind aprobarea Metodologiei de organizare si desfasurare a examenului national de definitivare in invatamant in anul scolar 2013-2014.
Articole asemanatoare mai vechi:
|
Ultima actualizare în Luni, 02 Decembrie 2013 20:44 |
|
TIPURI DE TURISM DIN COMUNA
NĂNEŞTI - JUDEŢUL VRANCEA
Prof. Ciobotaru Ana-Maria
Şcoala Gimnazială Măicăneşti
Rezumat: Comuna Năneşti este situată în partea de sud-est a judeţului Vrancea pe malul drept al Siretului în plină... Read more
STUDIU- ALĂTURI DE ŞCOALĂ
Prof.inv.primar Gligor Dana
Școala Gimnaziala Cîmpeni
Împreunã cu pãrinţii,şcoala îşi are rolul ei bine stabilit, intervenind în dezvoltarea primarã a copilului. În acest context, educarea pãrinţilor... Read more
Transferul elevilor de la o scoala la alta modificat
Au aparut modificari in ceea ce priveste transferul elevilor de la o scoala la alta. Aceste modificari se regasesc in Ordinul privind... Read more
ADAPTAREA CURRICULARĂ
PENTRU INTEGRAREA COPIILOR CU CERINȚE EDUCATIVE
Prof.Brătilă Cristina-Zonica
C.S.E.I. ,,Elena Doamna, Focșani”, județul Vrancea
Adaptarea curriculară pentru elevii cu... Read more
METAMORFOZELE „LOGICII” LUI TITU MAIORESCU
Prof. drd. GABRIELA IONESCU
Colegiul Tehnic Nr. 2, Târgu-Jiu, jud. Gorj
Rezumat: Manualul de Logică elaborat de Titu Maiorescu a contribuit substanţial la înfiinţarea şcolii româneşti de filosofie... Read more
DIMENSIUNEA PSIHOPEDAGOGICĂ A TERAPIEI OCUPAŢIONALE
Mureşan Chira Gabriel
Prof. Educator CRDEII, Cluj-Napoca
Terapia ocupaţională se constituie intr-o disciplină complexă, o activitate vitală ce valorifică informaţii interdisciplinare cu scopul de a- i restabili,... Read more
PARTEA III
Trecere în revistă a textelor semnificative SF pentru copii şi adolescenţi
Introducere
Toţi partenerii în proiect au fost rugaţi să selecteze 10-20 de texte SF pentru copii şi adolescenţi care au... Read more
CABINETUL DE ISTORIE, SPAŢIUL DESFĂŞURĂRII ACTIVITĂŢII DIDACTICE ÎN CADRUL ORELOR DE ISTORIE ŞI LOCUL DE PROMOVARE A ISTORIEI ŞCOLARE
Mihon Adela-profesor de istorie
Şcoala Gimnazială Câmpeni
Şcoala Gimnazială Vidra
Acest articol evidenţiază... Read more
EVALUAREA RANDAMENTULUI ŞCOLAR AL ELEVILOR
ÎN CADRUL DISCIPLINEI MATEMATICĂ
Prof. Petruţ Steliana
Grup Şcolar “M. Eminescu” Jimbolia Timiş
1.1. Evaluarea activităţii didactice marchează calitatea operaţionalizării obiectivelor pe un an de… AUDIO AND VISUAL AIDS IN TEACHING ENGLISH AS A FOREIGN LANGUAGE
Coman Valentina
Liceul Tehnologic Constantin Brâncuşi, Piteşti
Rezumat: Articolul îşi propune evidenţierea avantajelor folosirii mijloacelor audio şi video în învăţarea limbii…
COMPETENŢELE UNUI PROFESOR
Prof. Nadia Breazu,
Colegiul Tehnic Motru, Jud. Gorj
Cuvinte cheie: psihopedagogic, psihosocial, autoinstruire
Rolul de profesor este, poate, în… BACALAUREAT 2011
DISCIPLINELE DE BACALAUREAT PENTRU PROBELE SCRISE:
FILIERA TEORETICA:
Profil umanist:
Ø limba si literatura romana
Ø limba materna (daca este cazul)
Ø istorie
Ø la alegere, geografie, logica si argumentare, psihologie, economie, sociologie… STUDIU PRIVIND EVALUAREA PERCEPŢIEI ELEVILOR REFERITOR
LA RELAŢIA LOR CU PROFESORUL
Blejan Maria Liliana, Profesor Psiholog
Liceul de Arte Plastice “Hans Mattis Teutsch” Braşov
Studiul urmăreşte cinci dimensiuni psihopedagogice: limbajul folosit de către… STUDIU ASUPRA EFECTELOR
CONSTRUCTIVE ŞI/SAU DESTRUCTIVE ALE CONFLICTULUI
Raluca-Nicoleta Iancău, Profesor limba şi literatura română
Colegiul Naţional de Informatică Gr. Moisil - Braşov, Braşov
Articolul este urmarea unui studiu efectuat într-un mediu formal… Ordin pentru aprobarea Metodologiei privind dobandirea automata a calitatii de conducator de doctorat in Romania pentru persoanele care au obtinut aceasta calitate in statele membre ale Uniunii Europene, ale Spatiului…
ACTIVITATEA DIFERENŢIATĂ
REŢETA SUCCESULUI ÎNVĂŢĂRII ŞCOLARE
Înv. Marc Aurica
Şcoala Gimnazială Câmpeni
Preocuparea majoră a fiecărui dascăl trebuie să fie cunoaşterea reală a personalităţii elevilor cu care lucrează, ceea ce îl ajută în… STUDIU PRIVIND DEZVOLTAREA COMPETENŢELOR DE LECTURĂ
ÎN ORELE DE LITERATURĂ ROMÂNĂ ÎN ÎNVĂŢĂMÂNTUL GIMNAZIAL
Prof. BEZMAN ADRIANA LILIANA,
Şcoala Gimnazială Mihail Kogălniceanu, Structura Şcolii Gimnaziale Smârdan, Jud. Galaţi
Studiul propus urmăreşte stimularea…
|
|