|
|
Ministerul Educatiei premiaza olimpicii romani |
Marţi, 13 Noiembrie 2012 00:00 |
Ministerul Educaţiei premiază olimpicii români
Ministerul Educaţiei premiază olimpicii români medaliaţi la concursurile şcolare internaţionale (miercuri, 14 noiembrie, Palatul Victoria, ora 13.30).
Ministrul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului, doamna Ecaterina Andronescu, va participa miercuri, 14 noiembrie, la festivitatea de premiere a elevilor care au obţinut medalii sau distincţii la olimpiadele şi concursurile şcolare internaţionale în anul şcolar 2011-2012, a profesorilor care i-au pregătit şi a unităţilor şcolare de unde provin elevii premiaţi. Evenimentul va avea loc la sediul Guvernului României (Palatul Victoria, Sala Transilvania), cu începere de la ora 13.30. Cu acest prilej vor fi recompensaţi cei 138 de elevi care au obţinut 155 de distincţii (42 de medalii de aur şi premiul I, 45 de medalii de argint şi premiul II, 29 de medalii de bronz şi premiul III, respectiv 39 de menţiuni) la olimpiadele internaţionale sau regionale (juniori şi seniori) de matematică, biologie, filosofie, geografie, chimie, fizică, informatică, astronomie, astrofizică etc. Lor li se vor alătura şi cei 168 de profesori care i-au pregătit pe elevi, precum şi cele 74 de şcoli din care provin laureaţii.
Potrivit reglementărilor în vigoare, şi în acest an, prin ordin al ministrului Educaţiei, cuantumurile premiilor acordate medaliaţilor la olimpiadele internaţionale sau regionale pe discipline au fost indexate în raport cu rata inflaţiei. Astfel, noile cuantumuri pentru premianţii la olimpiade internaţionale sunt: 12.180 lei - medalie de aur şi premiul special pentru punctaj maxim, 9.430 lei - medalie de aur/ premiul I, 8.080 lei - medalie de argint/premiul II, 5.770 lei - medalie de bronz/premiul III şi 3.940 lei - menţiune. Valorile noilor premii acordate elevilor care s-au impus în competiţiile regionale (olimpiade balcanice, Olimpiada Internaţională Pluridisciplinară Tuymaada, Olimpiada Central Europeană de Informatică, Olimpiada de Chimie „D.I. Mendeleev") sunt: 4.310 lei - medalie de aur/ premiul I, 3.670 lei - medalie de argint/premiul II, 2.860 lei - medalie de bronz/premiul III şi 2.480 lei - menţiune.
Pentru profesorul/ profesorii care au pregătit elevul/ elevii se acordă un singur premiu, în cuantumul cel mai mare prevăzut pentru unul din elevii săi/lor. Pentru şcoala pe care elevul/elevii o frecventează sau au frecventat-o se acordă câte un premiu, în cuantumul prevăzut pentru fiecare elev premiat. În acest ultim caz, sumele primite vor fi utilizate pentru dotări destinate sprijinirii eficienţei procesului de învăţământ. Fondul total de premiere alocat de MECTS este de 2.001.045 lei.
Articole asemanatoare mai vechi:
|
|
Documente necesare pentru
coordonatorul de proiecte şi programe educative
¢ Decizia de numire pe funcţia de coordonator de proiecte şi programe educative
¢ Fişa postului + individualizată, avizată de Consiliul de administraţie al... Read more
ANEXA Nr. 6
la metodologie
PROBA PRACTICA
din cadrul concursului pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate in unitatile de invatamant particular din invatamantul preuniversitar
Disciplina Informatica si tehnologia informatiei
1. Realizarea... Read more
LE « DISCOURS RAPPORTE » (DR)
– UN USAGE MODERNE
Lector ILIE MINESCU
Universitatea de Vest TIMIŞOARA
Parler de discours rapporté, de discours direct et indirect est un usage moderne pour désigner des faits grammaticaux... Read more
DEZVOLTAREA CREATIVITĂŢII ELEVILOR
DIN CICLUL PRIMAR PRIN COMPUNEREA ŞCOLARĂ
Înv. Marc Aurica
Școala Gimnazială Câmpeni
Exprimarea corectă, orală şi scrisă, reprezintă un obiectiv important al procesului de învăţământ în ciclul primar, constituind... Read more
LITERATURA PENTRU COPII
Prof. Octavian Horia Minda
Şcoala cu clasele I-VIII Sânandrei, jud. Timiş
Literatura pentru copii îi introduce pe elevi într-un alt univers, cel al ficţiunii. Cărţile pentru copii sunt obiecte culturale... Read more
MODALITĂŢI DE REALIZARE A EDUCAŢIEI MORALE
LA VÂRSTA PREŞCOLARĂ
Profesor: Dumbravă-Brezoianu Simona
Grădiniţa cu Program Prelungit ,,Benedek Elek”- Sf.Gheorghe
REZUMAT
Educaţia morală este un proces continuu, toate disciplinele de învăţământ cu situaţiile educative... Read more
EDUCATIA INTELECTUALA
Conceptul si importanta educatiei intelectuale
Termenul vine din latinescul intellectus - minte, gandire, ratiune, capacitate de a gandi, rationa, cunoaste, de a opera cu notiuni, concepte. Transmiterea experientei sociale de... Read more
ANEXA Nr. 13
la metodologie
NORME
privind plata comisiilor de examen pentru concursurile pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate in unitatile de invatamant particular din invatamantul preuniversitar
1. Comisia de organizare... Read more
CONTRIBUŢIA MIJLOACELOR DE ÎNVĂŢĂMÂNT
LA FORMAREA REPREZENTĂRILOR ŞI A NOŢIUNILOR
Prof. Bobariu Liliana
Școala Gimnazială Vidra
Modernizarea învăţământului, în conformitate cu cerinţele reformei, presupune găsirea unor noi tehnologii didactice care să contribuie…
MANAGEMENTUL PROCESULUI INSTRUCTIV-EDUCATIV
LA CLASELE CU DEFICIENŢI DE VEDERE
Liliana Nacev, profesor psihopedagog
Liceul Teoretic IRIS, Timişoara
Profesorul psihopedagog trebuie să fie în măsură să ia în considerare nevoile specifice ale copilului…
Calendarul înscrierii copiilor în învăţământul primar 2013
Vă prezentăm calendarul înscrierii copiilor în învăţământul primar pentru anul școlar 2013-2014.
ROLURILE MANAGERIALE ALE CADRULUI DIDACTIC
Macarie Cristina, prof. pedagogie
Liceul Vocaţional Pedagogic ,,Mihai Eminescu” Tîrgu Mureş
Delimitarea unor roluri specifice managerului clasei de elevi a fost determinată de evoluţia în timp…
JOCURILE VIDEO DEZVOLTĂ MEMORIA ACTIVĂ A COPIILOR
Prof. Alina Elena Turcescu
Colegiul Național ”Ion C. Brătianu” Pitești
Studii științifice și experiemente realizate în cadrul…
STRATEGII DIDACTICE INTERACTIVE UTILIZATE
ÎN CADRUL LECŢIILOR DE GEOGRAFIE
Profesor: Miron Steluţa Otilia
Şcoala cu clasele I-VIII Movila Miresii, judeţul Brăila
Rezumat: Lucrarea conţine definirea conceptului de strategie didactică precum… EDUCAŢIA GLOBALĂ
- REPERE METODOLOGICE -
1. CONTEXT
- SCOP ŞI OBIECTIVE
2. CUNOŞTINŢE, ABILITĂŢI, ATITUDINI ŞI VALORI
3. PERSPECTIVE ŞI METODE
4. ACTIVITĂŢI – PLANIFICARE, ORGANIZARE ŞI EVALUARE
5. REPREZENTAREA ROMÂNIEI ÎN CADRUL PROIECTULUI
6. RESURSE INFORMAŢIONALE
ANALIZA APEI – MATERIE PRIMĂ PENTRU INDUSTRIA BERII
Prof.ing. Simion Dobrica
Liceul Tehnologic ,,Costin Nenițescu” Buzău
…
CÂT DE SĂNĂTOS NE HRĂNIM?!
– CHESTIONAR –
Florea Mihaela- Ramona,
prof. înv. primar, Școala Gimnazială „Andrei Șaguna” Deva
Pentru a putea limita efectele negative ale alimentației haotice pe care…
|
|