Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Norme privind plata comisiilor de examen concurs pentru ocuparea posturilor didactice
Luni, 01 Octombrie 2012 00:00

   ANEXA Nr. 13
  la metodologie

 

NORME
privind plata comisiilor de examen pentru concursurile pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate in unitatile de invatamant particular din invatamantul preuniversitar

 

   1. Comisia de organizare si desfasurare a concursului

   a) presedinte - salarizat cu un tarif de 3-6 lei/candidat, dar nu mai putin de 30 lei si nu mai mult de 300 lei;

   b)

   -3 membri pentru comisiile de pana la 50 de candidati, fiecare salarizat cu un tarif de 3-5 lei/candidat, dar nu mai putin de 30 lei/membru;

   -5 membri pentru comisiile intre 51-100 de candidati, fiecare salarizat cu un tarif de 2-3 lei/candidat;

   -7-11 membri pentru comisiile peste 100 de candidati, fiecare salarizat cu un tarif de 1-2 lei/candidat, dar nu mai mult de 300 lei/membru;

   c) reprezentant al inspectoratului scolar - salarizat cu un tarif de 3-6 lei/candidat, dar nu mai putin de 30 lei si nu mai mult de 300 lei;

   d) informatician/ajutor analist programator/personal al unitatii de invatamant cu competente in utilizarea calculatorului - salarizat cu un tarif de 2-3 lei/candidat, dar nu mai putin de 20 lei si nu mai mult 300 lei;

   e) secretar - salarizat cu un tarif de 3-5 lei/candidat, dar nu mai putin de 30 lei si nu mai mult de 300 lei;

   f) supraveghetori - 6 ore/zi, fiecare salarizat cu un tarif de 30-50 lei/zi.

2. Comisia de organizare si desfasurare a probei practice/orale sau a inspectiei speciale la clasa in profilul postului

   a) presedinte - salarizat cu un tarif de 3-6 lei/candidat, dar nu mai putin de 30 lei si nu mai mult de 300 lei;

   b) membri - cate 2 profesori, care au dobandit definitivarea in invatamant, cu specializarea in profilul postului/responsabili ai comisiilor metodice cu specializarea in profilul postului/inspectori scolari de specialitate/metodisti ai inspectoratului scolar cu specializarea in profilul postului, pentru 25 de candidati - fiecare salarizat cu un tarif de 4-6 lei/candidat;

   c) secretar - salarizat cu un tarif de 3-5 lei/candidat, dar nu mai putin de 30 lei si nu mai mult de 300 lei.

   3. Comisia de elaborare a subiectelor, a baremelor de evaluare si de evaluare a lucrarilor scrise si comisia de rezolvare a contestatiilor

   a) presedinte - salarizat cu un tarif de 3-6 lei/candidat, dar nu mai putin de 30 lei si nu mai mult de 300 lei;

   b) membri - pentru fiecare disciplina de concurs, cate 2 profesori titulari de specialitate din invatamantul preuniversitar avand gradul didactic I sau II/metodisti/inspectori scolari/80 de candidati - fiecare salarizat cu un tarif de 5-7 lei/candidat;

   c) 1-2 informaticieni/ajutori analisti programatori - fiecare salarizat cu un tarif de 1-3 lei/candidat, dar nu mai putin de 10 lei si nu mai mult de 300 lei;

   d) 1-2 secretari - fiecare salarizat cu un tarif de 3-5 lei/candidat, dar nu mai putin de 30 lei si nu mai mult de 300 lei.

   4. Modalitatea de plata

Fondurile pentru plata personalului salarizat din comisiile prevazute la pct. 1-3 vor fi asigurate de unitatile de invatamant particular din invatamantul preuniversitar care au organizat concurs. Plata persoanelor salarizate se face de catre unitatea de invatamant particular/centrul la care s-a organizat concursul.

Persoanele care fac parte din comisiile prevazute de prezenta metodologie beneficiaza de decontarea cheltuielilor de cazare, transport si diurna, dupa caz, conform legii.

 

   NOTA:

Pentru personalul salarizat aflat in activitate in perioada desfasurarii concursului, participarea la aceste activitati se realizeaza cu conditia recuperarii activitatilor corespunzatoare functiei de baza, din perioada respectiva.


Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:

 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

Studiu evaluarea initiala necesitatea si…

STUDIU - EVALUAREA INIȚIALĂ-NECESITATEA ȘI IMPORTANȚA EI ÎN ACTIVITATEA DIDACTICĂ Înv. Marc Aurica Școala Gimnazială Cîmpeni Evaluarea inițială oferă elevului și profesorului o reprezentare a potențialului de învățare, dar și a...

Read more

Pomul de Craciun fragment de proza poeti…

POMUL DE CRĂCIUN – FRAGMENT DE PROZĂ POETICĂ MACEDONSKIANĂ A INTERFERENŢELOR   Miron Costina Violeta – profesor Şcoala cu cls. I-VIII Tălpaş, judeţul Dolj   “Proza lui Macedonski este exclusiv poetică și când se...

Read more

Evaluarea Nationala 2017 Calendarul pent…

Evaluarea Nationala 2017 - Calendarul pentru clasa a II-a, clasa a IV-a, clasa a VI-a Ministerul Educatiei Nationale si Cercetarii Stiintifice a aprobat Calendarul de administrare a evaluarilor nationale la finalul...

Read more

O zi la scoala cu albinutele vesele

 O ZI LA ŞCOALĂ CU ALBINUŢELE VESELE   Prof. înv. primar Doamna Nicoleta-Ionela, Şcoala Gimnazială Diaconu Coresi, Fieni – Dambovița Prof. înv. primar Elena Istrate, Şcoala Gimnazială Diaconu Coresi, Fieni – Dambovița                 Articolul...

Read more

Argourile acronimele emoticoanele si nou…

ARGOURILE, ACRONIMELE, EMOTICOANELE ŞI NOUL LIMBAJ FOLOSIT PE INTERNET   Profesor Camelia Kallos Grupul Şcolar “Gheorghe Lazăr” Pecica, jud. Arad     Prezenta lucrare reprezintă un studiu pentru o activitate susținută cu ocazia zilei de...

Read more

Jocul de rol

                                      JOCUL DE ROL   Prof. înv. preşcolar Chirilă Andreea Grădiniţa cu PP nr. 24, Botoşani     Jocul reprezintă un ansamblu de acţiuni şi operaţii care, paralel cu destinderea, buna dispoziţie şi bucuria, urmăreşte obiectivele...

Read more

Eminescu si aron pumnul

EMINESCU ŞI ARON PUMNUL Prof. Safta Mariana Alina Şcoala Gimnazială Tudor Vladimirescu, Târgovişte Aron Pumnul s-a născut la 27.XI.1818, la Cuciulata, judeţul Braşov şi a murit la 12./24.I.1866, la Cernăuţi....

Read more

Noile educatii

NOILE EDUCATII   Dupa cum apreciaza specialistii, noile tipuri de continuturi sau „noile educatii” reprezinta cel mai pertinent si mai util raspuns al sistemelor educative la imperativele generate de problematica lumii contemporane....

Read more