|
|
Noutati
Metodologie privind promovarea a 2 ani de studii intr-un singur an scolar |
Joi, 20 Octombrie 2011 00:00 |
Metodologia privind promovarea a 2 ani de studii intr-un an scolar reglementeaza accelerarea promovarii elevilor din invatamantul preuniversitar, forma de invatamant cu frecventa, capabili de performante scolare exceptionale.
|
Ultima actualizare în Miercuri, 09 Noiembrie 2011 21:57 |
Citeşte mai mult... [Metodologie privind promovarea a 2 ani de studii intr-un singur an scolar]
|
|
Metodologie privind echivalarea pe baza ECTS SECT a invatamantului universitar de scurta durata |
Joi, 20 Octombrie 2011 00:00 |
Ordin pentru aprobarea Metodologiei privind echivalarea pe baza ECTS/SECT a invatamantului universitar de scurta durata, realizat prin colegiul cu durata de 3 ani sau institutul pedagogic cu durata de 3 ani, cu ciclul I de studii universitare de licenta, pentru cadrele didactice din invatamantul preuniversitar
|
Ultima actualizare în Miercuri, 09 Noiembrie 2011 21:51 |
Citeşte mai mult... [Metodologie privind echivalarea pe baza ECTS SECT a invatamantului universitar de scurta durata]
|
Norme metodologice privind efectuarea concediului de odihna al personalului didactic |
Marţi, 18 Octombrie 2011 00:00 |
Norme metodologice privind efectuarea concediului de odihna al personalului didactic din invatamant
|
Ultima actualizare în Miercuri, 09 Noiembrie 2011 21:52 |
Citeşte mai mult... [Norme metodologice privind efectuarea concediului de odihna al personalului didactic]
|
Peste 100.000 de elevi participa anul acesta la cel mai mare program educational international in parteneriat public privat din Romania |
Sâmbătă, 15 Octombrie 2011 20:16 |
Bucuresti, 10 octombrie 2011: Programul este implementat de Junior Achievement Romania (JAR) in parteneriat cu Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului, iar din anul 2000 pana astazi, peste 1.500.000 de elevi si studenti si 15.000 de profesori au participat la program.
Folosind un model de buna practica internationala, aplicat cu succes in 82 de tari din lume de peste 50 de ani, JAR a reusit, intr-un climat economic dificil, sa implementeze o strategie si un continut educational cu aplicatii practice pentru ciclul primar, gimnaziu, liceu si universitate. Programele, dedicate introducerii in scolile publice a unor continuturi practice si corelate cu realitatea economica, de educatie financiara, antreprenoriala, economica si de orientare profesionala, sunt implementate in prezent, gratuit, ca programe unitare in peste 1.000 de scoli, intr-o forma flexibila (curriculum la decizia scolii, scoala dupa scoala, auxiliar la cursuri curente), adaptabila la contextul local.
|
Ultima actualizare în Vineri, 11 Noiembrie 2011 18:11 |
Citeşte mai mult... [Peste 100.000 de elevi participa anul acesta la cel mai mare program educational international in parteneriat public privat din Romania]
|
Sâmbătă, 15 Octombrie 2011 00:00 |
Ordin privind aplicarea programului “A doua sansa”. Metodologia privind organizarea procesului de invatamant in cadrul programului “A doua sansa” pentru invatamantul preuniversitar
|
Ultima actualizare în Miercuri, 09 Noiembrie 2011 21:52 |
Citeşte mai mult... [Programul a doua sansa]
|
Regulament de organizare si functionare a Consiliului national de etica |
Vineri, 14 Octombrie 2011 00:00 |
Regulament de organizare si functionare a Consiliului national de etica din invatamantul preuniversitar
|
Ultima actualizare în Miercuri, 09 Noiembrie 2011 21:52 |
Citeşte mai mult... [Regulament de organizare si functionare a Consiliului national de etica]
|
Criterii generale de admitere in invatamantul postliceal |
Joi, 13 Octombrie 2011 00:00 |
Ordin privind aprobarea Criteriilor generale de admitere in invatamantul postliceal
|
Ultima actualizare în Miercuri, 09 Noiembrie 2011 21:53 |
Citeşte mai mult... [Criterii generale de admitere in invatamantul postliceal]
|
Metodologia de organizare si functionare a claselor cu frecventa redusa |
Miercuri, 12 Octombrie 2011 00:00 |
Ordin privind aprobarea Metodologiei de organizare si functionare a claselor cu frecventa redusa in invatamantul preuniversitar obligatoriu
|
Ultima actualizare în Miercuri, 09 Noiembrie 2011 21:53 |
Citeşte mai mult... [Metodologia de organizare si functionare a claselor cu frecventa redusa]
|
Metodologie pentru acordarea titlului Profesorul anului in invatamantul preuniversitar |
Miercuri, 12 Octombrie 2011 00:00 |
Ordin privind aprobarea Metodologiei pentru acordarea titlului „Profesorul anului“ in invatamantul preuniversitar
|
Ultima actualizare în Miercuri, 09 Noiembrie 2011 21:53 |
Citeşte mai mult... [Metodologie pentru acordarea titlului Profesorul anului in invatamantul preuniversitar]
|
|
|
<< Început < Anterior 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Următor > Sfârşit >>
|
Pagina 10 din 13 |
|
ANEXA Nr. 5
la regulament
Fisa de observare a lectiei
- model -
Unitatea de invatamant: .......................................................................................................................................................
Data: ..........................
Numele si functia cadrului didactic inspectat/asistat: ...........................................................................................................
Specialitatea: ........................................................................................................................................................................
Clasa: .............................................. Read more
STUDIU PRIVIND IMPORTANŢA APLICĂRII METODELOR ACTIVE ÎN ORELE DE ISTORIE, LA CLASA A IV-A
Liliana Damian, institutor
Şcoala cu clasele I-VIII Vădeni, jud. Brăila
La începutul clasei a IV-a s-a... Read more
Lista olimpiadelor si concursurilor care pot echivala o proba de bacalaureat
Ministerul Educatiei si Cercetarii Stiintifice a publicat lista olimpiadelor si concursurilor internationale 2015 care le pot aduce olimpicilor burse de... Read more
INSTRUIREA DIFERENȚIATĂ A ELEVILOR PRIN APLICAREA
TEORIEI INTELIGENȚELOR MULTIPLE
Profesor învățământ primar, Odarca DEAC
Școala Gimnazială „Petre Dulfu” Baia Mare
Stilurile de învățare ale elevilor se pot clasifica în diverse moduri... Read more
LE THÉÂTRE ET SON RÔLE DANS LA VIE
Prof. Cărăuşu Camelia Alina,
Şcoala Gimnazială ,,Ştefan Cel Mare” Botoşani
Grâce au... Read more
ASIGURAREA CALITĂŢII ÎN EDUCAŢIE
Prof. Gălăţan Daniela
Colegiul Tehnic Regele Ferdinand I, Timişoara
Învăţământul este considerat ca un furnizor de servicii în care se includ învăţarea, evaluarea şi orientarea elevilor. În acest context,... Read more
ECOLOGIE CREŞTINĂ
prof. Ciprian Nazare
Colegiul Tehnic „Traian”, Galaţi
Motto:
“Căci ştim că toată făptura împreună suspină şi împreună are dureri până acum. Pentru că făptura aşteaptă cu nerăbdare descoperirea fiilor lui... Read more
MANAGEMENTUL SCHIMBĂRII ÎN ORGANIZAŢIE
prof. Ciucă Cristina,
Şcoala cu clasele I – VIII Bâsca – Chiojdului, Com. Chiojdu, Jud. Buzău
Schimbarea la nivel organizaţional presupune realizarea unor modificări profunde esenţiale ale organizaţiei.
Exemplu:... Read more
STUDIU- „ŞCOALA PĂRINŢILOR” - UN MIJLOC DE ÎMBUNĂTĂŢIRE
A CALITĂŢII ÎN ÎNVĂŢĂMÎNTUL PREUNIVERSITAR
înv. Marc Aurica,
Școala Gimnazială Cîmpeni
"Spune-mi și o să uit. Arată-mi și poate n-o să-mi amintesc. Implică-mă… MARI MATEMATICIENI AI ANTICHITĂŢII
Prof. Popp Loredana
Şcoala cu clasele I-VIII SINANDREI
Euclid din Alexandria
Euclid din Alexandria originar din Damasc(ca. 325 î. Hr, 265 î. Hr) a fost un matematician grec care a…
TERAPIA EDUCAȚIONALĂ COMPLEXĂ ȘI INTEGRATĂ ÎNTRE PROIECTARE DIDACTICĂ ȘI FUNCȚIONALITATE CONVERGENT- INTERDISCIPLINARĂ
Prof. educator Mureșan-Chira Gabriel
Școala Gimnazială Specială Centru de Resurse
și Documentare privind Educația Incluzivă/ Integrată, Cluj-Napoca
Rezumat:… COPAC DE HÂRTIE
Elev: Roşu Ruxandra
Profesor coordonator: Mînză Lidia, CNVA Galaţi
Necesitatea ocrotirii naturii
Pornim de la faptul că societatea umană este un subsistem al ecosferei, ca atare este integrată în ecosferă şi…
DOMENII ALE COMPETENŢELOR CHEIE
Profesor Maria Ionaş
Şcoala Gimnazială Poplaca, Sibiu
„A instrui pe tineri cum se cuvine nu constă în a le vârî în cap o mulţime de cuvinte, fraze, expresii şi… IMPORTANŢA STRATEGIILOR DIDACTICE DE ÎNVǍŢARE
INTERACTIV-CREATIVǍ ÎN GRǍDINIŢĂ
Prof. înv. preşcolar Bălăşoiu Flaminia
Grădiniţa P.N. Vălişoara
Rezumat
Didactica modernă, spre deosebire de cea „tradiţională” pune în centrul acţiunii didactice copilul. Acesta nu mai este…
UTILIZAREA INSTRUMENTULUI TESTMOZ ÎN EVALUAREA DIDACTICĂ
Profesor Buşcă Alexandru
Liceul Tehnologic “Lazăr Edeleanu”, Năvodari
Rezumat: Testmoz permite profesorilor să realizeze teste online. În acest articol este prezentat modul de realizare a…
SCOPUL ŞI EFICIENŢA ACTIVITĂŢILOR
DE EDUCAŢIE RUTIERĂ
Educaţia rutieră are ca scop prevenirea vătămării copiilor şi adolescenţilor prin accident rutier, prin formarea abilităţilor, competenţelor şi comportamentului rutier responsabil, în calitate de…
VALENŢELE EDUCAŢIONALE ALE PLASTILINEI
Educatoare: Portik Laura
Grădiniţa P. P. Nr.1 Reghin
Rezumat
In activitatea didactică - cadrele didactice, dar şi acasă - părinţii utilizează în jocul lor cu…
|
|