|
|
Planificare model pentru consiliere si orientare invatamant primar |
Miercuri, 13 Martie 2013 16:55 |
Planificare model pentru consiliere si orientare invatamant primar
Incepand cu anul scolar 2011-2012, Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a oferit pentru prima data tuturor cadrelor didactice modele de planificari calendaristice. Iata model de planificare pentru invatamantul primar, disciplina consiliere si orientare: clasa I, clasa a II-a, clasa a III-a, clasa a IV-a.
Articole asemanatoare mai vechi:
|
|
DEZVOLTAREA LA ELEVI A COMPETENŢELOR DE CULTURĂ GENERALĂ PRIN PROIECTE EDUCAŢIONALE INTERDISCIPLINARE
Prof. Saizescu Cristina-Alexandra
Colegiul Tehnic Energetic “Regele Ferdinand I” Timişoara
Dezideratul formării caracterului... Read more
Structura anului şcolar 2013-2014
A apărut structura anului şcolar 2013-2014. Se pare că anul şcolar 2013-2014 va avea 36 de săptămâni de cursuri, însumând 176 de zile lucrătoare şi va fi... Read more
METODOLOGIA DE ORGANIZARE SI DESFASURARE
SI STRUCTURA PROBEI DE VERIFICARE
A CUNOSTINTELOR DE LIMBA MODERNA
pentru admiterea in anul scolar 2011-2012
in clasele a IX-a cu program bilingv
de predare a unei limbi... Read more
STUDIU PRIVIND EFICIENŢA FIŞELOR CU CONŢINUT GEOMETRIC PENTRU ÎNSUŞIREA DIFERITELOR NOŢIUNI MATEMATICE
Prof. ȋnv. primar Andrei Alexandra,
Şcoala Gimnazială Nr. 1... Read more
E L F E PARIS - ŞCOALÃ UNICÃ ÎN EUROPA
Prof. Dan Stroe
Colegiul Economic Buzãu
Se spune pe bunã dreptate cã Parisul este “orasul luminilor”. Am avut ocazia sã mã conving... Read more
MANAGEMENTUL AGRESIVITĂȚII LA VÂRSTA ȘCOLARĂ MICĂ
înv. Marc Aurica
Școala Gimnazială Cîmpeni
Agresivitatea este o problemă cu care se confruntă părinţii, cadrele didactice şi mai apoi societatea fiind o problemă... Read more
ROLUL TESTELOR ÎN VERIFICAREA PROGRESULUI ŞCOLAR
Profesor Petrescu Daniela
Școala Calotești
Verificarea și notarea progresului școlar prezintă o importanță dublă, orientativă și simulatoare. Verificarea progresului se face prin metode, forme și... Read more
1. Sedative şi somnifere
1. Tranchilizante
Printre medicamentele psihotrope cel mai frecvent comerializate, locul întâi a fost ţinut mult timp de Valium (diazepam), urmat de Adumbran şi Praxiten (oxazepam). Între... Read more
Educatie ecologica si de protectie a mediului
Caietul elevului
Clasele I-IV
- un material finantat de Ministerul Educatiei, Cercetarii si Tineretului prin Ordin de Ministru nr. 2730/03.12.2007
Disciplina optionala “Educatie ecologica si de protectie…
STUDIU-MODALITĂŢI EFICIENTE DE INTEGRARE ÎN COLECTIVUL CLASEI
A ELEVILOR CU C.E.S.
înv. Gligor Dana
Şcoala Gimnazială Cîmpeni
Dezideratul actual al societăţii în care trăim este acela de a oferi posibilitatea…
O EXERIENȚĂ! BATH-MAREA BRITANIE
(COMENIUS-MOBILITĂȚI INDIVIDUALE)
Profesor pentru învățământul primar, Daniela Popescu,
Școala Gimnazială ,,Leonardo da Vinci”, București, sector 3
MAREA BRITANIE! ANGLIA! Când spui aceste cuvinte îți apare în minte Londra cu Big…
Lazar Mihaiela
GHID PRACTIC AL AUTOFORMARII MANAGERIALE
A PROFESORULUI
(continuare)
5. Managementul comunicarii
§ Retineti ca deprinderile de comunicare eficienta se dobandesc si se perfectioneaza continuu
§ Inainte de a comunica un mesaj, anticipati…
EVALUAREA CU AJUTORUL TESTELOR CREATE CU SOFTWARE-UL WONDERSHARE QUIZCREATOR
Profesor Bușcă Alexandru
Liceul Tehnologic “Lazăr Edeleanu”, Năvodari
Rezumat: Articolul de față prezintă pașii pe care trebuie să îi parcurgă profesorul…
DE LA METODE TRADIŢIONALE LA METODE MODERNE
ÎN PREDAREA ŞI ÎNVĂŢAREA LIMBII ŞI LITERATURII ROMÂNE ÎN ÎNVĂŢĂMÂNTUL PRIMAR
Profesor învăţământ primar Buda Lenuţa
Şcoala Gimnazială ,,Ion Ghica”…
Ziua Sigurantei pe Internet - competitie nationala
Pe data de 5 februarie 2013 se va desfasura Ziua Sigurantei pe Internet 2013, eveniment de anvergura europeana desfasurat anual sub egida retelei europene “INSAFE” – European Safer…
EDUCAŢIA INCLUZIVĂ, EDUCAŢIA PENTRU TOŢI
Înv. Marc Aurica
Șc. Gimn. Cîmpeni jud. Alba
Şcoala are datoria de a asigura şanse egale tuturor elevilor. A asigura şanse egale elevilor înseamnă a… RELATIA SCOALA-COMUNITATE
Scoala si familia urmaresc acelasi scop educativ formarea copiilor spre a deveni oameni multilateral dezvoltati.
Pentru realizarea acestui scop unic este necesara unitatea de actiune, concordanta dintre mijloacele specifice de…
|
|