|
|
Planificare model pentru limba engleza invatamant gimnazial |
Vineri, 01 Februarie 2013 12:52 |
Planificare model pentru limba engleza invatamant gimnazial
Incepand cu anul scolar 2011-2012, Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a oferit pentru prima data tuturor cadrelor didactice modele de planificari calendaristice. Iata model de planificare pentru gimnaziu, disciplina limba engleza: clasa a V-a, clasa a VI-a, clasa a VII-a, clasa a VIII-a, L1, L2 – limba straina 1, limba straina 2, inclusiv proiectare unitati de invatare.
Articole asemanatoare mai vechi:
|
|
4. Amfetamine
Amfetaminele: aceste substanţe simpatomimetice sunt derivaţi ai adrenalinei (epinefrinei) la care predomină efectele excitatoare centrale. De aceea sunt numite şi "amine de trezire" sau "amine tonifiante".
Preparate înregistrate de... Read more
Principalele activitati si documente care vor sta
in atentia coordonatorilor de centre metodice/sefilor de comisii metodice
La inceputul fiecarui semestru, coordonatorii de centre metodice, sefii de cercuri pedagogice/ sefii de comisii metodice... Read more
ROLUL AUTOCUNOAŞTERII
ÎN DEZVOLTAREA PERSONALĂ ŞI PROFESIONALĂ
Profesor Jianu Camelia
Colegiul tehnic Reşiţa, Caraş-Severin
Autocunoaşterea te ajută să îţi dezvolţi propriul potenţial, să identifici piedicile, dar şi resursele şi posibilităţile de realizare;... Read more
Planificare model pentru geografie clasa a IV-a
Incepand cu anul scolar 2011-2012, Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a oferit pentru prima data tuturor cadrelor didactice modele de planificari calendaristice. Iata... Read more
PROGRAMA ŞCOLARĂ ORGANIZATĂ MODULAR
Pro. Înv. Primar Vladu Ana Nicoleta
Şcoala Gimnazială Nr. 3 Rovinari
În contextual noii reforme curriculare din România, intentionată ca o reforma care să răspundă nevoilor de... Read more
Procesul de invatamant, ca activitate intreprinsa deliberat in vederea realizarii unor scopuri, presupune ca necesitate o organizare. Aceasta activitate se prezinta ca un sistem complex.
Organizarea pe clase si lectii... Read more
DREPTUL COPILULUI LA EDUCAŢIE
ŞI RESPONSABILITĂŢILE ÎNVĂŢĂTORULUI
Instit. Frăţilescu Mihaela-Ramona
Şc. Gen. Ghe. Tătărăscu,Tg-Jiu
„Numai un iubitor de copii poate fi şi un bun învăţător”
( Simion Mehedinţi)
În practica educaţională ne punem deseori întrebarea:... Read more
TEMATICA ACTIVITĂŢILOR DE EDUCAŢIE RUTIERĂ
ABORDARE DIDACTICĂ
În vederea realizării unei educaţii rutiere eficiente, continue şi coerente a preşcolarilor şi elevilor, educatorilor li se recomandă:
- abordarea transdisciplinară (utilizarea contextelor rutiere ca studii... Read more
UN ALT MOD DE ABORDARE A FIZICII
prof. Mihaela Butoi
Colegiul Tehnic “Petru Poni”, Onești
La nivelul fiecărei şcoli a apărut motivaţia implementării noilor tehnologii… PARTEA VI
Mostre de unităţi SF intercurriculare
Fiecare partener a proiectat o unitate SF inter-curriculară (cross-curriculară), descriind o serie de lecţii interconectate care utilizează unul sau mai multe texte SF cu scopul…
PRACTICI DE EDUCAŢIE CARE IAU ÎN CONSIDERARE COPILUL CA ÎNTREG
ÎN ALTERNATIVA STEP BY STEP
Daniela Bobocea, profesor înv. primar
Şc. Gimn. Mihai Viteazul Brăila
Rezumat:
Încă de la începuturile educaţiei dascălul a…
Clasa pregatitoare ramane in invatamantul obligatoriu si
poate fi in scoala sau in gradinita
Vezi acordul asupra pozitiei comune a Ministerului Educatiei Nationale, a federatiilor sindicale si a Federatiei nationale a…
ANEXA Nr. 9
la metodologie
PROBA PRACTICA
din cadrul concursului pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate in unitatile de invatamant particular din invatamantul preuniversitar
Disciplinele: Arte plastice, decorative, ambientale, Arhitectura, Design…
VIZIUNEA ŞI MISIUNEA ORGANIZAŢIEI ŞCOLARE
Profesor pentru învăţământul primar, Mirela Frunzeanu
Mark Twain International School, loc. Voluntari, jud. Ilfov
Rezumat
Viziunea unei organizaţii reprezintă o stare ideală proiectată în viitor şi care configurează… APPRENDRE ET ENSEIGNER AVEC DES DOCUMENTS
AUDIO ET TELEVISUELS
Ilie Minescu
Universitatea De Vest, Timişoara
Apprendre une langue, c’est entrer en contact avec elle dans son authenticité. Tous les apprenants…
CREATIVITATEA MATEMATICĂ
Prof. Stancu Magdalena Ioana
Liceul Voievodul Mircea Târgovişte
Unul dintre scopurile sistemului de învăţămant este să identifice persoanele creative. Perspectivele secolului nostru presupun efectuarea automatizată a acţiunilor economice…
Regulamentul de organizare şi funcţionare a Agenţiei Române de Asigurare a Calităţii în Învăţământul Preuniversitar
Capitolul I
Dispoziţii generale
Art. 1. Agenţia Română de Asigurare a Calităţii în Învăţământul Preuniversitar, denumită în continuare…
|
|