|
|
Planificare model pentru limba spaniola invatamant gimnazial |
Joi, 04 Aprilie 2013 14:35 |
Planificare model pentru limba spaniola invatamant gimnazial
Incepand cu anul scolar 2011-2012, Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a oferit pentru prima data tuturor cadrelor didactice modele de planificari calendaristice. Iata model de planificare pentru gimnaziu, disciplina limba spaniola.
Articole asemanatoare mai vechi:
|
|
MANAGEMENTUL AGRESIVITĂȚII LA VÂRSTA ȘCOLARĂ MICĂ
înv. Marc Aurica
Școala Gimnazială Cîmpeni
Agresivitatea este o problemă cu care se confruntă părinţii, cadrele didactice şi mai apoi societatea fiind o problemă... Read more
LE DRAME ROMANTIQUE
Prof. Maria Frăţilă,
Liceul Tehnologic ''Timotei Cipariu'' Blaj
L'objectif de cet étude est de présenter les traîts caractéristiques du drame romantique, ayant comme point d'appui le manifeste du... Read more
VALORIFICAREA EDUCAŢIEI MUZICALE ÎN DEZVOLTAREA PERSONALITǍŢII șI A CREATIVITǍŢII ELEVILOR,
PRIN FOLOSIREA JOCULUI MUZICAL
ŞI A IMPROVIZAŢIILOR MUZICALE
Prof. Oncescu Carmen
Școala Gimnazială ”V.Alecsandri” București
Metodele de dezvoltare a creativității oferǎ elevilor posibilitatea... Read more
STIMULAREA gustului pentru lecturǎ lA ŞCOLARUL MIC
prof. înv. primar Marşeu Rodica Lavinia
Colegiul Tehnic Ion Mincu, Timişoara
Cu toatǎ amploarea pe care au luat-o mijloacele audio-vizuale în... Read more
COPILĂRIA ŞI JOCUL -
CONTRIBUŢIA ŞCOLII LA DEZVOLTAREA PROFILULUI MORAL
AL ELEVULUI
Trifan Luminiţa, profesor învăţământ primar,
Şcoala Gimnazială “Elena Văcărescu”, Bucureşti
Prin materialul de mai jos încerc să ... Read more
Noul plan cadru la gimnaziu incepand cu anul scolar 2017-2018
Azi, 5 aprilie 2016, in cadrul unei conferinte de presa, a fost prezentat noul planu cadru pentru... Read more
REPREZENTĂRI ALE BABEI DOCHIA ÎN LITERATURĂ
Prof. Simona Crainic,
Liceul De Arte Plastice, Timișoara
Studiul de faţă urmăreşte o trecere în revistă a modului în care Baba Dochia este reprezentată în... Read more
PERSPECTIVE MODERNE ÎN ABORDAREA
STRATEGIILOR DE INSTRUIRE
Profesor: Broboană Maria
Liceul Tehnologic P.S Aurelian-Slatina
Teoria inteligențelor multiple multiple-corolare instrucționale.
Contrazicând afirmația că rațiunea,... Read more
CONTRACT COLECTIV DE MUNCA UNIC
LA NIVEL DE SECTOR DE ACTIVITATE
INVATAMANT PREUNIVERSITAR
A fost semnat Contractul Colectiv de Munca unic la nivel de sector de activitate invatamant preuniversitar, negociat si semnat… Ordin al ministrului Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului pentru aprobarea Metodologiei privind organizarea si desfasurarea concursului de selectie a cadrelor didactice pentru constituirea corpului national de experti in management educational
… EDUCATIA INFORMALA
Educatia informala se refera la experientele zilnice ce nu sunt planificate sau organizate si conduc catre o invatare informala. Cand aceste ”experinte sunt interpretate de catre cei mai in…
RAPORTUL DINTRE EVALUARE, PREDARE ȘI ÎNVĂȚARE
Profesor: Vasilache Paraschiva
Școala Gimnazială „ Șt. O. Iosif ” Tecuci
Rezumat: Evalurea școlară reprezintă o componentă foarte importantă a activității didactice. Profesorul, elevul sau…
ÎNVĂŢĂMÂNTUL PROFESIONAL DIN ROMÂNIA – UN NOU ÎNCEPUT
Şeptelean Florina Elvira,
doctorand Universitatea Babeş-Bolyai, Cluj-Napoca
„Meseria este brăţară de aur”, spunea un vechi proverb românesc, iar în zilele noastre instruirea şi transmiterea…
Cat de greu e sa inveti o limba straina?
Datorita situatiei destul de nasoale din Romania m-am tot gandit in ultima vreme ca ar fi o idee buna sa plec 1-2…
Invitatie curs Comenius
Incluziune si integrare - predarea elevilor migranti in invatamantul obligatoriu
"Vă adresăm invitaţia de a participa la un curs Comenius cu tema "Incluziune şi Integrare - predarea elevilor…
ÎNVĂŢAREA COLABORATIVĂ ÎN GRĂDINIŢĂ
Prof. înv. preşcolar Gârtan Daniela
GPN COŞEŞTI-ARGEŞ
Învăţământul românesc se confruntă cu probleme din ce in ce mai… ROLUL AUTOCUNOAŞTERII
ÎN DEZVOLTAREA PERSONALĂ ŞI PROFESIONALĂ
Profesor Jianu Camelia
Colegiul tehnic Reşiţa, Caraş-Severin
Autocunoaşterea te ajută să îţi dezvolţi propriul potenţial, să identifici piedicile, dar şi resursele şi posibilităţile de realizare;…
|
|