|
|
Planificare model pentru pregatire sportive practica invatamant gimnazial |
Vineri, 22 Martie 2013 14:32 |
Planificare model pentru pregatire sportive practica invatamant gimnazial
Incepand cu anul scolar 2011-2012, Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a oferit pentru prima data tuturor cadrelor didactice modele de planificari calendaristice. Iata model de planificare pentru gimnaziu, pregatire sportiva practica, forma cadru.
Articole asemanatoare mai vechi:
|
|
LA RADIO DANS LA CLASSE DE FLE. COMMENT?
Ilie MINESCU
Universitatea de Vest din Timişoara
Avant de travailler avec le document radiophonique l’apprenant est préparé à la réception du document. L’enseignant lui... Read more
SPORIREA EFICIENTIZĂRII ACTIVITĂŢILOR
PRIN INTERMEDIUL UNEI EDUCAŢII MODERNE
Educatoare Portik Laura,
Grădiniţa P.P.1 Voinicel Reghin
Ȋnvăţământul trebuie să ţină pasul cu schimbările rapide produse in societate, astfel încât cadrele didactice... Read more
PRESENTING AND PRACTICING NEW VOCABULARY
Prof. Felherț Monica, Gradul Didactic I
Liceul Tehnologic Nr.1 Salonta, Bihor
Teacher attitudes to vocabulary have changed a lot over recent years. The use of the... Read more
ASERTIVITATEA ŞI ROLUL EI ÎN COMUNICAREA CU ELEVUL
Alina Martin, profesor-consilier la CJRAE-Timiş-Colegiul Tehnic “Ion Mincu”,
Liceul de Arte Plastice şi Grădiniţa PP nr. 14 Timişoara
Rezumat: Asertivitatea joacă un rol deosebit... Read more
Capitolul IV. Dispozitii finale
Art. 18 Modificarea statutului
· Modificãrile sau completãrile la prezentul statut se fac prin hotãrâri ale AG prin votul a cel putin 2/3 din membrii asociatiei.
Art. 19... Read more
STUDIU PRIVIND APLICAŢIILE PROPRIETĂŢII LUI DARBOUX
Prof. Pantin Delia
Colegiul Tehnic Energetic „Regele Ferdinand I” Timişoara
Proprietatea lui Darboux poate fi folosită în... Read more
FIŞĂ DE ÎNSCRIERE LA EXAMENUL NAŢIONAL DE DEFINITIVARE ÎN ÎNVĂŢĂMÂNT
Vezi fişă de înscriere la examenul național de definitivare în învăţământ, anexa 2 la Metodologia privind organizarea și desfășurarea examenului național... Read more
ÉTUDE DE SPÉCIALITÉ - DIFFICULTÉS DANS LES PROCÉDÉS DE TRADUCTION DANS UNE LANGUE ÉTRANGÈRE
prof. Drăgian Ana-Elena
Colegiul Tehnic ,,Constantin Brâncuşi’’ Oradea
Les procédés de traduction[1] présentent un... Read more
CUNOAŞTEREA COPILULUI, PREMISA
PENTRU O CORECTĂ TRATARE INDIVIDUALĂ DIFERENŢIATĂ
Institutor Mihaela CUCU
Şcoala cu clasele I-VIII, Peretu, jud. Teleorman
A cunoaşte un elev înseamnă a descifra notele dominante ale personalităţii sale, a înţelege… INSTRUMENTUL CONNECT FOURS UTILIZAT ÎN ACTIVITATEA DIDACTICĂ
Profesor Bușcă Alexandru
Liceul Tehnologic “Lazăr Edeleanu”, Năvodari
Rezumat: Acest articol prezintă modul în care pot fi utilizate în activitatea didactică resursele educaționale interactive… CLIL LESSON PLAN
Date: 25th March 2011
Teacher: Ofelia
Subject: Chemistry
Topic: The Periodic Table
Type of lesson: consolidation and revision
Grade: 7th (age level: 12- 13)
Aims:
Revising and consolidating the name and the symbol…
MASA ROTUNDĂ: ROMÂNIA ÎNCOTRO? BRANDUL DE ŢARĂ, BRANDUL PERSONAL, BRANDUL INTERNAŢIONAL - STUDII CULTURALE
Chelmuş Anca – profesor documentarist
Colegiul Tehnic de Poştă şi Telecomunicaţii “Gheorghe Airinei”, Bucureşti
Introducere
Dicţionar…
EXEMPLUL - EFECTUL SUGESTIV AL COMPORTAMENTULUI NOSTRU ASUPRA COPILULUI
prof. înv. Primar Vaida Ioana
Liceul Tehnologic nr 1 Gâlgău
Baza psihologică a…
TEMA IUBIRII ȘI MOTIVUL CUPLULUI ÎN ROMANUL MAITREYI
(Exemplu de proiectare a activității didactice)
Marincaș Marinela Adriana, profesor
Liceul de Arte ,,Regina Maria”… Ordin privind aprobarea Metodologiei de organizare si functionare a claselor cu frecventa redusa in invatamantul preuniversitar obligatoriu
PORTOFOLIUL DIDACTIC,
o metodă alternativă viabilă de evaluare
Prof. Stan Cristina
Şcoala Gimnaziala Bâsca-Chiojdului, jud. Buzău
„Într-o şcoală niciodată nu se ştie cine dă şi cine primeşte.” (Constantin Noica)
Şcoala are “obligaţia“ să creeze condiţii…
ORGANIZAREA ŞI DESFĂŞURAREA UNEI ACTIVITĂŢI DE PROIECT
Prof. Mihalcea Carla
Scoala nr. 1, Pantelimon - Ilfov
Proiectul este deopotrivă activitate de învăţare şi modalitate de evaluare, cu un profund caracter formativ.
Avantajele…
|
|