Planificare model pentru religie invatamant primar |
Marţi, 28 Mai 2013 17:36 |
Planificare model pentru religie invatamant primar
Incepand cu anul scolar 2011-2012, Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a oferit pentru prima data tuturor cadrelor didactice modele de planificari calendaristice. Iata materiale informative pentru disciplina religie la clasele primare, I-IV, cult ortodox, reformat, unitarian, romano-catolic, religie rit vechi.
Articole asemanatoare mai vechi:
|
Ultima actualizare în Marţi, 25 Iunie 2013 15:29 |
|
SITUAȚIILE DE CRIZĂ EDUCAȚIONALĂ DIN CLASA DE ELEVI
Prof. Surlaru Daniela
Colegial Agricol ”Dr. C. Angelescu” Buzau
Definirea unei situații de criză împune un apel justificat... Read more
DEZVOLTAREA DE COMPETENȚE PENTRU ELEVI PRIN PARTENERIATELE ȘCOLARE
Prof. Mihaela Corina Nicolae
Liceul de Arte Bălașa Doamna, Târgoviște
Proiectul internaţional Comunicare interşcolară, derulat în parteneriat cu școli europene și școli din... Read more
ARTA BAROCÃ MUZICALÃ
– studiu de specialitate –
Prof. Gloria Ghidiceanu
Liceul Teoretic “Henry Coand[” – Craiova
Termenul "baroc" s-a folosit cu sens peiorativ, dorind sã se arate dispretul fatã... Read more
E NOAPTE ŞI E FRIG, IUBITĂ, MAMĂ
Ştefan Lucian MUREŞANU
E noapte şi e frig, iubită, mamă, şi mă gândesc cum anii au trecut iar tu, demult, te-ai dus de lângă... Read more
BIOLOGIE ȘI MATEMETICĂ - NOȚIUNI DE INTERDISCIPLINARITATE
prof.Arjoca Mihaela Maria
Colegiul Tehnic “Ion Mincu” Timișoara
Rezumat: Viitorul va aduce tehnologii și inovații performante, inspirate din natură.
Cuvinte cheie: biologie, tehnică,... Read more
ECOLOGIE CREŞTINĂ
prof. Ciprian Nazare
Colegiul Tehnic „Traian”, Galaţi
Motto:
“Căci ştim că toată făptura împreună suspină şi împreună are dureri până acum. Pentru că făptura aşteaptă cu nerăbdare descoperirea fiilor lui... Read more
ENSEIGNER ET APPRENDRE LE FRANÇAIS A TRAVERS LE JEU
Ilie MINESCU
Universitatea de Vest Timişoara
En tant qu’outil pédagogique pour l’enseignement/apprentissage des langues, le jeu a une longue tradition. Les éducateurs de la... Read more
 Idei din Țara lui Andrei 2014
A început Idei din Țara lui Andrei 2014, competiția ideilor cu ceva în plus. Idei din Țara lui Andrei este o competiție de proiecte sustenabile... Read more
STRATEGII DE INTEGRARE A ELEVILOR CU C.E.S.
ÎN ORA DE LIMBA ROMÂNĂ
Prof. Magdalena Cotlerenco-Medeleanu
Şcoala cu clasele I-VIII „Mihail Sadoveanu”, Brăila
Integrarea şcolară este un proces de includere în şcolile de masă…
CARNEA DE BOVINE-BENEFICII ADUSE SĂNĂTĂȚII CONSUMATORILOR
Prof. ing. Simion Dobrica
Liceul Tehnologic , , Costin Nenițescu”Buzău
Particularitățile digestiei… PRĂPASTIA DIGITALĂ DINTRE GENERAŢII
Kovács Stefania
Prof. fizică, Şcoala cu clasele I-VIII nr. 3, Carei
Rezumat: Expresiile ”digital natives” și ”digital immigrants” apar din ce în ce mai des în studiile și…
STUDIU- TRATAREA DIFERENȚIATĂ A ELEVILOR- MODALITATE DE STIMULARE A RANDAMENTULUI ȘCOLAR
Prof. înv. primar Gligor Dana
Școala Gimnazială Cîmpeni, jud. Alba
Diferenţierea şi individualizarea instruirii constituie o problemă pedagogică veche, dar…
VIZIUNEA ŞI MISIUNEA ORGANIZAŢIEI ŞCOLARE
Profesor pentru învăţământul primar, Mirela Frunzeanu
Mark Twain International School, loc. Voluntari, jud. Ilfov
Rezumat
Viziunea unei organizaţii reprezintă o stare ideală proiectată în viitor şi care configurează… Capitolul IV. Dispozitii finale
Art. 18 Modificarea statutului
· Modificãrile sau completãrile la prezentul statut se fac prin hotãrâri ale AG prin votul a cel putin 2/3 din membrii asociatiei.
Art. 19…
AUTOBSERVAREA ŞI AUTONOTAREA ZILNICĂ LA PURTARE A ELEVILOR,
O CALE PENTRU A ELIMINA INDISCIPLINA ÎN ŞCOALĂ
Virgil Beceru, profesor pensionar, Iaşi,
Şcoala şi familia se află într-un…
PROIECTUL
METODĂ DE ÎNVĂŢARE ŞI EVALUARE
Ciobănescu Petruţa, profesor
Gr. Şc. Industrial Construcţii de Maşini Nr. 2, Craiova
Rezumat:
În acest articol voi prezenta câteva repere teoretice despre o metodă alternativă de invăţare/ evaluare-… 1. Managementul resurselor umane – dimensiune a managementului educațional și școlar
1.1 Școala ca organizație
Într-o societate în tranziție, așa cum este societatea în care trăim, în care fiecare instituție, fiecare…
|