|
|
Platforma de prezentare a ofertelor de educatie non formala pentru saptamana Scoala altfel |
Duminică, 19 Februarie 2012 00:00 |
Platformă de prezentare
a ofertelor de educaţie non-formală
pentru săptămâna „Şcoala altfel”
Ministerul Educaţiei, Cercetrării, Tineretului şi Sportului a deschis o platfomă online de înregistrare a ofertelor organizaţiilor non-guvernamentale din domeniul educaţiei şi ale Consiliului Naţional al Elevilor (CNE), în cadrul Programului „Şcoala altfel".
Utilizând http://www.scoalaaltfel.edu.ro/, elevii, părinţii şi cadrele didactice pot fi la curent atât cu cu ofertele educaţionale ale ONG-urilor care activează în judeţul lor, cât şi cu cele ale CNE, în aşa fel încât să aibă posibilitatea de a alege o gamă cât mai variată de activităţi non-formale pentru săptămâna „Şcoala altfel”.
Iniţiativa vine ca urmare a întâlnirii dintre Secretarul de stat pentru învăţământul preuniversitar, Oana Badea, cu organizaţiile non-guvernamentale care activează în domeniul educaţiei non-formale şi cu Biroul executiv al Consiliului Naţional al Elevilor, din data de 3 februarie 2012. În cadrul discuţiilor, reprezentanţii organizaţiilor au salutat includerea, în calendarul structurii anului şcolar 2011-2012, a unei săptămâni de educaţie non-formală. Atât membrii Consiliului Naţional al Elevilor, cât şi reprezentanţii ONG-urilor şi-au manifestat interesul pentru existenţa unei cât mai variate oferte pentru unităţile de învăţământ, care să aducă în programul acestora elementul de educaţie non-formală.
Platforma http://www.scoalaaltfel.edu.ro/ adună, până în acest moment, ofertele a peste 100 de organizaţii non-guvernamentale din toată ţara. Nu în ultimul rând, aici se regăsesc propunerile de proiecte ale membrilor Consiliului Naţional al Elevilor. Precizăm că ONG-urile care doresc, se pot înscrie în continuare, până la data de 24 februarie 2012, ora 10.00. Decizia cu privire la demararea şi modul de implementare a proiectelor la nivel local aparţin ONG-urilor şi conducerilor unităţilor de învăţământ.
Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:
|
Ultima actualizare în Luni, 20 Februarie 2012 16:10 |
|
STANDARDE PROFESIONALE ÎN PREDAREA LIMBII ŞI
LITERATURII ROMÂNE ÎN GIMNAZIU
Prof. Panait Alina,
Şcoala „George Emil Palade” – Buzău
Standardele profesionale reprezintă un ansamblu de aştepări şi cerinţe, explicit formulate, referitoare... Read more
SENSUL ONOMATOPEELOR ÎN CREAŢIA LIRICĂ BACOVIANĂ
dr. Ştefan Lucian MUREŞANU
Motto: Veacul m-a făcut / Atât de cult, / Încât mă uit / Peste oameni. / Am învăţat atâtea / În timpul... Read more
INTUIŢIA ÎN CICLUL GIMNAZIAL
Andrei Roxana, profesor
Grup Şcolar “Gheorghe Asachi”, Galaţi
Odată cu trecerea la gimnaziu, intuiţia evoluează către abstract, adică obiectele se pot înlocui cu desene sau scheme, materialul intuitiv venind... Read more
TEHNICI DIDACTICE ACTIVIZANTE
- COPACUL IDEILOR -
Nicoleta Mariana Meleg,
Şcoala Gimnazială “Mihai Eminescu” Zalău, Sălaj
Chimie: clasa a VIII-a
Lecţia: OXIZI
Momentul lecţiei: Evocare
Forma de activitate: în perechi
Sarcina de lucru:... Read more
POEME – UNIVERSUL COPILĂRIEI
Ileana Faur, profesor Limba şi Literatura română
Liceul Tehnologic Transporturi Auto, Timişoara
În studiul de faţă, referitor la cele mai cunoscute poeme eminesciene, am avut în vedere o abordate... Read more
EDUCAŢIA ÎNTR-UN CONTEXT INTERCULTURAL
Instit. Elena Grigore,
C.N. “Fraţii Buzeşti”, Craiova, Dolj
REZUMAT
Educaţia se referă la includerea în structurile învăţământului a copiilor, pentru a oferi un climat favorabil dezvoltării armonioase şi cât mai... Read more
Organizarea internă a disciplinei pe niveluri de învăţământ
Modelul comunicativ-funcţional şi competenţele-cheie specifice disciplinei limba şi literatura română impun anumite competenţe generale în cadrul programelor şcolare pe niveluri de învăţământ... Read more
EDUCAŢIA GLOBALĂ
- REPERE METODOLOGICE -
3. ABORDAREA PEDAGOGICĂ ŞI METODE
Strategiile pedagogice frecvente utilizate în predarea educaţiei globale se disting prin:
· centrarea pe elev – nu numai în ceea ce priveşte metodele,... Read more
Lecturi obligatorii pentru clasa a VIII-a
Literatura română
Mihai Eminescu
Poezii
Lucian Blaga
Poemele luminii (selectiv)
Nichita Stănescu
O viziune a sentimentelor (selectiv)
Tudor Arghezi
Cuvinte potrivite(selectiv)
Ioan Slavici
Nuvele
Gala Galaction
Nuvele şi povestiri
Fănuş Neagu
Dincolo de nisipuri
Mihail Sadoveanu
Baltagul
Francisc Munteanu
Prinţesa din Şega
Vasile Alecsandri
Chiriţa în…
POEZII
Bordianu Cristina Elena
Profesor pentru învãţãmânt preşcolar
Grãdiniţa cu P.P. “Norocel” Negreşti, jud. Vaslui
(creaţii proprii)
…
Ordinul 5866 din 26 septembrie 2012 (Ordinul 5866/2012)
Ordinul privind aprobarea programelor scolare de
Limba si literatura italiana materna pentru clasele a IX-a si a X-a
Afla ordinul privind aprobarea programelor scolare… Modificari si completari la metodologia cadru privind mobilitatea
Vezi OMEN 3080/2014 - Ordinul Ministerului Educatiei Nationale pentru modificarea si completarea Metodologiei cadru privind mobilitatea personalului didactic din invatamantul preuniversitar in anul… ECHILIBRUL PSIHOSOMATIC ÎN VIAŢA COTIDIANĂ
Mureşan-Chira Gabriel
Prof. Educator CRDEII, Cluj-Napoca
Tentaţiile lumii contemporane pot destabiliza echilibrul psihosomatic al unui individ în aşa fel încât defazarea triadei corp-…
Planificare model pentru istorie clasa a IV-a
Incepand cu anul scolar 2011-2012, Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a oferit pentru prima data tuturor cadrelor didactice modele de planificari calendaristice. Iata… PLURAL OF NOUNS – CONTROVERSIAL ASPECTS
Prof. Dumitru Maria Magdalena
Liceul Tehnologic Constantin Brâncuși- Pitești
Collective nouns when used in singular can take either a singular form to refer to the whole… 10. Metadona
Metadona este un opioid produs pe cale sintetică, cu efect similar morfinei, elaborată în anul 1942 de fabrica de vopsele Hoechster. A fost patentată în anul 1953 şi… JOCUL MODALITATE DE ÎNVĂŢARE ŞI EDUCARE (STUDIU)
Educator Stan Luminiţa-Simona
Grădiniţa cu program normal Bălăbăneşti, Galaţi
Încorporat în activitatea didactică, elementul de joc imprimă acesteia un caracter mai viu şi mai atragător, aduce…
|
|