|
|
Proba metodico practica la concursul pentru ocuparea posturilor didactice invatamant sportiv |
Vineri, 21 Septembrie 2012 00:00 |
ANEXA Nr. 8
la metodologie
PROBA METODICO-PRACTICA
din cadrul concursului pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate din unitatile cu invatamant sportiv integrat si suplimentar
(licee si clase cu program sportiv/cluburi sportive scolare)
Disciplina Educatie fizica si sport
La concurs participa absolventi cu specializare in disciplina sportiva pentru care s-au inscris.
Subiectele, pentru proba metodico-practica, sunt elaborate de comisia de examinare in preziua examenului si avizate de inspectorul scolar de specialitate.
Rezultatul probei metodico-practice se apreciaza prin note de la 1 la 10 si reprezinta media notelor obtinute la partea metodica si partea practica a probei.
Proba metodico-practica se desfasoara dupa cum urmeaza:
1. Partea metodica consta in explicarea pasilor metodici de invatare/consolidare/perfectionare a elementelor/procedeelor solicitate in biletul de examen extras si se noteaza cu note de la 1 la 10.
2. Partea practica consta in demonstrarea pasilor metodici de invatare/consolidare/perfectionare a elementelor/procedeelor solicitate in biletul de examen extras si se noteaza cu note de la 1 la 10.
Durata examenului nu va depasi 30 de minute/concurent.
Concurentul nu poate schimba subiectul.
Pe parcursul desfasurarii probei metodico-practice, la solicitarea comisiei sau la propunerea lor, concurentii pot repeta unele secvente.
Pentru sustinerea concursului, in mod obligatoriu, candidatii se prezinta in echipament sportiv adecvat.
Candidatii nu sunt primiti in concurs fara adeverinta medicala eliberata de policlinica teritoriala, in care se mentioneaza "apt pentru sustinerea probei practice".
NOTA:
Proba practica este evaluata de cei 2 profesori examinatori care fac parte din comisie. Rezultatul probei practice se obtine ca medie a punctajelor acordate de fiecare profesor examinator.
Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:
|
|
2 tabere de limba engleza in Anglia,
oferite gratuit la concursul national de engleza
Mirunette Language Competition!
Mirunette International Education a dat startul concursului national de limba engleza Mirunette Language Competition, editia... Read more
EDUCATIA INTELECTUALA
Conceptul si importanta educatiei intelectuale
Termenul vine din latinescul intellectus - minte, gandire, ratiune, capacitate de a gandi, rationa, cunoaste, de a opera cu notiuni, concepte. Transmiterea experientei sociale de... Read more
MODALITĂŢI DE DEZVOLTARE A GUSTULUI
PENTRU LECTURĂ
Băcanu Mariana Profesor învățământ primar
Colegiul Național ,,Ana Aslan” Brăila
Lectura... Read more
STIMULAREA CREATIVITĂŢII ÎN CADRUL ORELOR DE ISTORIE
(METODA FISHBOWL ŞI STARBURSTING)
Profesor Adrian Şulic
Grup Şcolar „Regina Maria”, Dorohoi, Botoşani
Formele organizate de instrucţie îşi aduc în mod diferenţiat aportul în dezvoltarea... Read more
Ordin privind aprobarea Regulamentului de inspectie a unitatilor de invatamant preuniversitar
Read more
ROLUL EDUCAŢIEI ÎN COMBATEREA VIOLENŢEI
Prof. Saizescu Cristina-Alexandra
Colegiul Tehnic Energetic “Regele Ferdinand I” Timişoara
Scopul educaţiei este de a forma, contura, configura sau definitiva... Read more
Catalogul manualelor şcolare valabile în învăţământul preuniversitar
Disciplina matematica
2010-2011
CLASA a V-a
Titlul manualului
Clasa
Autorii
Editura
Mod de achiziţie
Matematică
a V-a
Petre Chirtop, Valentin Radu, Mariana Roşu, Gabriela Ross
EDP
MECTS
Matematică
a V-a
Alina Birta, Mitea Mariana
EDP
MECTS
Matematică
a V-a
George Turcitu, C-tin Basarab, T.... Read more
UTILIZAREA COMPUTERULUI
ÎN CADRUL ORELOR DE LITERATURĂ
Profesor Safta Mariana Alina
Școala Gimnazială Tudor Vadimirescu
În predare-evaluare este foarte important să se utilizeze mijloace moderne... Read more
NOTES SUR LA POSSESSION/APPARTENANCE
Prof. Ilie Minescu
Universitatea de Vest, Timişoara
La relation d’interdépendance exprimée par le possessif a une structure variable selon le type de combinaison syntagmatique qui relie les deux éléments.…
SPORTUL PENTRU TOŢI
Prof. Înv. Primar Vladu Ana Nicoleta
Şcoala Gimnazială Nr. 3, Rovinari
Aceast articol urmareşte o serie de obiective generale ca:
- promovarea practicării sportului în diverse forme, în rândul tinerilor… Un candidat la calitatea de membru al Asociatiei Profesorilor din România trebuie sã ia cunostintã mai întâi de prevederile Statutului Asociatiei, publicat pe site, sã fie de acord cu Statutul… Ordin pentru aprobarea Regulamentului privind recunoasterea in invatamantul tertiar
nonuniversitar a studiilor obtinute in cadrul invatamantului liceal - filiera tehnologica sau vocationala
CONŢINUTUL/ CONŢINUTURILE ÎNVĂŢĂMÂNTULUI
Prof. drd. Corlade Ecaterina Iulia
Colegiul Tehnic „Dumitru Mangeron”, Bacău, România
Conceptul de conţinut (sau conţinuturi) desemnează substanţa cea mai palpabilă, mai concretă, a procesului de învăţământ,…
CALCULATORUL ŞI INTERNETUL – DEPENDENŢA ÎN FOLOSUL EDUCAŢIEI
Orice pãrinte este îngrijorat de dezvoltarea si educarea copiilor lui. Dacã în urmã cu câtiva ani, televizorul era o grijã a pãrintelui din… DEPEIZAREA EGOULUI ÎN ROMANUL SUPERREALIST
de Ştefan Lucian MUREŞANU
Cuvinte cheie: superrealism, romancier, privaţiuni, mafie, drogat, aurolac, egoul, fiind, cerc strâmt, teluric, energii, cosmic, stigmat, real.
Romanul superrealist este creaţia literară…
PARTENERIATUL EDUCAŢIONAL
Profesor, Ivan Daniela
Liceul Tehnologic
Virgil Madgearu, Constanța
Articolul de față își propune o anliză a unor aspecte ale managementului proiectelor în învățământ, factorii care asigură succesul unui parteneriat… Ordin privind aprobarea Regulamentului-cadru de organizare si functionare a inspectoratelor scolare
|
|