Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Proba practica la concursul de ocuparea posturilor didactice informatica si tehnologia informatiei
Luni, 17 Septembrie 2012 00:00

   ANEXA Nr. 6
  la metodologie

 

PROBA PRACTICA
din cadrul concursului pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate in unitatile de invatamant particular din invatamantul preuniversitar

Disciplina Informatica si tehnologia informatiei

 

   1. Realizarea practica a subiectelor inscrise pe biletul de examinare

   2. Biletul de examinare va contine 5 subiecte care trateaza:

O aplicatie in mediul de programare Pascal sau C++ (cap. 2* al programei):

   -Se vor testa abilitatile candidatului in utilizarea mediului de programare, depanarea programului/aplicatiei - 3 p.

O aplicatie de baze de date (cap. 6* al programei):

   -Se vor verifica abilitatile candidatului in utilizarea unui sistem de gestiune a bazelor de date din programele scolare de liceu - 2 p.

Utilizarea unui sistem de operare (cap. 8* al programei):

   -Se vor verifica abilitatile candidatului in utilizarea unui sistem de operare - 2 p.

Implementarea unei aplicatii de birotica (din cap. 9* al programei) - 1 p.

Utilizarea serviciilor retelei de internet (cap. 10* al programei):

   -Se vor testa abilitatile candidatului in utilizarea serviciilor internet - 1p.

   3. Realizarea practica a subiectelor inscrise pe biletul de examinare nu va depasi 60 de minute.

   4. Evaluarea se face pe baza punctajelor mentionate mai sus. Se acorda 1 p. din oficiu.

 

   NOTA:

Proba practica este evaluata de cei 2 profesori examinatori care fac parte din comisie. Rezultatul probei practice se obtine ca medie a punctajelor acordate de fiecare profesor examinator.

 


Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:

 

Revista cu ISSN

Cat de greu e sa inveti o limba straina

Cat de greu e sa inveti o limba straina

Cat de greu e sa inveti o limba straina?   Datorita situatiei destul de nasoale din Romania m-am tot gandit in ultima vreme ca ar fi o idee buna sa plec 1-2...

Read more

Impactul retelelor electrice asupra medi…

IMPACTUL REŢELELOR ELECTRICE ASUPRA MEDIULUI - EFECTUL CORONA                                                                         Drd. prof. ing. Liliana Cîmpan Colegiul Tehnic “I. Maniu” Şimleu Silvaniei   Rezumat: Această lucrare prezintă cateva aspecte legate de poluarea mediului inconjurător generată de reţelele...

Read more

Romanii de peste hotare

ROMÂNII DE PESTE HOTARE - studiu de caz -   Prof. Dimitriu Alina Grup Şcolar Agricol Alexandria, jud. Teleorman     Câti români stiu cã alfabetul latin a fost folosit mai întâi într-o lucrare în aromânã?...

Read more

Planificare model pentru abilitati pract…

Planificare model pentru abilitati practice invatamant primar   Incepand cu anul scolar 2011-2012, Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a oferit pentru prima data tuturor cadrelor didactice modele de planificari calendaristice. Iata...

Read more

Modificari si completari la Legea Educat…

Modificări şi completări la Legea Educaţiei Naţionale   Guvernul României a aprobat în şedinţa de miercuri, 30 mai, proiectul de ordonanţă de urgenţă privind modificarea şi completarea Legii Educaţiei Naţionale nr. 1/2011....

Read more

De ce si cum sa cultivam gustul pentru c…

DE CE ȘI CUM SĂ CULTIVĂM GUSTUL PENTRU CITIT LA COPII ȘI ADOLESCENȚI?   Soroiu Crina, profesor învățământ primar, Școala Gimnazială George Călinescu, Iași   Articolul își propune să supună atenției un aspect de o deosebită...

Read more

Pagina de invatatura catre liderul de ma…

  PAGINĂ DE ÎNVĂŢĂTURĂ . . . CĂTRE LIDERUL DE MÂINE Prof. Bentz Teodora Col. Nat. “Al. I. Cuza “ Focșani Grupul de elevi ar putea fi definit, cât se...

Read more

Energia incotro

ENERGIA, ÎNCOTRO?   Gălăţan Daniela, Colegiul Tehnic Regele Ferdinand I Timişoara   Este de aşteptat ca savanţii, laboratoarele lumii să-şi concentreze capacitatea de creaţie în direcţia aprofundării cunoaşterii şi a punerii în valoare a acelor...

Read more