Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Proba practica la concursul de ocuparea posturilor didactice limbi straine
Sâmbătă, 15 Septembrie 2012 00:00

ANEXA Nr. 5
  la metodologie

 

PROBA PRACTICA
din cadrul concursului pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate in unitatile de invatamant particular din invatamantul preuniversitar cu clase speciale - Limbi straine cu program intensiv si bilingv sau in unitati de invatamant particular din invatamantul preuniversitar avand clase/grupe cu predare in alta limba decat aceea in care candidatii si-au efectuat studiile

 

   I. Pentru predarea limbii moderne la clasele cu profil intensiv si bilingv sau a limbii materne, proba practica/orala consta in:

   1. Un interviu in limba de predare pentru care se organizeaza aceasta proba, care sa reflecte competentele de receptare si comunicare ale candidatului in limba respectiva, cel putin la nivelul C1 din Cadrul european comun de referinta pentru limbi (CECRL) ....................................................................................................................................................................................... 4p.

 2. Un proiect didactic, pe o tema propusa de comisie, specifica programei scolare a claselor la care va preda candidatul. Candidatul argumenteaza ca obiectivele propuse, strategiile si tehnicile de predare/invatare abordate justifica alegerea materialelor auxiliare/a manualelor scolare pe care le utilizeaza in desfasurarea lectiei .................................................................................. 5p.

Se acorda 1 p. din oficiu.

   II. Pentru predarea disciplinelor nonlingvistice din aria curriculara "Om si societate" in alta limba decat aceea in care candidatii si-au efectuat studiile:

   1. Un interviu in limba de circulatie internationala/limba materna pentru care se organizeaza aceasta proba, care sa reflecte competentele de comunicare ale candidatului, cel putin la nivelul B1 din CECRL ....................................................................... 4p.

   2. Capacitatea de a utiliza limbajul de specialitate scris si oral pentru disciplina care urmeaza sa fie predata in limba de circulatie internationala/limba materna ......................................................................................................................................... 5p.

Se acorda 1 p. din oficiu.

   III. Pentru predarea disciplinelor nonlingvistice din celelalte arii curriculare in alta limba decat aceea in care candidatii si-au efectuat studiile:

   1. Un interviu in limba de circulatie internationala/limba materna pentru care se organizeaza aceasta proba, care sa reflecte competentele de comunicare ale candidatului, cel putin la nivelul A2 din CECRL ....................................................................... 4p.

   2. Capacitatea de a utiliza limbajul de specialitate scris si oral pentru disciplina care urmeaza sa fie predata in limba de circulatie internationala/limba materna .......................................................................................................................................... 5p.

Se acorda 1 p. din oficiu.

 

   NOTE:

Proba practica este evaluata de cei 2 profesori examinatori care fac parte din comisie. Rezultatul probei practice se obtine ca medie a punctajelor acordate de fiecare profesor examinator.

Rezultatul probei orale eliminatorii de cunoastere a limbii in care urmeaza sa se faca predarea se consemneaza prin "admis" sau "respins".

 


Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:

 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

Studiu privind lichidarea societatii com…

STUDIU PRIVIND LICHIDAREA SOCIETĂŢII COMERCIALE   Prof. economist Cîrcotă Roxana Grup Şcolar Industrial de Marină Galaţi     Rezumat Lichidarea reprezintă ansamblul de operaţii economice şi financiare determinate de dizolvarea sau falimentul judiciar al unei societăţi...

Read more

Relatia profesor profesor documentarist

RELAȚIA PROFESOR-PROFESOR DOCUMENTARIST Mesaroșiu Corina Georgiana, profesor de limba română- limba franceză, Școala Gimnazială Poplaca- județ Sibiu Prin intermediul acestui articol se dorește trasarea unor aspecte definitorii privind importanța...

Read more

Jocul didactic matematic la ciclul prima…

 JOCULUI DIDACTIC MATEMATIC LA CICLUL PRIMAR   Prof. Marşeu Rodica Lavinia Şcoala cu clasele I – VIII Dudeştii Noi, jud Timiş       Adaptarea copilului la munca şcolară se realizează dând caracter de joc multor...

Read more

Metodologie constituirea corpului nation…

Ordin al ministrului Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului pentru aprobarea Metodologiei privind organizarea si desfasurarea concursului de selectie a cadrelor didactice pentru constituirea corpului national de experti in management educational  ...

Read more

Constituirea corpului national de expert…

Concursul de selecţie a cadrelor didactice pentru constituirea corpului naţional de experţi în management educaţional, sesiunea 2012, seria a 2-a OMECTS 4171 / 24.05.2012   Publicat in M.Of. nr.362 din 29.05.2012   În baza prevederilor...

Read more

Model de planificare anuala, calendarist…

PLANIFICARE ANUALA      Clasa ....  An şcolar .......              Clasa ...............  Curriculum aplicat: ...... (ex.: T.C. 3 ore + C.D. 1 ore)           Profesor .....................                Semestrul. Unitatea de învăţare (denumire) Nr. ore Săptămâna Observaţii                          

Read more

Sanse egale pentru copiii proveniti din …

ŞANSE EGALE PENTRU COPIII PROVENIŢI DIN MEDII DEFAVORIZATE Prof. CORD MARILENA Școala Gimnazialā Cālāƫele, Judeƫul Cluj Prima cerinţă a educaţiei incluzive este de a diminua până la a elimina toate formele...

Read more

Mijloace si forme de realizare la pregat…

PREGĂTIREA PREŞCOLARILOR PENTRU SCRIS MIJLOACE ŞI FORME DE REALIZARE                                              Prof. Înv. Preşc. Barbu Stela                                            Grădiniţa P.N. Nr. 6 Lugoj Structură A                                            Grădiniţei Pp. Nr.2 Lugoj     Învăţământului preşcolar  îi...

Read more