Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Raport scris final al inspectiei scolare generale model
Vineri, 31 August 2012 00:00

  ANEXA Nr. 3
  la regulament

 

RAPORT SCRIS FINAL AL INSPECTIEI SCOLARE GENERALE

 

- model -

 

   1. Denumirea unitatii de invatamant preuniversitar ......................................................................................................

   2. Perioada inspectiei ....................................................................................................................................................

   3. Echipa de inspectie:

Coordonatorul echipei de inspectie ..............................................................................................................................

   

 

 

 

 

 

 

Nr. crt.

Numele si prenumele inspectorului

Aria tematica/Domeniul inspectat

Disciplina/Aria curriculara inspectata

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   4. Obiectivele inspectiei:

   5. Descrierea sintetica a contextului in care functioneaza institutia de educatie (demografic, geografic, economic, social, cultural etc.):

   6. Date generale statistice privind unitatea de invatamant preuniversitar:

   7. Activitatile desfasurate pe parcursul inspectiei:

   8. Constatari/Aprecieri si recomandari pentru fiecare arie tematica/domeniu:

   

 

 

 

 

 

 

Nr. crt.

Aria tematica/Domeniul si calificativul acordat

Constatari/Aprecieri

Recomandari

 

1

2

3

4

 

1.

Managementul scolar, managementul calitatii, dezvoltarea institutionala, eficienta atragerii si folosirii resurselor (umane, financiare, materiale si informationale), respectarea legislatiei in vigoare si a regulamentelor
Calificativul acordat:

 

 

 

2.

Modul de aplicare a curriculumului national, dezvoltarea si aplicarea curriculumului la decizia scolii/in dezvoltare locala si calitatea activitatilor extracurriculare realizate de personalul didactic si unele categorii de personal didactic auxiliar
Calificativul acordat:

 

 

 

3.

Activitatea personalului didactic (proiectare, predare- invatare, evaluare, reglare/remediere, diferentiere a demersului educational)
Calificativul acordat:

 

 

 

4.

Nivelul performantelor realizate de elevi in invatare, raportat la standardele educationale nationale (curriculare si de evaluare)
Calificativul acordat:

 

 

 

5.

Modul in care unitatea de invatamant sprijina si incurajeaza dezvoltarea personala a elevilor si motivatia acestora in invatare (consiliere, orientare scolara, asistenta individualizata) respectand principiile educatiei incluzive si asigurarea egalitatii de sanse
Calificativul acordat:

 

 

 

6.

Relatiile unitatii de invatamant cu parintii si cu comunitatea locala
Calificativul acordat:

 

 

 

7.

Atitudinea elevilor fata de educatia pe care le-o furnizeaza unitatea de invatamant
Calificativul acordat:

 

 

 

 

   NOTA:Constatarile/aprecierile si calificativele pentru fiecare arie tematica/domeniu se realizeaza/se acorda pe baza criteriilor si a descriptorilor din cadrul Metodologiei de aplicare a regulamentului de inspectie scolara generala a unitatilor de invatamant preuniversitar.

 

   9. Constatari/aprecieri si recomandari pentru fiecare disciplina inspectata:

   

 

 

 

 

 

 

Nr. crt.

Disciplina si calificativul acordat

Constatari/Aprecieri

Recomandari

 

 

Aria Curriculara ...............
Disciplina ...................
Calificativ: .................
Disciplina ....................
Calificativ: ................

 

 

 

 

Aria curriculara ...............
Disciplina ...................
Calificativ: .................
Disciplina ....................
Calificativ: ................

 

 

 

Inspector coordonator
Numele si prenumele ................

Semnatura .............

 

Data:

 

   NOTA: Constatarile/aprecierile si calificativele pentru fiecare disciplina se realizeaza/se acorda pe baza criteriilor si a descriptorilor din cadrul Metodologiei de aplicare a regulamentului de inspectie scolara generala a unitatilor de invatamant preuniversitar si a criteriilor de evaluare din cadrul fisei de observare a lectiei.

 

Ultima actualizare în Duminică, 28 Octombrie 2012 13:32
 

Revista cu ISSN

De la metode traditionala la metode mode…

DE LA METODE TRADIŢIONALE LA METODE MODERNE ÎN PREDAREA ŞI ÎNVĂŢAREA LIMBII ŞI LITERATURII ROMÂNE ÎN ÎNVĂŢĂMÂNTUL PRIMAR Profesor învăţământ primar Buda Lenuţa Şcoala Gimnazială ,,Ion Ghica”...

Read more

Cod clasificare acte de violenta

COD CLASIFICARE ACTE DE VIOLENŢĂ   Vezi cod - clasificare - acte de violenţă. Materialul este extrem de util pentru fiecare şcoală şi comisie de prevenirea şi combaterea violenţei în mediul şcolar....

Read more

Profesorul bun intre realitate si dezide…

PROFESORUL BUN – ÎNTRE REALITATE ŞI DEZIDERAT   Alexandra Pepelea, profesor     Schimbarea mentalităţii asupra modului de formare a profesorilor este esenţială. Pregătirea iniţială vizează introducerea viitorului cadru didactic, prin activităţi teoretice şi practice...

Read more

Chestionar privind impactul utilizarii c…

Chestionar privind impactul utilizarii calculatorului si televizorului asupra conduitei adolescentilor

CHESTIONAR PRIVIND IMPACTUL UTILIZĂRII CALCULATORULUI ŞI TELEVIZORULUI ASUPRA CONDUITEI ADOLESCENŢILOR   1. Vă place să vă uitaţi la TV?       DA       NU 2. Vă place să utilizaţi computerul?       DA       NU 3. În ce măsură vă...

Read more

Tratarea diferentiată a elevilor in cadr…

TRATAREA DIFERENŢIATĂ A ELEVILOR ÎN CADRUL LECȚIILOR LA CICLUL PRIMAR   Prof. înv. primar Olariu Marineta Școala Gimnazială "Prof. Gheorghe Dumitreasa", Girov   Rezumat: Învăţământul diferenţiat vizează adaptarea activităţii de învăţare îndeosebi sub raportul conţinutului,...

Read more

Managementul resurselor umane dimensiune…

1.      Managementul resurselor umane – dimensiune a managementului educațional și școlar     1.1 Școala ca organizație    Într-o societate în tranziție, așa cum este societatea în care trăim, în care fiecare instituție, fiecare...

Read more

Invatarea in ora de filosofie

ÎNVĂȚAREA ÎN ORA DE FILOSOFIE Prof. Ioana-Maria Judele Colegiul de Știinte ale Naturii « Emil Racoviță » Brașov Articolul analizează învăţarea şcolară din...

Read more

Studiu privind folosirea metodelor alter…

STUDIUL PRIVIND FOLOSIREA METODELOR ALTERNATIVE DE ÎNVĂŢARE                                                                            Prof. Pantin Delia Colegiul Tehnic Energetic „Regele Ferdinand I ” Timişoara              Studiul se referă la modul cum sunt folosite metodele alternative de învăţare, respectiv...

Read more