Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Regulamentul de inspectie a unitatilor de invatamant preuniversitar
Vineri, 31 August 2012 00:00

Regulamentul de inspectie

a unitatilor de invatamant preuniversitar

 

Prezentul Regulament de inspectie a unitatilor de invatamant preuniversitar a fost publicat in Monitorul Oficial 746 din 24 octombrie 2011 (M. Of. 746/2011) si are urmatoarea structura:

 

CAPITOLUL I. Concept, tipuri si niveluri ale inspectiei unitatilor de invatamant preuniversitar

- SECTIUNEA 1. Conceptul de institutii de educatie. Conceptul de sistem national de invatamant preuniversitar

- SECTIUNEA a 2-a. Inspectia unitatilor de invatamant preuniversitar. Taxonomia inspectiei unitatilor de invatamant preuniversitar. Definitii. Niveluri

 

CAPITOLUL II. Inspectia unitatilor de invatamant preuniversitar

- SECTIUNEA 1.   Inspectia scolara generala a unitatilor de invatamant preuniversitar. Aspecte generale   

- SECTIUNEA a 2-a. Inspectia scolara generala a unitatilor de invatamant preuniversitar: activitatea de preinspectie

- SECTIUNEA a 3-a. Inspectia scolara generala a unitatilor de invatamant preuniversitar: desfasurarea inspectiei

- SECTIUNEA a 4-a. Inspectia scolara generala a unitatilor de invatamant preuniversitar: activitatea de postinspectie

- SECTIUNEA a 5-a. Inspectia de specialitate. Scop, obiective, tipuri, etape

- SECTIUNEA a 6-a. Inspectia tematica. Scop, obiective, tipuri, etape

- SECTIUNEA a 7-a. Sistemul de asigurare a calitatii inspectiei la nivelul ISJ/ISMB

 

CAPITOLUL III. Competentele si codul de conduita al inspectorilor

 

ANEXA Nr. 1 la regulament. METODOLOGIE de aplicare a prevederilor privind inspectia scolara generala a unitatilor de invatamant preuniversitar

 

ANEXA Nr. 2 la regulament. RAPORT SCRIS INDIVIDUAL AL INSPECTIEI SCOLARE GENERALE - model -

 

ANEXA Nr. 3 la regulament. RAPORT SCRIS FINAL AL INSPECTIEI SCOLARE GENERALE - model -

 

ANEXA Nr. 4 la regulament. Rezumatul raportului scris final al inspectiei scolare generale - model -

 

ANEXA Nr. 5 la regulament. Fisa de observare a lectiei - model -

 

ANEXA Nr. 6 la regulament. RAPORT INCHEIAT IN URMA INSPECTIEI TEMATICE - model -

 

ANEXA Nr. 7 la regulament. CHESTIONAR PENTRU ELEVI - model -

 

ANEXA Nr. 8 la regulament. CHESTIONAR PENTRU PARINTI - model -

 

ANEXA Nr. 9 la regulament. CHESTIONAR pentru personalul didactic - model -

 

Ultima actualizare în Duminică, 28 Octombrie 2012 13:29
 

Revista cu ISSN

STRATEGII ACTIV-PARTICIPATIVE IN PREDARE…

STRATEGII ACTIV-PARTICIPATIVE ÎN PREDARE-ÎNVÃtARE Institutor Anton Simona Marinela Şcoala cu clasele I-VIII nr.2 Vorniceni, Judetul Botosani - rezumat - Procesul didactic al studierii limbii...

Read more

traditional sau modern in predare

TRADIŢIONAL SAU MODERN ÎN PREDARE?     Profesor Mihăeş Violeta Şcoala cu clasele I-VIII Ploscuţeni, jud. Vrancea   Modelul tradiţional de predare nu răspunde noilor tendinţe in didactica modernă, fiind fondat pe „triada învăţare frontală –...

Read more

Conflictele elev familie

CONFLICTELE ELEV-FAMILIE   Andone Crenguţa - profesor Colegiul Tehnic de Transporturi Braşov   „Când părinţii se mulţumesc să-i lase pe copii în voia lor, iar copiii nu mai ţin seamă de cuvintele părinţilor, când...

Read more

Dimensiunea psihopedagogica a terapiei o…

DIMENSIUNEA PSIHOPEDAGOGICĂ A TERAPIEI OCUPAŢIONALE                                                                                                                                                  Mureşan Chira Gabriel Prof. Educator CRDEII, Cluj-Napoca               Terapia ocupaţională se constituie intr-o disciplină complexă, o activitate vitală ce valorifică informaţii interdisciplinare cu scopul de a- i restabili,...

Read more

Transferul elevilor de la o scoala la al…

Transferul elevilor de la o scoala la alta modificat   Au aparut modificari in ceea ce priveste transferul elevilor de la o scoala la alta. Aceste modificari se regasesc in Ordinul privind...

Read more

Transilvania s-a unit cu Romania

TRANSILVANIA S-A UNIT CU ROMÂNIA Mamalaucă Mariana, professor Şcoala Gimnazială ,,George Tutoveanu” Bârlad Articolul de pe prima pagină a ziarului Izbânda care informează cititorii asupra marelui eveniment...

Read more

Comunicare eficienta in situatii conflic…

COMUNICARE EFICIENTĂ ÎN SITUAŢII CONFLICTUALE Rapciuc Andreea, profesor psihopedagog Liceul cu Program Sportiv “Iolanda Balaş Soter” din Buzău Conflictul reprezintă o stare de tensiune creată...

Read more

Olimpiade la disciplinele din aria Tehno…

Olimpiade la disciplinele din aria Tehnologii 2015   Vezi Graficul olimpiadelor la disciplinele din aria curriculara „Tehnologii” in anul scolar 2014-2015, respectiv perioada de desfasurare si judetele organizatoare ale etapei nationale.

Read more