Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Revista "Interferente in educatie"
Marţi, 08 Septembrie 2009 03:00

- Revistã nationalã de educatie -

 

 ISSN 2065 - 3239

 

Presedinte APR: ªumãlan Dan

Redactor sef: Lazar Mihaiela

 

Adresa:

Strada Constantin Daicoviciu Nr. 15, Etaj 4, Birou 405

Cluj-Napoca, cod 400020, România

Fax: 0364-81.45.49

E-mail: revista@asociatia-profesorilor.ro

 

Revista “Interferente în educatie”, revista oficialã a Asociatiei Profesorilor din România, îsi propune sã abordeze aspecte variate ale problematicii educatiei: realitãti si noutãti educationale, proiecte, parteneriate, articole si studii de specialitate editate de cadre didactice din sistemul învãtãmântului preuniversitar si universitar românesc.

Autorii sunt responsabili de afirmatiile si concluziile cuprinse în articole, colectivul de redactie declinându-si orice responsabilitate în acest sens. Este indicat a nu fi trimise spre publicare articole publicate anterior sau articole propuse altor publicatii.

 

Dacã aveti un articol si doriti sã îl publicati în aceastã revistã, vã rugãm sã ne scrieti pe adresa de e-mail:

revista@asociatia-profesorilor.ro

Toti cei care doresc sã trimitã articole pentru a fi publicate în revistã, sunt rugati sã respecte câteva reguli minimale de formatare:

- lucrarea va fi scrisã în Microsoft Word hârtie: A4, Font: Times New Roman, margini: 1,2 cm, orientare: tip portret;

- titlul lucrãrii va fi scris cu majuscule (Times New Roman, 14, Bold), centrat;

- numele si calitatea autorului, precum si institutia vor fi scrise un rând mai jos, aliniat la stânga (Times New Roman 12, Bold);

- dupã douã rânduri, înainte de începerea articolului, se va prezenta un rezumat al articolului, urmat de cuvinte cheie – dupã caz (Times New Roman, 12, italic, aliniere la ambele capete - justify, distanta dintre rânduri 1,5, cu diacritice);

- dupã douã rânduri se începe scriere textului (Times New Roman, 12, aliniere la ambele capete - justify, distanta dintre rânduri 1,5, cu diacritice);

- bibliografia se va consemna la sfârsitul lucrãrii, în ordinea urmãtoare: numele si prenumele autorului, titlul lucrãrii (scris italic), editura, oras, anul aparitiei.

Orice articol pentru a fi publicat trebuie sã continã în mod obligatoriu referinte bibliografice (posibil si un rezumat într-o limbã de circulatie internationalã).

 


Articole asemanatoare mai vechi:

Ultima actualizare în Marţi, 07 Februarie 2012 16:20
 

Comentarii 

 
0 # Veronica Mitrulescu 25-05-2014 16:29
As dori detalii despre publicarea lucrarilor in revista si adresa de mail nu este valida. A intervenit vreo modificare?
Răspunde | Răspunde cu citat | Citat
 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

Metode si tehnici de evaluare in ciclul …

METODE ŞI TEHNICI DE EVALUARE ÎN CICLUL PRIMAR   Prof. înv. primar Liliana Dumitru Şcoala cu clasele I-VIII Vitanesti, Jud. Teleorman          Combinarea instrumentelor de evaluare scrisă cu cele de evaluare orală, cu metodele...

Read more

Metoda proiectului in invatamantul presc…

METODA PROIECTULUI ÎN ÎNVĂŢĂMÂNTUL PREŞCOLAR Înv. Gajdo Eszter Şcoala Gimnazială „Orbán Balázs” Acest articol îşi propune să prezinte rolul, importanţa şi etapele proiectului în procesul instructiv-educativ desfăşurat la nivelul învăţământului...

Read more

Les methodes expositives dans la langue …

LES METHODES EXPOSITIVES DANS LA LANGUE ET LA LITTERATURE FRANCAISE   Andone Crenguța - profesor Colegiul Tehnic de Transporturi Brașov   Les méthodes expositives dans la langue et la littérature francaise sont: la description,...

Read more

The myth of feminine beauty in victorian…

THE MYTH OF FEMININE BEAUTY IN VICTORIAN BRITISH NOVELS   Profesor Ştefănescu Adriana Colegiul Tehnic „Regele Ferdinand I”, Timişoara   I chose to study the Victorian novels because I considered them the beginners in breaking...

Read more

METODE DE REZOLVARE A PROBLEMELOR

METODE DE REZOLVARE A PROBLEMELOR     Inst. Aftinescu Dorina Florina Şcoala cu Clasele I-VIII, Galicea Mare, Dolj     Introducerea organizatorului cognitiv, ca metodã, ilustreazã principiul diferentierii progresive si serveste aceastã functie în raport cu orice...

Read more

Planificare model pentru terapia educati…

Planificare model pentru terapia educationala complexa si integrata invatamant special   Incepand cu anul scolar 2011-2012, Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a oferit pentru prima data tuturor cadrelor didactice modele de...

Read more

Principii de formare interculturala a ca…

PRINCIPII DE FORMARE INTERCULTURALĂ A CADRELOR DIDACTICE                                                          Prof. Popescu Mihaela, Colegiul Tehnic Mătăsari, Gorj      Societatea actuală impune formarea cadrelor didactice şi din perspectivă interculturală. În acest sens, Camilieri distinge o...

Read more

Costume intalnite in zona moldovei

COSTUME ÎNTÂLNITE ÎN ZONA MOLDOVEI   Prof.Vacaru Mariana, Colegiul Tehnic „Danubiana”Roman     Costumul naţional femeiesc din Moldova are o structură unitară, fiind constituit în toate satele din aceleaşi elemente: cămaşa (ia), poalele, catrinţa, brâul şi...

Read more