Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Rezultate examenul de definitivat 2012
Luni, 23 Iulie 2012 11:17

Promovabilitatea la examenul naţional de acordare a definitivării

în învăţământ (sesiunea 2012) - înainte de soluţionarea contestaţiilor

 

Luni, 23 iulie, au fost afişate rezultatele obţinute de cei 5.464 candidaţi care au susţinut probele scrise ale examenului naţional de acordare a definitivării în învăţământ (17 iulie).


După evaluarea lucrărilor, au promovat examenul de definitivat (au obţinut cel puţin nota 7) 62,23% dintre candidaţi. Dintre aceştia, 25 de candidaţi (0.46%) au obţinut nota 10 la următoarele discipline: educaţie fizică, filosofie, limba şi literatura germană, educatoare/institutori/profesori pentru învăţământul preşcolar, învăţători/institutori/ profesori pentru învăţământul primar, limba şi literatura română, matematică, asistenţă medicală generală (maistru instructor), religie ortodoxă, ştiinţe politice - cultura civică. Note sub 5 au primit 13.98% dintre candidaţi.
 

Astăzi, 23 iulie (după afişarea rezultatelor) şi marţi, 24 iulie (între orele 8.00 şi 14.00), candidaţii nemulţumiţi pot depune contestaţii în centrele de examen unde au susţinut examenul de definitivare.

 

Recorectarea lucrărilor se face, în funcţie de discipline, de comisia de soluţionare a contestaţiilor în cele 6 centre de profil constituite la nivelul inspectoratelor şcolare judeţene.
 

Rezultatele finale se afişează joi, 26 iulie, pe site-ul http://definitivat.edu.ro/ şi la centrele de examen.
 

Sursa: www.edu.ro

 

Ultima actualizare în Luni, 23 Iulie 2012 12:04
 

Revista cu ISSN

Motivatia invatarii la scolarii mici

MOTIVAȚIA ÎNVĂȚĂRII LA ȘCOLARII MICI Prof. înv. primar Almaș Andreea-Ioana Liceul de Artă „Ioan Sima” Zalău Una dintre mizele cele mai importante ale sistemului de învățământ românesc este stimularea motivației...

Read more

Metoda flippe classroom si instrumentele…

Metoda flippe classroom si instrumentele tic

METODA FLIPPED CLASSROOM ŞI INSTRUMENTELE TIC Prof. Cecilia Nicolae, Colegiul Tehnic, Buzău „Flipped Classroom” este o metodă nouă de predare centrată pe elev şi care foloseşte instrumentele TIC. Sistemul actual...

Read more

Strategii de integrare a elevilor cu CES…

STRATEGII DE INTEGRARE A ELEVILOR CU C.E.S. ÎN ORA DE LIMBA ROMÂNĂ   Prof. Magdalena Cotlerenco-Medeleanu Şcoala cu clasele I-VIII „Mihail Sadoveanu”, Brăila     Integrarea şcolară este un proces de includere în şcolile de masă...

Read more

Studiul somnului si importanta in sanata…

STUDIUL SOMNULUI ȘI IMPORTANȚA ÎN SĂNĂTATE prof. Arjoca Mihaela Colegiul Tehnic ‘’Ion Mincu’’, Timișoara Rezumat: Somnul este indispensabil vieții și sănătății oamenilor.Este o enigmă încă, procesele reparatorii care...

Read more

Tehnici didactice activizante_copacul id…

Tehnici didactice activizante_copacul ideilor

TEHNICI DIDACTICE ACTIVIZANTE - COPACUL IDEILOR -   Nicoleta Mariana Meleg, Şcoala Gimnazială “Mihai Eminescu” Zalău, Sălaj        Chimie: clasa a VIII-a    Lecţia: OXIZI    Momentul lecţiei: Evocare    Forma de activitate: în perechi    Sarcina de lucru:...

Read more

Rolul testelor in verificarea progresulu…

ROLUL TESTELOR ÎN VERIFICAREA PROGRESULUI ŞCOLAR Profesor Petrescu Daniela Școala Calotești Verificarea și notarea progresului școlar prezintă o importanță dublă, orientativă și simulatoare. Verificarea progresului se face prin metode, forme și...

Read more

A invata si a intelege

                                                       A ÎNVĂŢA ŞI A ÎNŢELEGE                                                                                                                                                Mureşan-Chira Gabriel                                                                                                                            Prof. Educator CRDEII, Cluj-Napoca          Procesul de învăţare doreşte modificarea unor structuri psihice şi comportamentale, dezvoltând gradual structuri cognitive, afective sau motorii, trecând...

Read more