Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Simularea examenelor de evaluare nationala si bacalaureat 2015
Scris de administrator   
Miercuri, 04 Februarie 2015 09:52

Simularea examenelor de evaluare nationala si bacalaureat 2015

 

Vezi ordinul si calendarul simularea evaluarii nationale pentru elevii clasei a VIII-a din anul scolar 2014-2015, respectiv:

·         Ordinul privind organizarea si desfasurarea simularii Evaluarii nationale pentru elevii clasei a VIII-a si a simularii probelor scrise ale examenului de bacalaureat national,

·         in anul scolar 2014-2015;

·         Anexa 2 la ordinul  MEN nr. 5144/15.12.2014, privind organizarea si desfasurarea simularii evaluarii nationale pentru elevii clasei a VIII-a si a simularii probelor scrise ale examenului de bacalaureat national, in anul scolar 2014-2015.

 

 

 Simularea evaluarii nationale pentru elevii clasei a VIII-a din anul scolar 2014-2015

23 februarie 2015

Simulare – Limba si literatura romana – proba scrisa

24 februarie 2015

Simulare – Matematica – proba scrisa

25 februarie 2015

Simulare – Limba si literatura materna – proba scrisa

6 martie 2015

Afisarea rezultatelor

 

 

 Simularea probelor scrise ale examenului de bacalaureat national pentru elevii claselor a XI-a si a XII-a din anul scolar 2014-2015

2 martie 2015

Simularea probei E)a) – proba scrisa – Limba si literatura romana

3 martie 2015

Simularea probei E)b) – proba scrisa – Limba si literatura materna

4 martie 2015

Simularea probei E)c) – proba scrisa – Proba obligatorie a profilului

6 martie 2015

Simularea probei E)d) – proba scrisa – Proba la alegere a profilului si specializarii (numai pentru elevii clasei a XII-a)

12 martie 2015

Afisarea rezultatelor

 

Descarca Ordinul si Anexa.

Ultima actualizare în Duminică, 08 Februarie 2015 10:58
 

Revista cu ISSN

Evaluarea in contextul invatarii integra…

EVALUAREA ÎN CONTEXTUL ÎNVĂȚĂRII INTEGRATE Prof. Macarie Cristina, Liceul Vocațional Pedagogic ,,Mihai Eminescu” Tîrgu Mureș Evaluarea este un proces didactic complex, integrat structural şi funcţional în activitatea desfășurată în cadrul...

Read more

Program Scoala Altfel activitati pentru …

ACTIVITATEA NR. 2     CERCETĂŞIA ESTE ALTFEL! ESTE UN MOD DE VIAŢĂ!   Program Şcoala Altfel -  Activităţi    1.       Grupa de vârstă: copiii din clasele primare 2.       Ariile de dezvoltare: afectivă, socială, fizică, intelectuală, spirituală şi...

Read more

Biserica, pedagog desavarsit pentru tana…

BISERICA, PEDAGOG DESĂVÂRŞIT PENTRU TÂNĂRUL CONTEMPORAN   prof. Ciprian Nazare Colegiul Tehnic „Traian”, Galaţi Biserica dreptmăritoare, pornind de la porunca Mântuitorului Iisus Hristos, asumă dintotdeauna o responsabilitate învăţătorească. După Învierea Sa, imitând...

Read more

Admiterea in ciclul inferior al liceului

Admiterea in ciclul inferior al liceului      ORDIN nr. 4.802/31.08.2010 privind organizarea şi desfăşurarea admiterii în învăţământul liceal de stat, pentru anul şcolar 2011-2012 Metodologie de organizare şi desfăşurare a admiterii în...

Read more

Prezentare

Reglementari generale Asociaţia Profesorilor din România (APR) - înfiinţată în mai 2007 - este persoană juridică română, constituită ca organizaţie non-profit, democratică, independentă, apolitică, cu activitate civică şi sindicală, vizând să...

Read more

Campuri lexico-semantice

CÂMPURI LEXICO-SEMANTICE STUDIU DE SPECIALITATE Profesor Andra Elena Diaconu Profesor de limba și literatura română, Școala Gimnazială Fitionești, județul Vrancea Termenul câmp a fost introdus în lingvistică în prima parte a secolului al...

Read more

Implementarea unui program personalizat …

IMPLEMENTAREA UNUI PROGRAM PERSONALIZAT DE RECUPERARE A RĂMÂNERII ÎN URMĂ LA ÎNVĂȚĂTURĂ   Prof. înv. preșcolar Ciolan Laura Elena G. P. P.  “Sfântul Nicolae” Câmpulung, Argeș   Rezumat Acest articol conține un studiu de caz al...

Read more

Rolul testelor in verificarea progresulu…

ROLUL TESTELOR ÎN VERIFICAREA PROGRESULUI ŞCOLAR Profesor Petrescu Daniela Școala Calotești Verificarea și notarea progresului școlar prezintă o importanță dublă, orientativă și simulatoare. Verificarea progresului se face prin metode, forme și...

Read more