Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Simulari examene nationale 2014 calendar
Scris de administrator   
Miercuri, 15 Ianuarie 2014 11:55

Simulari examene nationale 2014 - calendar

 

Ministerul Educatiei Nationale a stabilit ca simularile pentru examenele nationale din anul scolar 2013-2014 se vor desfasura in  lunile februarie-martie 2014.

Simularile pentru Evaluarea Nationala se vor desfasura in zilele de 18, 19 si 20 februarie, iar simularile pentru Bacalaureat se vor desfasura in zilele de 3, 4, 5 si 7 martie. In premiera, incepand din acest an, se organizeaza simulari si pentru elevii de clasa a XI-a.

 

Simularile au un dublu scop. Pe de o parte se urmareste familiarizarea elevilor cu rigorile unei evaluari nationale, respectiv a unui examen de bacalaureat national, iar pe de alta parte se urmareste optimizarea rezultatelor obtinute de catre elevii din invatamantul preuniversitar la finalul studiilor gimnaziale/liceale.

 

Disciplinele la care se organizeaza simularea Evaluarii Nationale pentru elevii clasei a VIII-a, in anul scolar 2013 - 2014, sunt:

·        Limba si literatura romana (18 februarie),

·        Limba si literatura materna - pentru elevii apartinand minoritatilor nationale care au urmat cursurile gimnaziale in limba materna (19 februarie);

·        Matematica (20 februarie).

Afisarea rezultatelor este programata pentru data de 7 martie.

 

Simularea probelor scrise ale examenului de bacalaureat pentru elevii claselor a XI-a si a XII-a din anul scolar 2013-2014 are urmatorul calendar:

·        Limba si literatura romana (3 martie),

·        Limba si literatura materna (4 martie), proba obligatorie a profilului (5 martie);

·        Proba la alegere a profilului si specializarii (7 martie) - doar pentru elevii claselor a XII-a.

Toate probele sunt scrise, iar afisarea rezultatelor va avea loc pe data de 14 martie.

 

 

Rezultatele obtinute de elevi la simularea Evaluarii Nationale si la simularea probelor scrise ale examenului de bacalaureat nu se consemneaza in catalog. In vederea adoptarii unor masuri pentru imbunatatirea performantelor scolare, rezultatele vor fi analizate la nivelul fiecarei unitati de invatamant, prin discutii individuale cu elevii, dezbateri la nivelul clasei, sedinte cu parintii, precum si la nivelul consiliului profesoral.

Ultima actualizare în Vineri, 21 Martie 2014 18:20
 

Revista cu ISSN

E noapte si e frig iubita mama

 E NOAPTE ŞI E FRIG, IUBITĂ, MAMĂ   Ştefan Lucian MUREŞANU                 E noapte şi e frig, iubită, mamă, şi mă gândesc cum anii au trecut iar tu, demult,   te-ai dus de lângă...

Read more

Structura anului scolar 2014-2015 in dez…

Structura anului scolar 2014-2015 in dezbatere publica Ministerul Educatiei a pus in dezbatere publica - pana la 17 iunie - structura viitorului an scolar. Anul scolar 2014-2015 va avea 36 de...

Read more

Poluarea mediului

POLUAREA MEDIULUI PROBLEMA NOASTRÃ A TUTUROR Învãtãtor: Ciorbã Ramona Nicoleta Şcoala cu clasele I-IV Popeni,  Com. Cãiuti, jud. Bacãu   Mediul de pe Pãmânt - care ni...

Read more

Avantajele utilizarii calculatorului in …

AVANTAJELE UTILIZĂRII CALCULATORULUI ÎN PROCESUL INSTRUCTIV - EDUCATIV   Profesor Miron Steluţa Otilia Şcoala Gimnazială Movila Miresii, judeţul Brăila               Rezumat: Articolul îşi propune identificarea avantajelor utilizării calculatorului în activitatea de predare – învăţare...

Read more

Experiente de lucru europene pentru o bu…

Experiente de lucru europene pentru o buna integrare pe piata muncii Life Long Learning Program Educatie pe tot parcursul vietii

“EXPERIENṬE DE LUCRU EUROPENE PENTRU O BUNĂ INTEGRARE PE PIAṬA MUNCII” “Life Long Learning Program”/“Educaţie pe tot parcursul vieţii”     Drd. prof. ing.  LILIANA CÎMPAN Colegiul Tehnic “Iuliu Maniu” Şimleu Silvaniei, Sălaj   Rezumat Un cadru propice...

Read more

Metoda flippe classroom si instrumentele…

Metoda flippe classroom si instrumentele tic

METODA FLIPPED CLASSROOM ŞI INSTRUMENTELE TIC Prof. Cecilia Nicolae, Colegiul Tehnic, Buzău „Flipped Classroom” este o metodă nouă de predare centrată pe elev şi care foloseşte instrumentele TIC. Sistemul actual...

Read more

Caracterul

CARACTERUL   Ca latura relationala a personalitatii, „responsabila" de felul in care oamenii interactioneaza unii cu altii in cadrul societatii, caracterul a fost definit cel mai adeseori ca o pecete sau amprenta...

Read more

Relatii dinamice in cadrul terapiei educ…

RELAȚII DINAMICE ÎN CADRUL TERAPIEI EDUCAȚIONALE COMPLEXE ȘI INTEGRATE Profesor educator Mureșan- Chira Gabriel Școala Gimnazială Specială Centrul de Resurse și Documentare pentru Educația Incluzivă/...

Read more