|
|
Subiecte simulari Evaluarea Nationala 2014 |
Scris de administrator
|
Joi, 20 Februarie 2014 12:48 |
Subiecte simulari Evaluarea Nationala 2014
Elevii claselor a VIII-a au sustinut in 18 februarie 2014 simulare la proba scrisa de limba si literatura romana, in 19 martie 2014 simulare la proba scrisa de matematica, iar in 20 februarie 2014 au sustinut simularea la limba si literatura materna. Conform calendarului, elevii vor afla rezultatelor obtinute la simularea pentru Evaluarea Nationala 2014 abia pe 7 martie. Afla care au fost subiectele la aceste discipline, precum si baremele de corectare.
Retineti faptul ca rezultatele de la simularile nationale nu se contesta, iar notele obtinute nu se trec in catalog. Scopul acestor testari la nivel national este «familiarizarea elevilor cu rigorile unei evaluari nationale, respectiv a unui examen de bacalaureat national si cu scopul de a optimiza rezultatele obtinute de catre elevii din invatamantul preuniversitar la finalul studiilor gimnaziale/liceale».
Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:
|
Ultima actualizare în Vineri, 21 Martie 2014 18:19 |
|
MEMORII
Adolescenţa lui Mircea Eliade – itinerariu spiritual
Dragomir Marian,
Colegiul Tehnic “Elie Radu” Ploieşti
Characterized as "an exciting Bildungsroman, the only of its kind in our language" by Serban Cioculescu, the autobiographical... Read more
CREATIVITATEA ȘI STIMULAREA POTENȚIALULUI CREATIV LA VÂRSTA PREȘCOLARĂ
Comoli Doina, prof. înv. primar
Școala Gimnazială Nr. 96, București
Creativitatea marchează întreaga personalitate și... Read more
VALENŢE EDUCATIVE ALE METODELOR INTERACTIVE
Prof. Dobrea Monica
Şcoala Gimnazială „Înv. N. Pâslaru” Caşin, jud. Bacău
„Învăţarea autentică se petrece în măsura în care învăţătorul acceptă copilul aşa cum este... Read more
SUCCESUL ȘCOLAR. PERSPECTIVA FINLANDEZĂ
Prof. Alexandru Colțan
Școala Gimnazială Săcălaz, jud. Timiș
În ultima decadă, sistemul educațional finlandez a atins constant... Read more
POINTS OF VIEW ON USING COURSE BOOKS, AUTHENTIC MATERIALS
Autor: Prof. Felherț Monica, Gradul Didactic I
Liceul Tehnologic Nr.1 Salonta, Bihor
The books seem to appeal both to the teacher... Read more
OTILIA CAZIMIR – UNIVERSUL COPILĂRIEI
prof. înv. primar Ungurean Gheorghina
Şcoala Gimnazială Iraclie Porumbescu-Frătăuţii Noi, Suceava
Otilia Cazimir (12 februarie 1894 – 8 iunie 1967), pe numele său adevărat... Read more
DEZVOLTAREA GÂNDIRII CRITICE
Prof. Alina Preduț,
Turda, Județul Cluj
În societatea contemporană, invazia tehnologiei si multitudinea activităţilor extraşcolare reprezintă un impediment în calea actului de lectură. Aceasta reprezintă pentru mulţi... Read more
INTELIGENŢE MULTIPLE
După Hovard Gardner
Prof. Popp Loredana
Şcoala cu clasele I – VIII Carani, jud. Timiş
Teoria lui Hovard Gardner despre inteligenţele multiple este considerată cea mai profundă pătrundere... Read more
IDENTITATE, MEMORIE ŞI FICŢIUNE ÎN LITERATURA CONCENTRAŢIONARĂ,
NICOLAE STEINHARDT, JURNALUL FERICIRII
Prof. Boza Mirela-Ionela
Jurnalul fericirii, „operă postumă, se alătură altora – prea puţine în literatura română –…
ROLUL ŞCOLII ÎN FORMAREA MORALĂ A ELEVILOR
Prof. înv. primar Vaida Ioana-Alina
Şcoala Gimnazială Fodora, com. Gâlgău
Inima copilului este un pământ ce nu poate fi lăsat necultivat. Familia, școala și alte…
STEREOTIPIA CA APĂ DE PORTOCALE
Prof. Bentz Teodora
Col. Nat. “Al. I. Cuza “ Focșani
Motto: Nu căuta să fii admirat, ci înţeles. (T. Vianu – Jurnal)
Lăsând în urmă noţiunile teoretice despre… APPRENDRE ET ENSEIGNER AVEC DES DOCUMENTS
AUDIO ET TELEVISUELS
Ilie Minescu
Universitatea De Vest, Timişoara
Apprendre une langue, c’est entrer en contact avec elle dans son authenticité. Tous les apprenants… RELATIA SCOALA-COMUNITATE
Scoala si familia urmaresc acelasi scop educativ formarea copiilor spre a deveni oameni multilateral dezvoltati.
Pentru realizarea acestui scop unic este necesara unitatea de actiune, concordanta dintre mijloacele specifice de… LA COMPETENCE INTERCULTURELLE
Prof. Octavian Horia MINDA
Şcoala cu clasele I-VIII SINANDREI TIMIŞ
La compétence interculturelle peut être conçue comme étant la capacité du locuteur-auditeur à saisir, à comprendre, à expliquer et à…
Tabel personal didactic promovaţi la examenele pentru obţinerea gradului didactic II
Vezi tabel nominal cuprinzând personalul didactic care a promovat examenele pentru obţinerea gradului didactic II, anexa 2 la ordin nr. 3129…
ASIGURAREA ŞI MANAGEMENTUL CALITĂŢII
ÎN SISTEMUL EDUCAŢIONAL ROMÂNESC
Mihai Ștefania – Monica
Școala cu clasele I – VIII Vitănești, Județul Teleorman
Calitatea în educaţie înseamnă asigurarea pentru fiecare educabil a condiţiilor pentru cea… UTILIZAREA PRESEI SCRISE ÎN EDUCAŢIE
Prof. Chiţac Mihaela
Şcoala ,,Constantin Brâncoveanu” Constanţa
Tema în discuţie ,,Utilizarea presei scrise în educaţie” cautǎ sǎ surprindǎ în linii mari aspectele pe care elevii trebuie sǎ…
|
|