Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Toolkit Stiintifico-fantastic in Educatie
Scris de administrator   
Miercuri, 23 Aprilie 2014 18:35

Toolkit Ştiinţifico-fantastic în Educaţie

 

Realizat de către UPIT & CARDET pe 28/02/14

 

Titlul Proiectului:     Ştiinţifico-fantastic în educaţie

 

Acronimul proiectului:                    SciFiEd

 

Numărul proiectului:                       527471-LLP-1-2012-1-CY-COMENIUS-CMP

 

Introducere PARTEA I

Toolkit-ul Ştiinţifico-fantastic în Educaţie este cel mai important produs al proiectului SciFi-Ed. Este o combinaţie de şapte produse finite care provin din patru Pachete de Lucru diferite.

Este adresat profesorilor si educatorilor in-service, cu scopul de a-i susţine în efortul lor de a proiecta şi implementa unităţi de predare SF. Un accent special este pus pe formarea profesorilor in-service, dar nevoile profesorilor pre-service sunt de asemenea adresate. 

Scopul Toolkit-ului Ştiinţifico-fantastic în Educaţie este de a face tot posibilul pt. a convinge, ghida şi susţine educatorii în introducerea SF-ului în educaţie, de a colecta  şi dezvolta experienţă şi know-how în acest domeniu, de a organiza acest know-how în unităţi de informaţie solide şi accesibile şi de a le pune la dispoziţia părţilor interesate.

Obiectivele specifice ale Toolkit-ului Ştiinţifico-fantastic în Educaţie sunt:

De a prezenta SF-ul şi subgenurile lui educatorilor europeni care predau la copii cu vârsta între 9-15 ani şi de a-i convinge despre valoarea lui literară şi pedagogică.

De a furniza educatorilor informaţie analitică privind autori de SF pt. copii şi adolescenţi recunoscuţi la nivel european şi internațional, precum şi titluri SF existente în ţările partenere.

De a descrie abordările generale şi metodele şi tehnicile specifice pt. a preda, prin SF, competenţe şi concepte cheie din ştiinţă şi din alte părţi importante ale curriculumului.

De a sprijini educatorii în utilizarea filmului, multimedia şi a tehnologiilor Web 2.0 pt. a introduce SF-ul în educaţie.

De a oferi educatorilor mostre de unităţi de predare SF inter-curriculare (cross-curriculare) care pot fi folosite de către aceştia, dar pot de asemenea funcţiona ca modele pt. construirea de noi unităţi de predare.

De a asorta şi disemina resurse relevante către educatorii europeni.

 

Structura acestui Toolkit conţine următoarele părţi sau secţiuni distincte:

INTRODUCERE

PARTEA I: Abordarea SciFi-Ed

PARTEA II: Introducere în Ştiinţifico-fantastic şi subgenurile lui

PARTEA III: Trecere în revistă a textelor semnificative SF pentru copii şi adolescenţi din ţările partenere

PARTEA IV: Linii directoare şi idei pt. încorporarea SF-ului în diverse domenii educaţionale

PARTEA V: Sugestii pt. utilizarea filmului, jocurilor pe calculator şi a tehnologiilor Web 2.0

PARTEA VI: Mostre de unităţi SF intercurriculare

APENDIX

 

Acest Toolkit reuneşte contribuţii de la toţi partenerii de proiect, şi anume:

P1. Centre for the Advancement of Research and Development in Educational Technology LTD (CARDET), CY (coordonatorul proiectului)

P2. Universitatea din Piteşti, RO

P3. County Meath VEC, IR

P4. Public Library in Ursus District of the City of Warsaw, PL

P5. INNOVADE LI LTD, CY

P6. Agenzia per lo Sviluppo Empolese Valdelsa (ASEV), IT

 


Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:

Ultima actualizare în Sâmbătă, 26 Aprilie 2014 19:01
 

Revista cu ISSN

Coursebooks

COURSEBOOKS   Anca Lăptucă Colegiul Naţional "Mihai Viteazul", Ploieşti Coursebooks are great and no one can deny how helpful they have been to us especially during our first years of teaching. ...

Read more

Debutul reusit al fiecarei zile de scoal…

DEBUTUL REUȘIT AL FIECĂREI ZILE DE ȘCOALĂ – ÎNTÂLNIREA DE DIMINEAȚĂ Prof. Marc Aurica Școala Gimnazială Câmpeni Această modalitate de debut a fiecărei zile de școală pornește...

Read more

Potentialul creativ al elevilor test de …

MODALITĂŢI DE UTILIZARE A TESTULUI DE GÂNDIRE CREATIVĂ TORRANCE(TTCT), PROBA NONVERBALĂ, PENTRU DEPISTAREA POTENŢIALULUI CREATIV AL ELEVILOR SAU PENTRU EVALUAREA CREATIVITĂŢII ACESTORA Prof. înv....

Read more

Utilizarea derivatelor pentru maximizare…

UTILIZAREA DERIVATELOR PENTRU MAXIMIZAREA PROFITULUI   Profesor Bucurenciu Simona Liceul Tehnologic „Ghoerghe Miron Costin”, Constanța   Producția unei firme poate fi privită ca o funcție, iar dacă realizăm această abstractizare, putem aplica diverse operații acestei funcții,...

Read more

Impreuna prin arta

ÎMPREUNĂ PRIN ARTĂ   Iosim Daniela Cristina, Profesor învăţământ primar Şcoala Gimnazială Nr. 4 ,,Fraţii Popeea” Săcele   Arta este în esență cea mai profundă expresie a creativității umane. Pe cât de dificil de definit, pe atât...

Read more

Efectele media asupra dezvoltarii person…

EFECTELE MEDIA ASUPRA DEZVOLTĂRII PERSONALITĂŢII PREŞCOLARULUI   Educatoare Portik Laura Grădiniţa P. P. Nr. 1 Reghin   Rezumat Referatul ţine să atragă din atenţia asupra efectelor negative pe care le are televizorul şi calculatorul asupra minţii...

Read more

Cat de greu e sa inveti o limba straina

Cat de greu e sa inveti o limba straina

Cat de greu e sa inveti o limba straina?   Datorita situatiei destul de nasoale din Romania m-am tot gandit in ultima vreme ca ar fi o idee buna sa plec 1-2...

Read more

Particularitatile limbajului la scolarul…

PARTICULARITĂŢILE LIMBAJULUI LA ŞCOLARUL MIC                                                                Mitroi Ramona Delia                                                    Liceul Teoretic Recaş, Timiş   Limbajul este activitatea individuală de comunicare prin intermediul limbii, ori comunicarea presupune vehicularea unor semnificaţii între emiţător şi un...

Read more