|
|
Planificare model pentru geografie gimnaziu |
Duminică, 19 Mai 2013 06:23 |
Planificare model pentru geografie gimnaziu
Incepand cu anul scolar 2011-2012, Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a oferit pentru prima data tuturor cadrelor didactice modele de planificari calendaristice. Iata model de planificare pentru invatamantul primar, disciplina geografie: clasa a V-a, clasa a VI-a, clasa a VII-a, clasa a VIII-a.
Articole asemanatoare mai vechi:
|
Ultima actualizare în Marţi, 25 Iunie 2013 15:31 |
|
VIZIUNEA ŞI MISIUNEA ORGANIZAŢIEI ŞCOLARE
Profesor pentru învăţământul primar, Mirela Frunzeanu
Mark Twain International School, loc. Voluntari, jud. Ilfov
Rezumat
Viziunea unei organizaţii reprezintă o stare ideală proiectată în viitor şi care configurează... Read more
O fiică a Sebeşului de Sus, doctor în ştiinţe medicale pe meridianele lumii: LUCIANA STĂNILĂ
„Mulţi sebeşeni poartă numele Stănilă şi Bădilă! Sunt răspândiţi prin ţară, dar de te străduieşti, îi... Read more
COURSEBOOKS
Anca Lăptucă
Colegiul Naţional "Mihai Viteazul", Ploieşti
Coursebooks are great and no one can deny how helpful they have been to us especially during our first years of teaching.
... Read more
PROIECT EDUCAŢIONAL ,,VREAU SĂ FIU STUDENT”
Prof. drd. Simion Rozaura
Liceul Pedagogic Regele Ferdinand
Rezumatul lucrării
Odată ajuns la vârsta majoratului, fiecare elev se gândeşte la viitorul său, încercând să facă alegerea optimă.... Read more
 10. Metadona
Metadona este un opioid produs pe cale sintetică, cu efect similar morfinei, elaborată în anul 1942 de fabrica de vopsele Hoechster. A fost patentată în anul 1953 şi... Read more
ANEXA Nr. 6
la regulament
INSPECTORATUL SCOLAR AL JUDETULUI ................./INSPECTORATUL SCOLAR AL MUNICIPIULUI BUCURESTI
Nr. de inregistrare: ............................................
RAPORT INCHEIAT IN URMA INSPECTIEI TEMATICE
- model -
Unitatea de invatamant/institutia... Read more
ROLUL FAMILIEI MODERNE ÎN EDUCAȚIE
Prof. înv.primar Abaza Maria
Școala Gimnazială Nr.1 Tîrgu Ocna, județul Bacău
Familia este primul mediu în care copilul se dezvoltă, de unde acesta împrumută obiceiuri și deprinderi... Read more
PERTURBĂRI ÎN COMUNICAREA DIDACTICĂ
Prof.Pavel-Surlaru Adriana-Cristina
Colegiul Economic Buzău
Comunicarea didactică, ca şi comunicarea generală interumană, este supusă unor perturbări numeroase şi... Read more
OBIECTIVE TURISTICE DIN SǍLAJ
Cosma Camelia Veronica
Liceul de Artã „Ioan Sima”, Zalãu
(In county Sãlaj there are many touristic zone such as: „Meseş-Plopiş”, ”Silvania”, „Almaş-Agrij”, „Someş” which are very interesting because contain… TIPOLOGII ALE ELEVILOR CU CERINŢE EDUCAŢIONALE SPECIALE ŞI SOLUŢII DE INTEGRARE ÎN ŞCOALĂ
Prof. Pavel Adriana-Cristina
Colegiul Economic Buzău
Sintagma „şcoala pentru diversitate” este echivalentă sintagmei “şcoala pentru toţi” şi reprezintă dezideratul maximei…
Bacalaureat 2016
Vezi Ordinul MECS nr. 5080/31.08.2015 privind organizarea si desfasurarea examenului de bacalaureat national 2016.
MOLIÈRE - PERSONNALITÉ SITUÉE ENTRE
LE COMIQUE ET LE TRAGIQUE
Prof. Alexie Cristina
Colegiul Tehnic «Ion Mincu»
Molière reste un classique, mais un classique qui propose une comédie tragique, où le tragisme survient… PROBLEMATICA RISCURILOR SPECIFICE ÎN EDUCAŢIA COPIILOR SUPRADOTAŢI
Prof. Popovici Diaconu Răzvan
Abstract
Studiul realizat urmăreşte să evidenţieze riscurile generate de incapacitatea sistemelor educaţionale de a integra în mod corespunzător elevii cu potenţial… DESTINUL ADAMIC ÎN SPIRITUALITATEA ROMÂNEASCĂ
Prof. Maghiar Adina
S08 „Arany Janos”, Salonta
Articolul de faţă evidenţiază existenţa unei corespondenţe între structura agrară a neamului românesc şi originile adamice ale civilizaţiilor. În sufletul românesc… GÂNDIREA CRITICĂ – FORMĂ A GÂNDIRII
SOLICITATĂ DE SOCIETATEA ACTUALĂ
Învăţător Popica Cristina-Maria
Şcoala cu clasele I-VIII Mihail Sadoveanu Întorsura Buzăului
În eseul de mai jos, se urmăreşte sublinierea importanţei pe care o… MANUALELE ALTERNATIVE – MIJLOACE DIDACTICE ALE PROFESORULUI DE AZI
Prof. Budurean Corina
Colegiul Tehnic „Traian Vuia”, Oradea
Articolul urmăreşte o prezentare a rolului pe care îl are manualul, ca mijloc didactic,… COMUNICARE ŞI DISCURS DIDACTIC
Prof. Surdu Alina-Daniela
Liceul Tehnologic Alexandru Vlahuță Șendriceni
Nimic nu poate fi cunoscut cu adevărat înainte de a trece în semne; nu există cunoaştere fără semne şi nici semne…
|
|