Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Revista cu ISSN Interferente in educatie publicare
Scris de mihaiela lazar   
Marţi, 08 Mai 2012 12:05

- Revistă naţională de educaţie -

ISSN 2065 - 3239

 

Preşedinte APR: Şumãlan Dan

Redactor şef: Lazar Mihaiela

Adresa:

Strada Constantin Daicoviciu Nr. 15, Etaj 4, Birou 405

Cluj-Napoca, cod 400020, România

Fax: 0364-11.90.80

E-mail: revista@asociatia-profesorilor.ro

Revista "Interferenţe în educaţie" este înregistrată cu cod ISSN 2065-3239.

 

Revista “Interferenţe în educaţie”, revista oficialã a Asociaţiei Profesorilor din România, îşi propune să abordeze aspecte variate ale problematicii educaţiei: realităţi şi noutăţi educaţionale, proiecte, parteneriate, articole şi studii de specialitate editate de cadre didactice din sistemul învăţământului preuniversitar şi universitar românesc.

Autorii sunt responsabili de afirmaţiile şi concluziile cuprinse în articole, colectivul de redacţie declinându-şi orice responsabilitate în acest sens. Este indicat a nu fi trimise spre publicare articole publicate anterior sau articole propuse altor publicaţii.

 

Dacă aveţi un articol şi doriţi să îl publicaţi în această revistă, vă rugăm să ne scrieţi pe adresa de e-mail:

revista@asociatia-profesorilor.ro

Termen limită pentru a trimite un articol: data de 5 a fiecărei luni. Revista apare în format online.

 

Toţi cei care doresc să trimită articole pentru a fi publicate în revistă, sunt rugaţi să respecte câteva reguli minimale de formatare:

- lucrarea va fi scrisă în Microsoft Word hârtie: A4, Font: Times New Roman, margini: 1,2 cm, orientare: tip portret;

- titlul lucrării va fi scris cu majuscule (Times New Roman, 14, Bold), centrat;

- numele şi calitatea autorului, precum şi instituţia vor fi scrise un rând mai jos, aliniat la dreapta (Times New Roman 12, Bold);

- după un rând, înainte de începerea articolului, se va prezenta un rezumat al articolului, urmat de cuvinte cheie – după caz (Times New Roman, 12, italic, aliniere la ambele capete - justify, distanţa dintre rânduri 1,5, cu diacritice);

- după un rând se începe scriere textului (Times New Roman, 12, aliniere la ambele capete - justify, distanţa dintre rânduri 1,5, cu diacritice);

- bibliografia se va consemna la sfârşitul lucrării, în ordinea următoare: numele şi prenumele autorului, titlul lucrării (scris italic), editura, oraşul, anul apariţiei.

Orice articol pentru a fi publicat trebuie să conţină în mod obligatoriu referinţe bibliografice (posibil şi un rezumat într-o limbă de circulaţie internaţională).

Transmiteţi materialul în format .doc.

Revista apare lunar, pe data de 8, în format online.

 

Ultima actualizare în Sâmbătă, 15 Februarie 2020 16:24
 

Revista cu ISSN

Consideratii asupra evolutiei scris citi…

CONSIDERAŢII ASUPRA EVOLUŢIEI SCRIS – CITITULUI   Prof. Iulia-Emanuela Pop,             Profesor educator la CSEI Şimleu Silvaniei, structura Speranţa, Zalău   Actul grafic Scrisul este considerat ca fiind o formă de exprimare a limbajului, ce implică...

Read more

Temperamentul

TEMPERAMENT   Temperamentul constituie latura dinamico-energetică a personalităţii. Dinamică, deoarece ne furnizează informaţii cu privire la cât de iute sau lentă, mobila sau rigidă, este conduita individului. Energetică, pentru ca ne arată...

Read more

Teme discipline sectie bilingva francofo…

Temele din programele de bacalaureat pentru disciplinele la care elevii sustin probele specifice in vederea obtinerii mentiunii speciale "sectie bilingva francofona" pe diploma de bacalaureat   Afla temele din programele de bacalaureat pentru...

Read more

Rolul adolescentului in societate

ROLUL ADOLESCENTULUI ÎN SOCIETATE   Prof. Teodorescu Lacramioara Liceul Teoretic D. Zamfirescu Odobeşti, Jud. Vrancea Fiecare adolescent este un caz concret, distinct şi trebuie tratat ca atare. El are maniera sa...

Read more

CULTIVAREA SPIRITULUI COMPETITIV LA ELEV…

CULTIVAREA SPIRITULUI COMPETITIV LA ELEVI PRIN PROIECTE EDUCAŢIONALE EXTRACURRICULARE PE TEME MATEMATICE ÎN ÎNVǍŢǍMÂNTUL EUROPEAN   Profesor Drãgan Cãtãlina Şcoala Nr. 22 „Dimitrie Cantemir”, Galati     Pentru a obtine efecte benefice ale...

Read more

Negrul si palidul in poezia bacoviana

NEGRUL ŞI PALIDUL ÎN POEZIA BACOVIANĂ   Ştefan Lucian MUREŞANU, PhD   Motto: "În poezie m-a obsedat întotdeauna un subiect de culoare. Pictura cuvintelor sau audiţie colorată.[...] Îmi place mult vioara. Melodiile au avut...

Read more

Aspecte metodice si pedagogice in parcur…

ASPECTE METODICE ȘI PEDAGOGICE ÎN PARCURGEREA LA CLASĂ A STUDIILOR PENTRU PIAN Prof. Atudoroae Alexandra Liceul de Artă ”Ștefan Luchian” Botoșani Abordarea studiilor...

Read more

Interferente simbolistice si parnasiene …

INTERFERENȚE SIMBOLISTE ȘI  PARNASIENE ÎN CAPITOLUL NOAPTEA DE ARGINT DIN THALASSA LUI ALEXANDRU MACEDONSKI   Drd. Miron Costina Violeta Prof. la Școala cu cls. I-VIII Tălpaș, Dolj   Thalassa1, publicată în Cartea de aur, 1902,...

Read more