Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Evaluarea Nationala 2014 la clasele a II-a a IV-a si a VI-a modele de test
Scris de administrator   
Vineri, 28 Martie 2014 19:39

Evaluarea Nationala 2014

la clasele a II-a, a IV-a si a VI-a - modele de test

Au aparut postate pe site-ul Ministerului Educatiei Nationale modelele de test pentru Evaluarea Nationala la finalul claselor a II-a, a IV-a si a VI-a, in anul scolar 2013-2014.

Asa cum suntem obisnuiti, testele au fost elaborate de catre specialisti de la Centrul National de Evaluare si Examinare (CNEE). Variantele de subiecte le gasiti pe http://subiecte2014.edu.ro/2014/ . Fiecare test a fost elaborat astfel incat sa poata fi rezolvat in 25 de minute la clasa a II-a si in 60 de minute la clasele a IV-a si a VI-a. Elevii nu vor primi note sau calificative, rezultatele obtinute nu vor fi trecute in catalog, ci vor fi valorificate la nivelul unitatii de invatamant.

Aceste evaluari se vor desfasura in doua sesiune, ambele in luna mai 2014.

Prima sesiune (6-15 mai 2014):

·         Clasa a II-a: elevii vor fi evaluati pe 6 mai la limba si literatura romana – scris si citit, pe 7 mai la limba materna – scris si citit, iar pe 8 mai la matematica.

·         Clasa a IV-a: elevii vor fi evaluati pe 13 mai la limba romana si limba materna, iar pe 14 mai la matematica.

·         Clasa a VI-a: elevii vor fi evaluati pe 14 mai la limba si comunicare, iar pe 15 mai la matematica si stiinte.

A doua sesiune (20-29 mai 2014):

·         Clasa a II-a: elevii vor fi evaluati pe 20 mai la limba si literatura romana – scris si citit, pe 21 mai la limba materna – scris si citit, iar pe 22 mai la matematica.

·         Clasa a IV-a: elevii vor fi evaluati pe 28 mai la limba romana si limba materna, iar pe 29 mai la matematica.

·         Clasa a VI-a: elevii vor fi evaluati pe 27 mai la limba si comunicare, iar pe 28 mai la matematica si stiinte.

 

Comentarii 

 
-2 # ghencea 07-05-2014 16:34
si raspunsurile unde sunt?
Răspunde | Răspunde cu citat | Citat
 
 
+2 # Adelisa :* 04-06-2014 14:18
La tine in cap! :D :lol:
Răspunde | Răspunde cu citat | Citat
 
 
-3 # ghencea 07-05-2014 16:35
;)
Răspunde | Răspunde cu citat | Citat
 
 
-2 # alexx 09-06-2014 08:10
Răspunde | Răspunde cu citat | Citat
 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

E un pod pe Drina Ivo Andric

E UN POD PE DRINA… - IVO ANDRIC     Prundeanu Ciprian, Profesor Limba Engleză Liceul Teoretic „Grigore Moisil”  Timişoara   Rezumat: Studiul „E un pod pe Drina…- Ivo Andric” se doreşte în primul...

Read more

Importanta predarii istoriei locale

IMPORTANŢA PREDĂRII ISTORIEI LOCALE Prof. Vasile Cătălina Liceul Teoretic”Paul Georgescu„ Țăndărei Plecând de la afirmaţia lui N.Iorga: ”un popor care nu îşi cunoaşte istoria e ca un copil care nu...

Read more

Pregatire pentru gradul didactic II la U…

Pregătire pentru gradul didactic II la Universitatea Braşov   În perioada 10-13 iulie 2013, la Universitatea Braşov, se organizează cursuri / consultaţii de pregătire la metodica specialităţii şi pedagogie, pentru cadrele didactice...

Read more

Numerele intregi negative, aparitie si m…

NUMERELE ÎNTREGI NEGATIVE, APARIȚIE ȘI MOTIVAȚIA NECESITĂȚII LOR Profesor: Vasilache Paraschiva Școala Gimnazială „ Șt. O. Iosif ” Tecuci Rezumat: Istoria matematicii ne fascinează, ne dezvăluie aspecte inedite legate de...

Read more

CAUZELE ALBIRII RECIFURILOR DE CORALI_ST…

STUDIU DE CAZ DESPRE CAUZELE ALBIRII RECIFURILOR DE CORALI Prof. Dimitriu Alina Grup Școlar Agricol Alexandria, jud. Teleorman Recifurile de corali sunt printre cele mai diverse...

Read more

Metode de interactiune educationala

METODE DE INTERACŢIUNE EDUCAŢIONALĂ                                                                                              Prof. Laura Herman                                                                                    Şcoala “Nicolae Iorga” Baia Mare   Dincolo de accentul informaţional care devine tot mai puţin monopol al şcolii, aspectul formativ şi motivaţional al acesteia se poate...

Read more

Activitatea dirigintelui

PRECIZĂRI pentru aplicarea Ordinului M.E.C.I. nr. 5132/10.09.2009 privind organizarea şi desfăsurarea activităţilor specifice funcţiei de diriginte    În atenţia directorului,  coordonatorului de proiecte şi  programe educative şcolare şi extraşcolare, responsabilului comisiei metodice...

Read more

Opera folclorica locala

OPERA FOLCLORICÃ LOCALÃ – PARTE INTEGRANTÃ A FOLCLORULUI ROMÂNESC –   Prof. Cristina Ciucã Şcoala cu clasele I-VIII Bâsca-Chiojdului, Buzãu     Ca în atâtea locuri de pe întinsul tãrii noastre, constiinta folclorului, specificã satului românesc, este...

Read more