Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Rezultate examenul de definitivat 2012
Luni, 23 Iulie 2012 11:17

Promovabilitatea la examenul naţional de acordare a definitivării

în învăţământ (sesiunea 2012) - înainte de soluţionarea contestaţiilor

 

Luni, 23 iulie, au fost afişate rezultatele obţinute de cei 5.464 candidaţi care au susţinut probele scrise ale examenului naţional de acordare a definitivării în învăţământ (17 iulie).


După evaluarea lucrărilor, au promovat examenul de definitivat (au obţinut cel puţin nota 7) 62,23% dintre candidaţi. Dintre aceştia, 25 de candidaţi (0.46%) au obţinut nota 10 la următoarele discipline: educaţie fizică, filosofie, limba şi literatura germană, educatoare/institutori/profesori pentru învăţământul preşcolar, învăţători/institutori/ profesori pentru învăţământul primar, limba şi literatura română, matematică, asistenţă medicală generală (maistru instructor), religie ortodoxă, ştiinţe politice - cultura civică. Note sub 5 au primit 13.98% dintre candidaţi.
 

Astăzi, 23 iulie (după afişarea rezultatelor) şi marţi, 24 iulie (între orele 8.00 şi 14.00), candidaţii nemulţumiţi pot depune contestaţii în centrele de examen unde au susţinut examenul de definitivare.

 

Recorectarea lucrărilor se face, în funcţie de discipline, de comisia de soluţionare a contestaţiilor în cele 6 centre de profil constituite la nivelul inspectoratelor şcolare judeţene.
 

Rezultatele finale se afişează joi, 26 iulie, pe site-ul http://definitivat.edu.ro/ şi la centrele de examen.
 

Sursa: www.edu.ro

 

Ultima actualizare în Luni, 23 Iulie 2012 12:04
 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

Educatia prin diversitate

EDUCATIA PENTRU DIVERSITATE     Sintagma scoala pentru diversitate este echivalenta sintagmei scoala pentru toti si reprezinta dezideratul maximei tolerante in ceea ce priveste diferentele fizice, socioculturale, lingvistice si psihologice existente intre copii/elevi,...

Read more

Revista cu ISSN Interferente in educatie…

Revista cu ISSN Interferente in educatie publicare

- Revistă naţională de educaţie - ISSN 2065 - 3239   Preşedinte APR: Şumãlan Dan Redactor şef: Lazar Mihaiela Adresa: Strada Constantin Daicoviciu Nr. 15, Etaj 4, Birou 405 Cluj-Napoca, cod 400020, România Fax: 0364-11.90.80 E-mail:...

Read more

Metode de eficientizare a lectiilor de l…

METODE DE EFICIENTIZARE A LECŢIILOR  DE LIMBA ŞI LITERATURA ROMÂNĂ   Institutor Romanescu Camelia Şcoala cu clasele I-VIII Bereşti-Tazlău, jud. Bacău     Limba este însuşită de către copii încă din primii ani de viaţă. Învăţătorului...

Read more

Google forms un instrument util pentru c…

GOOGLE FORMS, UN INSTRUMENT UTIL PENTRU CADRELE DIDACTICE Profesor Bușcă Alexandru Liceul Tehnologic “Lazăr Edeleanu”, Năvodari Rezumat: Articolul de față prezintă importanța utilizării instrumentului Google...

Read more

O experienta Comenius mobilitati individ…

O EXERIENȚĂ! BATH-MAREA BRITANIE (COMENIUS-MOBILITĂȚI INDIVIDUALE)   Profesor pentru învățământul primar, Daniela Popescu, Școala Gimnazială ,,Leonardo da Vinci”, București, sector 3   MAREA BRITANIE! ANGLIA! Când spui aceste cuvinte îți apare în minte Londra cu Big...

Read more

Dezvoltarea creativitatii

STUDIU PRIVIND DEZVOLTAREA CREATIVITÃŢII DE LA NECESITATE SOCIALÃ LA REALITÃŢILE EDUCAŢIONALE   Prof. grad 1 Bechir Ghiulnar Liceul Teoretic “Callatis”, Mangalia     Creativitatea este o trãsãturã complexã a personalitãtii umane, constând în capacitatea de a...

Read more

Studierea unui buletin de analize medic…

STUDIEREA UNUI BULETIN DE ANALIZE MEDICALE prof. Arjoca Mihaela Maria Colegiul Tehnic ‘’Ion Mincu’’, Timișoara Rezumat: Fiecare om trebuie să pună preț pe sănătatea proprie...

Read more

Regresivitatea termenului literar superr…

REGRESIVITATEA TERMENULUI LITERAR SUPERREALIST   Ştefan Lucian MUREŞANU     Cuvinte cheie: regresivitate, superrealism, incandescent, senzaţii, rostire, lumină, divin, originalitate, urâţeşte.               M-am străduit întotdeauna ca prin cuvântul meu scris să nu lezez existenţa niciunui...

Read more