Rezultate examenul de definitivat 2012 |
Luni, 23 Iulie 2012 11:17 |
Promovabilitatea la examenul naţional de acordare a definitivării
în învăţământ (sesiunea 2012) - înainte de soluţionarea contestaţiilor
Luni, 23 iulie, au fost afişate rezultatele obţinute de cei 5.464 candidaţi care au susţinut probele scrise ale examenului naţional de acordare a definitivării în învăţământ (17 iulie).
După evaluarea lucrărilor, au promovat examenul de definitivat (au obţinut cel puţin nota 7) 62,23% dintre candidaţi. Dintre aceştia, 25 de candidaţi (0.46%) au obţinut nota 10 la următoarele discipline: educaţie fizică, filosofie, limba şi literatura germană, educatoare/institutori/profesori pentru învăţământul preşcolar, învăţători/institutori/ profesori pentru învăţământul primar, limba şi literatura română, matematică, asistenţă medicală generală (maistru instructor), religie ortodoxă, ştiinţe politice - cultura civică. Note sub 5 au primit 13.98% dintre candidaţi.
Astăzi, 23 iulie (după afişarea rezultatelor) şi marţi, 24 iulie (între orele 8.00 şi 14.00), candidaţii nemulţumiţi pot depune contestaţii în centrele de examen unde au susţinut examenul de definitivare.
Recorectarea lucrărilor se face, în funcţie de discipline, de comisia de soluţionare a contestaţiilor în cele 6 centre de profil constituite la nivelul inspectoratelor şcolare judeţene.
Rezultatele finale se afişează joi, 26 iulie, pe site-ul http://definitivat.edu.ro/ şi la centrele de examen.
Sursa: www.edu.ro
Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:
|
Ultima actualizare în Luni, 23 Iulie 2012 12:04 |
|
DIVERSITATE CULTURALĂ ÎN ŞCOALĂ
Prof. Alina Iftime
Liceul Tehnologic „Virgil Madgearu” Constanţa
REZUMAT. Educaţia interculturală este o orientare nouă, aplicabilă în mod deosebit în comunităţile multietnice. Punctul de plecare în acceptarea... Read more
WHAT IS VOCABULARY AND WHAT NEEDS TO BE TAUGHT?
Autor: Prof. Felherț Monica, Gradul Didactic I
Liceul Tehnologic Nr.1 Salonta, Bihor
Vocabulary can be defined, roughly, as the words we teach... Read more
PORTOFOLIUL ELEVULUI CA MIJLOC DE PREGĂTIRE SUPLIMENTARĂ LA MATEMATICĂ
Prof. Badea Brigitte,
Colegiul Tehnic Ion Mincu, Timişoara
În cadrul strategiilor educaţionale centrate pe elev un instrument de lucru de mare... Read more
PERCEPŢIA AUTOEFICACITĂŢII ÎN MUNCĂ A TINERILOR DIN ORGANIZAŢIILE VIRTUALE
Psih. Pop Petronica
Profesor consilier şcolar/CJRAE Cluj
Rezumat
Studiul de faţă încearca să patrundă în lumea organizaţiilor virtuale (virtual organizaţion), un domeniu deosebit... Read more
ITUL PROPRIU-ZIS ŞI MODELUL MITIC ÎN ,,LES TROIS GRACES” DE MIRCEA ELIADE
Elena HENDRE - prof.
Colegiul Tehnic ,,Aurel Vlaicu”, Baia Mare, Maramureş
Rezumat: În opera ,,Les Trois Graces” Mircea... Read more
TEMPERAMENT
Temperamentul constituie latura dinamico-energetică a personalităţii. Dinamică, deoarece ne furnizează informaţii cu privire la cât de iute sau lentă, mobila sau rigidă, este conduita individului. Energetică, pentru ca ne arată... Read more
PLATFORME DE ELEARNING MOODLE ŞI AEL
STUDIU ŞTIINŢIFIC
Profesor Grecu Daniela,
Liceul de Arte “Marin Sorescu” Craiova
Moodle este un Sistem de management al învătării / predării – Learning Management System (LMS). O altă... Read more
COPILUL ÎN FAMILIE
Prof. înv. primar Gligor Dana
Școala Gimnazială Cîmpeni
Socializarea constituie procesul de continuă transformare a individului "din ființă biologică într-un subiect al unei culturi specifice" (Bernstein, Buc.... Read more
LES METHODES EXPOSITIVES DANS LA LANGUE ET
LA LITTERATURE FRANCAISE
Andone Crenguța - profesor
Colegiul Tehnic de Transporturi Brașov
Les méthodes expositives dans la langue et la littérature francaise sont: la description, le…
LITERATURA MAGHIARÃ
ÎN CONTEXTUL LITERATURII EUROPENE
JOKAI MOR - “OMUL DE AUR”
Prof. Rainea Adela Roxana
Şcoala cu cls. I-VIII, Cherechiu, Bihor
REZUMAT
Mor a fost avocat. Îl cunoaste în facultate…
FRUMUSEŢEA MATEMATICII
Prof. Opriş Brişcan Maria,
Liceul Tehnologic ,,C-tin Brâncuşi” Oradea
Unii oameni consideră că în matematică toate conceptele au fost create la întrebări fără răspuns, iar pentru alţii matematica reprezintă…
CONCEPtIA ESTETICÃ A LUI LIVIU REBREANU
Profesor Laura Mihaela Herman
Şcoala cu clasele I-VIII „Nicolae Iorga” Baia Mare
Conceptia esteticã a lui Liviu Rebreanu se regãseste… ROLUL, LOCUL ŞI SEMNIFICAŢIA COMPUNERILOR
ÎN ÎNVĂŢĂMÂNTUL PRIMAR
Inst. DOBREA MONICA
Şcoala cu clsasele I-VIII „Înv. N. Pâslaru” Caşin, jud. Bacău
„Compunerile reprezintă rezultanta unei activităţi intelectuale complexe, care implică sinteza…
ROLURILE PROFESORULUI ÎN MANAGEMENTUL
CLASEI DE ELEVI
Profesor Coman Valentina
Liceul Tehnologic Constantin Brâncuși, Pitești
Rezumat: Articolul îşi propune evidențierea rolurilor cel mai des întâlnite în relația cu clasa de elevi
Cuvinte cheie: rol,… LA PEDAGOGIE DU PROJET
Prof. Octavian Horia MINDA
Şcoala cu clasele I-VIII SINANDREI TIMIŞ
1. La définition du projet
Dans le monde contemporain, l’éducation est une nécessité, imposée par de rapides changements économiques.…
TÃRÂMURI MIORITICE: SUNTEM ROMÂNI!
Prof. Popescu Ileana - Alina
Şcoala „Arhitect T. T. Socolescu”, com Pãulesti, jud. Prahova
Profesorul de limba si literatura românã se izbeste de cele mai multe…
STUDIEREA ,,PAŞILOR” ÎN CONCEPEREA,
ELABORAREA, PERFECŢIONAREA ŞI EVALUAREA CERCETÃRII PEDAGOGICE, ŞTIINtIFICO-METODICE
Inst. Pãsat Mic Elena Corina
Şcoala cu clasele I-VIII, Galicea Mare, Dolj
Plecând de la ,,teoria”, ,,practica educationalã”, ,,inovatia procesului de învãtãmânt”,…
|