Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Chestionar aplicat elevilor CLIL LESSON PLAN
Joi, 08 Septembrie 2011 00:00

CHESTIONAR

 

Discuţie condusă de prof. Ofelia Cornelia POPA

20 elevi chestionaţi; 2 absenţi

 

  1. Ţi-a plăcut lecţia CLIL?

 

a)      Da: 20 elevi (100%)             b) Nu: 0 elevi

 

  1. Argumentează răspunsul dat la intrebarea precedentă.

 

“Mi-am dorit să facem o lecţie ALTFEL; a fost distractiv”

“Am exersat şi engleză şi chimie”

“Engleza este materia mea preferată”

“La început nu am inţeles cum va fi; a fost uşor”

“E mai bine decât o oră de chimie obişnuită; am invăţat mai multe”

“Este ca şi cum faci două materii într-o singură oră”

 

  1. Ce ai învăţat în această oră?

 

“Chimie şi engleză”

“Denumirea şi simbolul elementelor chimice şi câteva cuvinte noi în limba engleză

 

  1. Crezi că lecţia de azi ţi-a folosit în dezvoltarea abilităţilor de ascultare/vorbire/lectură?

 

  1.  
    1. Da: 20 elevi (100%)                            b) Nu: 0 elevi

 

  1. Cum te-ai simţit la începutul primei ore CLIL?

 

Curios, agitat, îngrijorat, excitat, surprins

 

  1. Cum te simţi acum?

 

încrezător, fericit, încantat, impresionat, mai bun

 

  1. Doreşti să mai faci ore folosind metoda CLIL?

 

  1.  
    1. Da: 20 elevi (100%)                            b) Nu: 0 elevi

În urma acestei experienţe didactice, tinerii de azi confirmă nevoia unor schimbări în procesul educaţional, iar CLIL, fenomenul care stârneşte interesul şi care se răspândeşte cu repeziciune, are calitatea de a se adapta perfect acestei nevoi.

 

 

Revista cu ISSN

Standarde profesionale in predarea limbi…

STANDARDE PROFESIONALE ÎN PREDAREA LIMBII ŞI LITERATURII ROMÂNE ÎN GIMNAZIU   Prof. Panait Alina, Şcoala „George Emil Palade” – Buzău               Standardele profesionale reprezintă un ansamblu de aştepări şi cerinţe, explicit formulate, referitoare...

Read more

Consideratii istorice despre alimentatie

CONSIDERAȚII ISTORICE DESPRE ALIMENTAȚIE Prof. Daniela Surlaru Colegiul Agricol ” Dr. C. Angelescu “ Buzău Studiul alimentaţiei umane a intrat târziu în domeniul preocupărilor ştiinţifice, deşi încă...

Read more

Calin file din poveste

CĂLIN (file din poveste)   Ileana Faur, proferor Limba şi Literatura română           Liceul Tehnologic Transporturi Auto, Timişoara   Poemul Călin( file din poveste) este unul dintre cele mai dragi copiilor.  Fiecare dintre noi ne...

Read more

Personalitatea in contextul cunoasterii …

PERSONALITATEA ÎN CONTEXTUL CUNOAŞTERII ELEVULUI – O PERMANENTĂ PROVOCARE Profesor Petruţ Steliana Grup Şcolar „Mihai Eminescu” Jimbolia Definiţia şi caracteristicile personalităţii A ne cunoaşte elevii este...

Read more

Audio and visual aids in teaching englis…

AUDIO AND VISUAL AIDS IN TEACHING ENGLISH AS A FOREIGN LANGUAGE   Coman Valentina Liceul Tehnologic Constantin Brâncuşi, Piteşti   Rezumat: Articolul îşi propune evidenţierea avantajelor folosirii mijloacelor audio şi video în învăţarea limbii...

Read more

Cresterea gradului de adaptabilitate sco…

CREȘTEREA GRADULUI DE ADAPTABILITATE ȘCOLARĂ A ELEVILOR CU DIZABILITĂȚI COGNITIVE PRIN TERAPIE MODULARĂ Prof. educator Mureșan- Chira Gabriel Școala Gimnazială Specială Centru de Resurse și Documentare privind Educația Incluzivă/ Integrată,...

Read more

Evaluarea in contextul invatarii integra…

EVALUAREA ÎN CONTEXTUL ÎNVĂȚĂRII INTEGRATE Prof. Macarie Cristina, Liceul Vocațional Pedagogic ,,Mihai Eminescu” Tîrgu Mureș Evaluarea este un proces didactic complex, integrat structural şi funcţional în activitatea desfășurată în cadrul...

Read more

Alte modalitati de promovare a scrierii

ALTE MODALITĂȚI DE PROMOVARE A SCRIERII Ramona Cristina Oltean, prof. înv. primar, Școala Gimnazială „Andrei Șaguna“ Deva Ştiri zilnice Punem la dispoziţie o tablǎ...

Read more