Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Formular de aplicatie proiecte cuprinse in Calendarul Activitatilor Educative
Joi, 27 Octombrie 2011 00:00

Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului și Sportului

FORMULAR DE APLICAŢIE

pentru proiectele ce vor fi cuprinse în Calendarul Activităţilor Educative 2011

Proiectele se transmit prin poștă/curier de ISJ/ISMB, într-un singur pachet, până la data 18 noiembrie 2011 (data poștei), la Palatul Naţional al Copiilor București

 

                                                                                                     Avizat,

                        Insp. educativ ISJ/ISMB..........................

 

INFORMAȚII DESPRE APLICANT

 

Numele instituţiei/unităţii de învăţământ aplicante: ………………………………………..

Adresa completă …………………………………………………………………………….

Nr. de telefon/fax …………………………………………………………………………….

Site și adresă poştă electronică ………………………………………………………………..

Persoană de contact (nume și prenume, funcție, date de contact) ……………………………..

 

 

 

A.                 INFORMAȚII DESPRE PROIECT

 

B.1. Titlul proiectului:……………………………………………………………………………

B.2. Categoria în care se încadrează proiectul: (bifaţi categoria în care se încadrează proiectul dumneavoastră)

a.      cultural - artistic

b.      tehnico - stiintific

c.      sportive - turistic

d.      educație civică

e.      altele (precizaţi)                                                                          

 

B.                 REZUMATUL PROIECTULUI (maxim 1000 caractere)

Prezentaţi următoarele elemente ale proiectului dumneavoastră:

a.       Ce fel de activitate este (concurs, festival, proiect social, expoziție etc.) – precizare obligatorie și eliminatorie

b.      Numar de elevi implicati

c.       Activitati propuse, în ordinea în care se vor desfăşura

d.      Parteneri

 

C.                 PREZENTAREA PROIECTULUI

D.1. Argument justificare, context (analiză de nevoi)  (max.1000 caractere)

D.2. Obiectivul general /scopul

D.3. Scrieţi obiectivele specifice ale proiectului

D.4. Descrieţi grupul ţintă căruia i se adresează proiectul

D.5. Durata proiectului (când începe și când se termină)

D.6. Descrierea activităţilor (trebuie să conțină informațiile de mai jos pentru fiecare activitate)

                        a. Activitatea nr…….

b. Titlul activităţii

c. Data/perioada de desfăşurare

d. Locul desfăşurării

e. Participanți (elevi, cadre didactice, parinti, reprezentanti ai comunitatii etc)

f. Descrieţi pe scurt activitatea, în cel mult 5-10 rânduri

g. Responsabil

h. Beneficiari

i. Modalităţi de evaluare

 

D.7. Descrieţi rezultatele aşteptate ca urmare a implementării proiectului, precum și metodele de evaluare a acestor rezultate (max. 1000 caractere)

D.8. Prezentaţi modalitatea de evaluare şi indicatorii de evaluare ai proiectului

D.9. Arătaţi care sunt beneficiarii direcţi şi indirecţi ai proiectului

D.10. Arătaţi cum veţi asigura continuitatea /sustenabilitatea proiectului (max. 500 caractere)

D.11. Menţionaţi activităţile de promovare/mediatizare şi de diseminare pe care intenţionaţi să le realizaţi în timpul implementării proiectului şi după încheierea acestuia (max. 500 caractere)

D.12. Specificaţi care sunt partenerii implicaţi în proiect şi arătaţi în ce constă parteneriatul cu comunitatea locală, cu altă şcoală şi/sau cu o firmă/companie locală sau organizaţie, dacă este cazul (cel mult o pagină)

 

D.                DEVIZ ESTIMATIV PENTRU 2010

 

Nr. crt.

Descrierea cheltuielilor

 

Fonduri proprii

Finanţare solicitată

MECT 2012

RON 

Total sumă

RON

Finanţări anterioare pe acelaşi proiect (anul 2011)

Surse proprii

MECT

TOTAL

2011

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TOTAL RON

 

 

 

 

F.         ALTE INFORMAȚII DESPRE APLICANT

a. Tipul unităţii de învăţământ (scoala, liceu, palat, club)

b. Număr total cadre didactice

c. Numărul elevilor înmatriculaţi

d. Numărul cadrelor didactice participante la proiect

e. Numărul elevilor participanţi la proiect

f. Numărul claselor/ cercurilor participante la proiect şi tipul/profilul acestora

g.  Participări anterioare la alte programe/proiecte (dacă au existat alte participări, enumerați mai jos titlurile proiectelor, perioada de desfășurare și finanțatorul)

 

G.      INFORMAȚII DESPRE POTENȚIALII PARTENERI

G.2. Unitățile școlare partenere (dacă există):

a. Adresa completă

b. Nr. de telefon/fax

c. Adresă poştă electronică /Site

d. Persoană de contact (nume și prenume, funcție, date de contact);

 

G.1. Alte instituții implicate în proiect (dacă există):

a. Adresa completă

b. Nr. de telefon/fax

c. Adresă poştă electronică /Site

d. Persoană de contact (nume și prenume, funcție, date de contact):

 

H.                În cazul în care nu va exista posibilitatea de finanțare MECTS, doresc ca proiectul să fie inclus în CAE:

a.      DA

b.      NU

 

 

Ultima actualizare în Sâmbătă, 05 Noiembrie 2011 16:53
 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

Spiritul continua existenta nefiinda a u…

SPIRITUL CONTINUĂ EXISTENŢA NEFIINDĂ A UMBREI OMULUI VIU                                                      Ştefan Lucian MUREŞANU   Motto: Cu cât oamenii îmbătrânesc cu atât spiritual lor devine mai suplu, mai cald, dobândind o înfăţişare mai organic. S-ar...

Read more

Fisa de inregistrare a actelor de violen…

Fisa de inregistrare a actelor de violenta   Vezi fisa de inregistrare a actelor de violenta, elaborata de Institutul de Stiinte ale Educatiei, in cadrul Programului “Tinerii impotriva violentei”.  

Read more

Modele subiect titularizare 2012

Modele subiect titularizare 2012   Afla modele de subiecte la concursul pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor declarate vacante/rezervate in unitatile de invatamant preuniversitar 2012.  

Read more

Despre ratiune si sentimente

DESPRE RAȚIUNE ȘI SENTIMENTE prof. Arjoca Mihaela Maria Colegiul Tehnic ‘’Ion Mincu’’, Timișoara Rezumat: Omul este un complex de sentimente și rațiune. Cuvinte...

Read more

Program Scoala Altfel activitati pentru …

ACTIVITATEA NR. 2 CERCETĂŞIA ESTE ALTFEL! ESTE UN MOD DE VIAŢĂ!   Program Şcoala Altfel -  Activităţi 1.       Grupa de vârstă: tineriiii din clasele IX-XII 2.       Ariile de dezvoltare: fizic, intelectual, caracter, emoţional, social, spiritual 3.      ...

Read more

Creativitate prin activitati nonformale

CREATIVITATE PRIN ACTIVITĂȚI NONFORMALE Înv. Marc Aurica Școala Gimnazială Cîmpeni Termenul de creativitate a fost introdus în literatura de specialitate de G.W. Allport în...

Read more

Satira sociala in Tiganiada lui Ion Buda…

SATIRA SOCIALĂ ÎN ȚIGANIADA LUI ION BUDAI – DELEANU   Prof. Drd. Miron Costina Violeta Școala cu clasele I-VIII Tălpaș, Dolj   Mots-clés: satire, intertextualité, société, politique, Tsiganes   Resumé Auteur satirique par excellence, la réponse de...

Read more

Horoscopul carierei 2015

Horoscopul carierei 2015   Descopera horoscopul carierei pe 2015 pentru toate zodiile. Citeste principalele previziuni astrologice pe plan profesional pentru anul 2015. Informatii detaliate pentru fiecare zodie pentru 2015 in ceea ce...

Read more