Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Formular de aplicatie proiecte cuprinse in Calendarul Activitatilor Educative
Joi, 27 Octombrie 2011 00:00

Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului și Sportului

FORMULAR DE APLICAŢIE

pentru proiectele ce vor fi cuprinse în Calendarul Activităţilor Educative 2011

Proiectele se transmit prin poștă/curier de ISJ/ISMB, într-un singur pachet, până la data 18 noiembrie 2011 (data poștei), la Palatul Naţional al Copiilor București

 

                                                                                                     Avizat,

                        Insp. educativ ISJ/ISMB..........................

 

INFORMAȚII DESPRE APLICANT

 

Numele instituţiei/unităţii de învăţământ aplicante: ………………………………………..

Adresa completă …………………………………………………………………………….

Nr. de telefon/fax …………………………………………………………………………….

Site și adresă poştă electronică ………………………………………………………………..

Persoană de contact (nume și prenume, funcție, date de contact) ……………………………..

 

 

 

A.                 INFORMAȚII DESPRE PROIECT

 

B.1. Titlul proiectului:……………………………………………………………………………

B.2. Categoria în care se încadrează proiectul: (bifaţi categoria în care se încadrează proiectul dumneavoastră)

a.      cultural - artistic

b.      tehnico - stiintific

c.      sportive - turistic

d.      educație civică

e.      altele (precizaţi)                                                                          

 

B.                 REZUMATUL PROIECTULUI (maxim 1000 caractere)

Prezentaţi următoarele elemente ale proiectului dumneavoastră:

a.       Ce fel de activitate este (concurs, festival, proiect social, expoziție etc.) – precizare obligatorie și eliminatorie

b.      Numar de elevi implicati

c.       Activitati propuse, în ordinea în care se vor desfăşura

d.      Parteneri

 

C.                 PREZENTAREA PROIECTULUI

D.1. Argument justificare, context (analiză de nevoi)  (max.1000 caractere)

D.2. Obiectivul general /scopul

D.3. Scrieţi obiectivele specifice ale proiectului

D.4. Descrieţi grupul ţintă căruia i se adresează proiectul

D.5. Durata proiectului (când începe și când se termină)

D.6. Descrierea activităţilor (trebuie să conțină informațiile de mai jos pentru fiecare activitate)

                        a. Activitatea nr…….

b. Titlul activităţii

c. Data/perioada de desfăşurare

d. Locul desfăşurării

e. Participanți (elevi, cadre didactice, parinti, reprezentanti ai comunitatii etc)

f. Descrieţi pe scurt activitatea, în cel mult 5-10 rânduri

g. Responsabil

h. Beneficiari

i. Modalităţi de evaluare

 

D.7. Descrieţi rezultatele aşteptate ca urmare a implementării proiectului, precum și metodele de evaluare a acestor rezultate (max. 1000 caractere)

D.8. Prezentaţi modalitatea de evaluare şi indicatorii de evaluare ai proiectului

D.9. Arătaţi care sunt beneficiarii direcţi şi indirecţi ai proiectului

D.10. Arătaţi cum veţi asigura continuitatea /sustenabilitatea proiectului (max. 500 caractere)

D.11. Menţionaţi activităţile de promovare/mediatizare şi de diseminare pe care intenţionaţi să le realizaţi în timpul implementării proiectului şi după încheierea acestuia (max. 500 caractere)

D.12. Specificaţi care sunt partenerii implicaţi în proiect şi arătaţi în ce constă parteneriatul cu comunitatea locală, cu altă şcoală şi/sau cu o firmă/companie locală sau organizaţie, dacă este cazul (cel mult o pagină)

 

D.                DEVIZ ESTIMATIV PENTRU 2010

 

Nr. crt.

Descrierea cheltuielilor

 

Fonduri proprii

Finanţare solicitată

MECT 2012

RON 

Total sumă

RON

Finanţări anterioare pe acelaşi proiect (anul 2011)

Surse proprii

MECT

TOTAL

2011

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TOTAL RON

 

 

 

 

F.         ALTE INFORMAȚII DESPRE APLICANT

a. Tipul unităţii de învăţământ (scoala, liceu, palat, club)

b. Număr total cadre didactice

c. Numărul elevilor înmatriculaţi

d. Numărul cadrelor didactice participante la proiect

e. Numărul elevilor participanţi la proiect

f. Numărul claselor/ cercurilor participante la proiect şi tipul/profilul acestora

g.  Participări anterioare la alte programe/proiecte (dacă au existat alte participări, enumerați mai jos titlurile proiectelor, perioada de desfășurare și finanțatorul)

 

G.      INFORMAȚII DESPRE POTENȚIALII PARTENERI

G.2. Unitățile școlare partenere (dacă există):

a. Adresa completă

b. Nr. de telefon/fax

c. Adresă poştă electronică /Site

d. Persoană de contact (nume și prenume, funcție, date de contact);

 

G.1. Alte instituții implicate în proiect (dacă există):

a. Adresa completă

b. Nr. de telefon/fax

c. Adresă poştă electronică /Site

d. Persoană de contact (nume și prenume, funcție, date de contact):

 

H.                În cazul în care nu va exista posibilitatea de finanțare MECTS, doresc ca proiectul să fie inclus în CAE:

a.      DA

b.      NU

 

 

Ultima actualizare în Sâmbătă, 05 Noiembrie 2011 16:53
 

Revista cu ISSN

Organizarea si desfasurarea evaluarii na…

Organizarea si desfasurarea evaluarii nationale pentru anul 2014   Iata Ordinul privind organizarea si desfasurarea evaluarii nationale pentru absolventii clasei a VIII-a in anul scolar 2013-2014.   In baza prevederilor art. 94, alin....

Read more

Comunicare si feed-back in invatamantul …

COMUNICARE ŞI FEED-BACK ÎN ÎNVĂŢĂMÂNTUL PRIMAR   Anton Simona Marinela Şcoala cu clasele I-VIII nr. 2 Vorniceni, Jud. Botoşani Comunicarea reprezintă un sistem de transmitere a unor mesaje care pot...

Read more

Planificare model pentru educatie muzica…

Planificare model pentru educatie muzicala invatamant primar   Incepand cu anul scolar 2011-2012, Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a oferit pentru prima data tuturor cadrelor didactice modele de planificari calendaristice. Iata...

Read more

Modalitati de integrare a optionalului e…

MODALITĂȚI DE INTEGRARE A OPȚIONALULUI EDUCAȚIE PENTRU SĂNĂTATE ÎN CADRUL ORELOR DE BIOLOGIE Prof. Cosma Camelia Liceul de Artă “Ioan Sima” Zalău Educaţia şcolară urmăreşte prin întregul ei proces anumite finalităţi,...

Read more

Features of a good test

FEATURES OF A GOOD TEST                                                                                                              Prof. Teclu Adriana                                                                                   Liceul Teoretic “Emil Racoviţă” Galaţi               Evaluation of the students’ achievements is a very important part of the teaching process for the...

Read more

Despre invatarea umana

DESPRE ÎNVĂŢAREA UMANĂ   Profesor psihopedagog Ştefănescu Adreana Centrul de Resurse şi Asistenţă Educaţională “Speranţa” Timişoara   Argument. Materialul cuprinde noţiuni despre învăţare şi teorii cunoscute ale învăţării promovate de savanţi în diferite perioade ale...

Read more

Educatia religioasa dimensiune speciala …

EDUCAŢIA RELIGIOASĂ - DIMENSIUNE SPECIALĂ A EDUCAŢIEI GENERALE Prof. Pătrăşcanu Melania Emanuela, Colegiul Naţional Al.I.Cuza, Focşani "Dacă dezvoltăm numai forţele fizice ale unui copil, facem dintr-însul un atlet sau un...

Read more

Metodologie constituirea corpului nation…

Ordin al ministrului Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului pentru aprobarea Metodologiei privind organizarea si desfasurarea concursului de selectie a cadrelor didactice pentru constituirea corpului national de experti in management educational  ...

Read more