Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Formular de aplicatie proiecte cuprinse in Calendarul Activitatilor Educative
Joi, 27 Octombrie 2011 00:00

Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului și Sportului

FORMULAR DE APLICAŢIE

pentru proiectele ce vor fi cuprinse în Calendarul Activităţilor Educative 2011

Proiectele se transmit prin poștă/curier de ISJ/ISMB, într-un singur pachet, până la data 18 noiembrie 2011 (data poștei), la Palatul Naţional al Copiilor București

 

                                                                                                     Avizat,

                        Insp. educativ ISJ/ISMB..........................

 

INFORMAȚII DESPRE APLICANT

 

Numele instituţiei/unităţii de învăţământ aplicante: ………………………………………..

Adresa completă …………………………………………………………………………….

Nr. de telefon/fax …………………………………………………………………………….

Site și adresă poştă electronică ………………………………………………………………..

Persoană de contact (nume și prenume, funcție, date de contact) ……………………………..

 

 

 

A.                 INFORMAȚII DESPRE PROIECT

 

B.1. Titlul proiectului:……………………………………………………………………………

B.2. Categoria în care se încadrează proiectul: (bifaţi categoria în care se încadrează proiectul dumneavoastră)

a.      cultural - artistic

b.      tehnico - stiintific

c.      sportive - turistic

d.      educație civică

e.      altele (precizaţi)                                                                          

 

B.                 REZUMATUL PROIECTULUI (maxim 1000 caractere)

Prezentaţi următoarele elemente ale proiectului dumneavoastră:

a.       Ce fel de activitate este (concurs, festival, proiect social, expoziție etc.) – precizare obligatorie și eliminatorie

b.      Numar de elevi implicati

c.       Activitati propuse, în ordinea în care se vor desfăşura

d.      Parteneri

 

C.                 PREZENTAREA PROIECTULUI

D.1. Argument justificare, context (analiză de nevoi)  (max.1000 caractere)

D.2. Obiectivul general /scopul

D.3. Scrieţi obiectivele specifice ale proiectului

D.4. Descrieţi grupul ţintă căruia i se adresează proiectul

D.5. Durata proiectului (când începe și când se termină)

D.6. Descrierea activităţilor (trebuie să conțină informațiile de mai jos pentru fiecare activitate)

                        a. Activitatea nr…….

b. Titlul activităţii

c. Data/perioada de desfăşurare

d. Locul desfăşurării

e. Participanți (elevi, cadre didactice, parinti, reprezentanti ai comunitatii etc)

f. Descrieţi pe scurt activitatea, în cel mult 5-10 rânduri

g. Responsabil

h. Beneficiari

i. Modalităţi de evaluare

 

D.7. Descrieţi rezultatele aşteptate ca urmare a implementării proiectului, precum și metodele de evaluare a acestor rezultate (max. 1000 caractere)

D.8. Prezentaţi modalitatea de evaluare şi indicatorii de evaluare ai proiectului

D.9. Arătaţi care sunt beneficiarii direcţi şi indirecţi ai proiectului

D.10. Arătaţi cum veţi asigura continuitatea /sustenabilitatea proiectului (max. 500 caractere)

D.11. Menţionaţi activităţile de promovare/mediatizare şi de diseminare pe care intenţionaţi să le realizaţi în timpul implementării proiectului şi după încheierea acestuia (max. 500 caractere)

D.12. Specificaţi care sunt partenerii implicaţi în proiect şi arătaţi în ce constă parteneriatul cu comunitatea locală, cu altă şcoală şi/sau cu o firmă/companie locală sau organizaţie, dacă este cazul (cel mult o pagină)

 

D.                DEVIZ ESTIMATIV PENTRU 2010

 

Nr. crt.

Descrierea cheltuielilor

 

Fonduri proprii

Finanţare solicitată

MECT 2012

RON 

Total sumă

RON

Finanţări anterioare pe acelaşi proiect (anul 2011)

Surse proprii

MECT

TOTAL

2011

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TOTAL RON

 

 

 

 

F.         ALTE INFORMAȚII DESPRE APLICANT

a. Tipul unităţii de învăţământ (scoala, liceu, palat, club)

b. Număr total cadre didactice

c. Numărul elevilor înmatriculaţi

d. Numărul cadrelor didactice participante la proiect

e. Numărul elevilor participanţi la proiect

f. Numărul claselor/ cercurilor participante la proiect şi tipul/profilul acestora

g.  Participări anterioare la alte programe/proiecte (dacă au existat alte participări, enumerați mai jos titlurile proiectelor, perioada de desfășurare și finanțatorul)

 

G.      INFORMAȚII DESPRE POTENȚIALII PARTENERI

G.2. Unitățile școlare partenere (dacă există):

a. Adresa completă

b. Nr. de telefon/fax

c. Adresă poştă electronică /Site

d. Persoană de contact (nume și prenume, funcție, date de contact);

 

G.1. Alte instituții implicate în proiect (dacă există):

a. Adresa completă

b. Nr. de telefon/fax

c. Adresă poştă electronică /Site

d. Persoană de contact (nume și prenume, funcție, date de contact):

 

H.                În cazul în care nu va exista posibilitatea de finanțare MECTS, doresc ca proiectul să fie inclus în CAE:

a.      DA

b.      NU

 

 

Ultima actualizare în Sâmbătă, 05 Noiembrie 2011 16:53
 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

Spune Nu drogurilor - tipuri de droguri …

11. Solvenţi   În anii 50, inhalarea de cleiuri a fost larg răspândită în rândul adolescenţilor americani şi suedezi. Adezivii care conţin toluol şi solvenţi volatili erau picuraţi pe batiste (care...

Read more

Calendar pentru examenul de Bacalaureat …

Calendar pentru examenul de Bacalaureat 2014 Iata calendarul pentru examentul de Bacalaureat 2014, sesiunea iunie-iulie 2014.  

Read more

Programa scolara la limba si literatura …

ANEXA NR. 2   PROGRAMA SCOLARA Limba si literatura italiana materna Clasa a X-a      NOTA DE PREZENTARE Curriculumul de Limba si literatura italiana materna destinat studierii acestei discipline de catre elevii apartinand etniei...

Read more

Test geografie clasa a XII-a

Test geografie – clasa a XII-a     I. Precizaţi trei deosebiri şi o asemănare între clima Europei Atlantice şi clima Europei Mediteraneene. Comparaţia se poate referi la factorii genetici ai climei, tipul de...

Read more

Sistemul de invatamant din Romania

SISTEMUL DE INVATAMANT DIN ROMANIA   Sistemul de invatamant reprezinta principalul subsistem al sistemului de educatie, care se refera la organizarea institutionala a invatamantului. In cadrul sistemului de invatamant sunt reunite institutiile specializate...

Read more

Flori de primavara in legende -1

Legenda ghiocelului   A fost odata o razã de soare - era chiar fata cea mai micã si rãsfãtatã a astrului luminos. Şi tocmai pentru cã era cea mai micã si mai...

Read more

Jocul didactic

JOC DIDACTIC (PANAITOPOL L. , ETAPA FINALĂ 1979) prof. Irina Ariton Școala Gimnazială „ Ghiță Mocanu “ Onești Puternic ancorată în realităţile practicii contemporane...

Read more

Titanul si geniul eminescian_Matei Calin…

TITANUL ŞI GENIUL EMINESCIAN ÎN VIZIUNEA LUI MATEI CǍLINESCU   Prof. Marian Gina Grup Şcolar „Gheorghe Lazǎr” Baia Mare     Amplele studii ale lui Matei Cǎlinescu dedicate operei eminesciene investighează în mod deosebit reprezentǎrile...

Read more