Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Dezvoltare personala proiect de dezvoltare integrata
Scris de mihaiela lazar   
Duminică, 08 Februarie 2015 19:25

DEZVOLTARE PERSONALĂ – PROIECT DE ACTIVITATE INTEGRATĂ

Prof. înv. primar Lupşac Mariana

Liceul Tehnologic „Ion Podaru” Ovidiu

 

DATA:

UNITATEA DE ÎNVĂŢĂMÂNT: Liceul Tehnologic „Ion Podaru” Ovidiu

CLASA: I B

PROFESOR ÎNVĂŢĂMÂNT PRIMAR: Lupşac Mariana

ARIA CURRICULARĂ: DEZVOLTARE PERSONALĂ

UNITATEA TEMATICĂ: BUCURIILE IERNII

DISCIPLINA ŞCOLARĂ:  DEZVOLTARE PERSONALĂ

SUBIECTUL: Elemente simple de limbaj nonverbal – expresii faciale

FORMA DE REALIZARE: Activitate integrată

TIPUL LECŢIEI:  consolidarea şi sistematizarea cunoştinţelor

 

COMPETENŢE SPECIFICE:

ü      DEZVOLTARE PERSONALĂ

2.1. Asocierea emoţiilor de bază cu elemente simple de limbaj nonverbal şi paraverbal

 

OBIECTIVE OPERAŢIONALE:

a) obiective cognitive:

O1. să asocieze emoţiile cu diferite comportamente;

O2. să coloreze cu culori potrivite casetele identificând emoţiile de bază;

O3. să identifice emoţiile de bază într-un context prezentat (limbaj verbal);

O4. să mimeze trăirea unei emoţii de bază.

 

b) obiective psiho-motrice:

O1. să păstreze o poziţie corectă a corpului pe durata desfăşurării lecţiei;

O2. să lucreze ordonat cu materialele puse la dispoziţie;

 

c) obiective afective:

O1. valorificarea capacităţii de cooperare şi de lucru organizat;

 

STRATEGII DIDACTICE:

·        METODE ŞI PROCEDEE:  conversaţia, explicaţia, exerciţiul, munca independentă

·        MIJLOACE DIDACTICE: scrisoare, cutia emoţiilor, figuri care sugerează emoţii, fişe de  

                                                           lucru, lipici, bileţele pe care sunt scrise fragmente din poveşti,

                                                           buline roşii, planşă cu un copac, fulgi veseli, fulgi trişti;

·        FORME DE ORGANIZARE: frontal, individual, pe grupe

DURATA:  30 min + 15 min activitate în completare

 

Descarcă proiectul de activitate

 

BIBLIOGRAFIE:

☺*** Programa şcolară pentru clasa I, anexa 2 la OMECTS nr. 3419/19.03.2013, Bucureşti, 2013

Organizarea interdisciplinară a ofertelor de învăţare pentru formarea competenţelor cheie la şcolarii mici – program de formare de tip „blended learning” pentru cadrele didactice din învăţământul primar, suport de curs METCS, 2013

 

☺Adina Grigore, Cristina Toma, Dezvolare personală pentru clasa I- fişe de lucru, Editura Ars Libri, Argeş, 2013

 

☺Băban Adriana, ,,Consiliere educaţională”, Editura ASCR, Cluj-Napoca, 2003

 

☺Breben, Silvia, ,,Jocuri pentru dezvoltarea inteligenţei emoţionale la vârsta preşcolară şi şcolară mică”, Ed. Reprograph, Craiova, 2010

 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

Studiu avantajele si dezavantajele utili…

STUDIU - AVANTAJELE ŞI DEZAVANTAJELE UTILIZĂRII TEHNOLOGIILOR DE ACCES ŞI A CELOR ASISTIVE ÎN ŞCOALĂ, PENTRU ELEVII CU DIZABILITĂŢI înv. Marc Aurica Şcoala Gimnazială Cîmpeni Utilizarea tehnologiilor informaţionale şi de comunicare...

Read more

Transferul elevilor de la o scoala la al…

Transferul elevilor de la o scoala la alta modificat   Au aparut modificari in ceea ce priveste transferul elevilor de la o scoala la alta. Aceste modificari se regasesc in Ordinul privind...

Read more

Pledoarie pentru scoala incluziva

PLEDOARIE PENTRU ŞCOALA INCLUZIVĂ Profesor pentru învățământul preșcolar Roșca Oana Grădinița ,,Curcubeul Copilăriei” Craiova Noul tip de şcoală, cea incluzivă, trebuie să recunoască diferite cerinţe educaţionale ale copiilor,...

Read more

Rolul autocunoasterii in dezvoltarea per…

ROLUL AUTOCUNOAŞTERII ÎN DEZVOLTAREA PERSONALĂ ŞI PROFESIONALĂ   Profesor Jianu Camelia Colegiul tehnic Reşiţa, Caraş-Severin               Autocunoaşterea te ajută să îţi dezvolţi propriul potenţial, să identifici piedicile, dar şi resursele şi posibilităţile de realizare;...

Read more

Alba Iulia capitala educatiei intercultu…

ALBA IULIA – CAPITALA EDUCAŢIEI INTERCULTURALE  Prof. Dan Stroe Între 13 şi 17 octombrie la Alba Iulia, județul Alba, sub egida Consiliului Europei, a Ministerului Educaţiei şi Cercetării din România, a Inspectoratului...

Read more

Regimul alimentar la romani in secolul a…

REGIMUL ALIMENTAR LA ROMÂNI ÎN SECOLUL AL XVII-LEA   Dragnea Mihai   Moldovenii și miedul Cronicarul și arhidiaconul sirian Paul de Alep (1627-1669) ne relatează câteva informații interesante despre consumul de mied (hidromel) la moldoveni....

Read more

Relatia de comunicare educator educat

 RELAŢIA DE COMUNICARE EDUCATOR-EDUCAT   Prof înv. primar Sorina Nevodenszki ,,Şcoala cu clasele I-VIII Sînandrei”, Jud. Timiş   ,,Când ai stat în bancă ani de zile sub ochii serioşi ai cuiva care te învaţă carte,...

Read more

proiectul_metoda de evaluare moderna_lim…

METHODE D’EVALUATION MODERNE: LE PROJET   Burghiu Anca-Lavinia, profesor de limba francezã Şcoala gimnazialã Costache Negri, localitatea Costache Negri, judetul Galati     Le processus d’enseignement est un processus très complexe qui suppose...

Read more