|
|
Fisa de evaluare proiecte educative extrascolare CAE 2013 concursuri nationale |
Duminică, 14 Octombrie 2012 00:00 |
FIŞĂ DE EVALUARE A PROIECTELOR EDUCATIVE
EXTRAŞCOLARE CAE 2013
- Concursuri naţionale -
Proiectul:____________________________________________________________________________
Instituţia:____________________________________________________________________________
Buget (total şi solicitat): total:__________________ solicitat MECTS:____________________
Nr. participanţi:__________________
Perioada de desfăşurare a etapei finale:_____________________________________________________
Punctaj final:
Evaluator 1 (nume şi semnătură): ______________________________ _________________________
Evaluator 2 (nume şi semnătură): ______________________________ _________________________
Evaluator 3 (nume şi semnătură): ______________________________ _________________________
Nr.
|
CRITERII DE EVALUARE
|
Eval. 1
|
Eval. 2
|
Eval. 3
|
Observaţii
|
1.
|
Relevanţa: max: 23 puncte
|
|
|
|
|
1.1. Relevanţa proiectului în raport cu educația nonformală (8 p);
|
|
|
|
|
1.2. Relevanţa proiectului din perspectiva grupului ţintă căruia acesta i se adresează (5 p);
|
|
|
|
1.3. Relevanţa faţă de analiza de nevoi/context/justificare (5 p);
|
|
|
|
1.4. Elemente specifice de originalitate ale proiectului (5 p).
|
|
|
|
2.
|
Structura şi managementul proiectului: max: 27 p
|
|
|
|
|
2.1 Obiectivele proiectului sunt SMART (Specific, Măsurabil, Adecvat, Realizabil şi încadrat în Timp) (5 p);
|
|
|
|
|
2.2. Concordanţa dintre grup ţintă - obiective – activităţi – rezultate, număr de elevi implicaţi (5 p);
|
|
|
|
2.3. Măsura în care activităţile sunt realiste, planificate şi pot fi realizate cu resursele umane şi materiale ale proiectului (5 p);
|
|
|
|
2.4. Rezultatele sunt concrete, specifice, relevante în raport cu nevoile identificate, măsurabile cantitativ şi/sau calitativ (7 p);
|
|
|
|
2.5. Tehnicile şi procedurile de monitorizare şi de evaluare a rezultatelor sunt descrise şi justificate (5p).
|
|
|
|
3.
|
Implicare şi participare: max: 15 p
|
|
|
|
|
3.1.Capacitatea de derulare a proiectului la nivel naţional (5 p)
|
|
|
|
|
3.2. Descrierea şi justificarea parteneriatului – roluri şi responsabilităţi în proiect (5p)
|
|
|
|
3.3. Experienţa aplicantului în desfăşurarea proiectului/ concursurilor/ festivalurilor (5 p).
|
|
|
|
4.
|
Sustenabilitate şi durabilitate: max: 15 p
|
|
|
|
|
4.1. Măsura în care proiectul este sustenabil (5p)
|
|
|
|
|
4.2. Măsura în care rezultatele aşteptate sunt durabile (5p)
|
|
|
|
4.3. Proiectul include activităţi de promovare/diseminare relevante (5p)
|
|
|
|
5.
|
Buget: max: 20 p
|
|
|
|
|
5.1. Nivelul estimat al costurilor este realist (5p)
|
|
|
|
|
5.2. Contribuţia financiară a aplicantului (15 p)
- 30% – 40% (5p)
- 40% - 50% (10 p)
- peste 50% (15 p)
|
|
|
|
|
TOTAL max: 100 puncte
|
|
|
|
Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:
|
|
RECUPERAREA RĂMÂNERII ÎN URMĂ LA MATEMATICĂ
Profesor Copaciu Georgeta Cătălina
Şcoala Generală Moeciu de Jos, Jud. Braşov
Cum putem proceda cu elevii care manifestă dificultăţi în învăţare la matematică şi au... Read more
ModalităȚi de stimulare a inteligenȚei lingvistice
Benchea Claudia
Colegiul Tehnic ,,Anghel Saligny” – Bacău
Rezumat: Pornind de la premisa că toți oamenii sunt dotați cu... Read more
NOPȚILE LUI ALEXANDRU MACEDONSKI
ÎN SPIRIT EUROPEAN
Drd. Miron Costina Violeta
Prof. la Școala cu cls. I-VIII Tălpaș, Dolj
Nopțile lui Macedonski sunt deschise mereu interpretării, poetica sa beneficiază de o interpretare vastă... Read more
PARTEA V
Sugestii pentru utilizarea filmului, multimedia, şi a tehnologiilor Web 2.0
Natura multimedia a instrumentelor noastre contemporane permite implicarea mai multor simţuri, vizând stiluri de învăţare multiple. Natura lor multi-modală implică... Read more
COMPETENŢA ŞI EFICIENŢA
PROFESIONALĂ ŞI PEDAGOGICĂ A PROFESORULUI DE MATEMATICĂ
Profesor Păduraru Constantin Eugen
Şcoala gimnazială nr. 1 Slănic Moldova, judeţul Bacău
Rezumat
Articolul de specialitate propus urmăreşte să enumere principalele competenţe ale cadrului... Read more
Pregătire şi grafic examene pentru gradul didactic II
la Universitatea Sibiu
Află informaţii privind perioada şi cursurile de pregătire organizate de Universitatea “Lucian Blaga” din Sibiu, Facultatea de Drept, pentru gradul... Read more
METODE ACTIVE ŞI INTERACTIVE PENTRU evaluarea
continuă sau sumativă LA PREŞCOLARI
Profesor Pătrașcu Elena Crenguța
Liceul Tehnologic I. C. Petrescu Stîlpeni – GPP Stîlpeni, jud. Argeș
Evaluarea este o componentă... Read more
STUDIU – PRIVIND RELAŢIA DINTRE IMPLICAREA ELEVILOR ÎN ACTIVITĂŢI EXTRAŞCOLARE ŞI COMPORTAMENTELE LOR AGRESIVE
Blejan Maria Liliana, Profesor Psiholog
Liceul de Arte Plastice “Hans Mattis Teutsch” Braşov
Acest studiu are la bază ideea... Read more
ALTERNATIVE EDUCATIONALE
Alternativele educationale reprezinta variante de organizare scolara, care propun modificari ale anumitor aspecte legate de formele oficiale de organizare a activitatii instructiv-educative.
Proiectarea si realizarea alternativelor educationale reprezinta actiuni care…
Calendarul înscrierii copiilor în învăţământul primar 2013
Vă prezentăm calendarul înscrierii copiilor în învăţământul primar pentru anul școlar 2013-2014.
Norme metodologice privind efectuarea concediului de odihna al personalului didactic din invatamant
INTERFERENȚE SIMBOLISTE ȘI PARNASIENE
ÎN CAPITOLUL NOAPTEA DE ARGINT DIN THALASSA
LUI ALEXANDRU MACEDONSKI
Drd. Miron Costina Violeta
Prof. la Școala cu cls. I-VIII Tălpaș, Dolj
Thalassa1, publicată în Cartea de aur, 1902,…
STUDIU - ROLUL EDUCAŢIEI ÎN FORMAREA DE VALORI ŞI PRINCIPII MORAL – CIVICE
înv. Marc Aurica
Şcoala Gimnazială Cîmpeni
Motto: ”Pentru a trăi între oameni, trebuie să ştii să te porţi…
COMUNICAREA DIDACTICĂ
prof. înv. primar Răvășel Oana – Cătălina,
Școala Gimnazială Dobrun
Comunicarea a fost definită ca o formă particulară a relaţiei de schimb între două sau mai multe persoane, două sau…
COMMENT AIDER LES ÉLÈVES À DÉVELOPPER
UNE COMPÉTENCE COMMUNICATIVE?
Profesor: Popescu Mihaela
Colegiul ,,Gheorghe Tătărescu” Rovinari
Le présent article a pour objectif principal de présenter quelque considérations méthodologiques sur le développment de la… Programa pentru limba slovacă maternă
la Evaluarea Naţională 2014
Vezi programa pentru disciplina limba şi literatura slovacă maternă pentru Evaluarea Naţională pentru elevii clasei a VIII-a în 2014, anexa nr.2 la OMEN…
ARTA BAROCÃ MUZICALÃ
– studiu de specialitate –
Prof. Gloria Ghidiceanu
Liceul Teoretic “Henry Coand[” – Craiova
Termenul "baroc" s-a folosit cu sens peiorativ, dorind sã se arate dispretul fatã…
|
|