Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Fisa de evaluare proiecte educative extrascolare CAE 2013 concursuri nationale
Duminică, 14 Octombrie 2012 00:00

FIŞĂ DE EVALUARE A PROIECTELOR EDUCATIVE 

EXTRAŞCOLARE CAE 2013

- Concursuri naţionale -

 

Proiectul:____________________________________________________________________________

 

Instituţia:____________________________________________________________________________

Buget (total şi solicitat): total:__________________       solicitat MECTS:____________________

Nr. participanţi:__________________

Perioada de desfăşurare a etapei finale:_____________________________________________________

 

Punctaj final:

Evaluator 1 (nume şi semnătură): ______________________________     _________________________

Evaluator 2 (nume şi semnătură): ______________________________     _________________________

Evaluator 3 (nume şi semnătură): ______________________________     _________________________

 

Nr.

CRITERII DE EVALUARE

Eval. 1

Eval. 2

Eval. 3

Observaţii

1.

Relevanţa:  max: 23 puncte

 

 

 

 

1.1. Relevanţa proiectului în raport cu educația nonformală  (8 p);

 

 

 

 

1.2. Relevanţa proiectului din perspectiva grupului ţintă căruia acesta i se adresează (5 p);

 

 

 

1.3. Relevanţa faţă de analiza de nevoi/context/justificare (5 p);

 

 

 

1.4. Elemente specifice de originalitate ale proiectului (5 p).

 

 

 

2.

Structura şi managementul proiectului: max: 27 p

 

 

 

 

2.1 Obiectivele proiectului sunt SMART (Specific, Măsurabil, Adecvat, Realizabil şi încadrat în Timp) (5 p);

 

 

 

 

2.2. Concordanţa dintre grup ţintă - obiective – activităţi – rezultate, număr de elevi implicaţi (5 p);

 

 

 

2.3. Măsura în care activităţile sunt realiste, planificate şi pot fi realizate cu resursele umane şi materiale ale proiectului (5 p);

 

 

 

2.4. Rezultatele sunt concrete, specifice, relevante în raport cu nevoile identificate, măsurabile cantitativ şi/sau calitativ (7 p);

 

 

 

2.5. Tehnicile şi procedurile de monitorizare şi de evaluare a rezultatelor sunt descrise şi justificate (5p).

 

 

 

3.

Implicare şi participare: max: 15 p

 

 

 

 

3.1.Capacitatea de derulare a proiectului la nivel naţional (5 p)

 

 

 

 

3.2. Descrierea şi justificarea parteneriatului – roluri şi responsabilităţi în proiect (5p)

 

 

 

3.3. Experienţa aplicantului în desfăşurarea proiectului/ concursurilor/ festivalurilor  (5 p).

 

 

 

4.

Sustenabilitate şi durabilitate: max: 15 p

 

 

 

 

4.1. Măsura în care proiectul este sustenabil (5p)

 

 

 

 

4.2. Măsura în care rezultatele aşteptate sunt durabile (5p)

 

 

 

4.3. Proiectul include activităţi de promovare/diseminare relevante (5p)

 

 

 

5.

Buget: max: 20 p

 

 

 

 

5.1. Nivelul estimat al costurilor este realist (5p)

 

 

 

 

5.2. Contribuţia financiară a aplicantului (15 p)

- 30% – 40% (5p)

- 40% - 50% (10 p)

- peste 50% (15 p)

 

 

 

 

TOTAL     max: 100 puncte

 

 

 

 


Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:

 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

Presenting and practicing new vocabulary

Presenting and practicing new vocabulary

PRESENTING AND PRACTICING NEW VOCABULARY Prof. Felherț Monica, Gradul Didactic I Liceul Tehnologic Nr.1 Salonta, Bihor Teacher attitudes to vocabulary have changed a lot over recent years. The use of the...

Read more

DEZVOLTAREA CREATIVITATII LA ELEVI

STUDIU DE SPECIALITATE DEZVOLTAREA CREATIVITÃŢII LA ELEVI Învãtãtor Ciorbã Ramona Nicoleta Şcoala cu clasele I-IV Popeni, comuna Cãiuti, judetul Bacãu     "Nu uita cã Dumnezeu te-a trimis pe lume sã-L înlocuiesti, sã dai...

Read more

Particularitati hidrogeologice ale Balti…

PARTICULARITĂŢI HIDROGEOLOGICE ALE BĂLŢII BRĂILEI   Prof. dr. Ion Andronache, Liceul Tehnologic „Constantin Brâncoveanu”, Brăila   În regim natural de scurgere, nivelul pânzei freatice din Balta Mare a Brăilei era situat la adâncimi de...

Read more

La Fontaine

LA FONTAINE                                                                                    Prof. Mira Magdalena                                                            Liceul Tehnic “Constantin Brâncuşi” Piteşti   La Fontaine est un poète dans le sens restraint du mot, puisque sa gloire repose sur des oeuvres qui ne passent...

Read more

Rolul competentelor in contextul dezvolt…

ROLUL COMPETENŢELOR ÎN CONTEXTUL DEZVOLTĂRII STRATEGIILOR ŞI POLITICILOR COMUNITARE ÎN DOMENIUL EDUCAŢIEI Prof. Comănescu Marghioala Colegiul Agricol ,,Dr. C. Angelescu” Buzău Intr-o societate bazată pe cunoaştere, competenţele sub formă de cunoştinţe,...

Read more

Rolul educatiei in combaterea violentei

ROLUL EDUCAŢIEI ÎN COMBATEREA VIOLENŢEI Prof. Saizescu Cristina-Alexandra Colegiul Tehnic Energetic “Regele Ferdinand I” Timişoara Scopul educaţiei este de a forma, contura, configura sau definitiva...

Read more

Folosirea povestilor in predarea limbii …

FOLOSIREA POVEȘTILOR ÎN PREDAREA LIMBII ENGLEZE Profesor: Buruiană Mihaela                                       Liceul Tehnologic “Tudor Vladimirescu”, com. Tudor Vladimirescu, jud. Galați             Cuvinte cheie: poveşti în limba engleză, ciclul primar De ce poveşti? Valoarea educațională...

Read more

Inovarea si modalitati de valorificare a…

INOVAREA ŞI MODALITĂŢI DE VALORIFICARE A EI ÎN ACTIVITATEA DIDACTICĂ Prof. Saizescu Cristina-Alexandra Colegiul Tehnic Energetic „Regele Ferdinand I” Timişoara Secolul XXI impune ca...

Read more