Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Oportunitati de studiu in Marea Britanie prin programul HMC Projects in Central and Eastern Europe
Vineri, 11 Noiembrie 2011 17:59

Oportunităţi de studiu în Marea Britanie prin

 programul HMC – Projects in Central and Eastern Europe

 

 

Din anul 2009, Junior Achievement România, împreună cu Headmasters’ and Headmistress’ Conference (asociaţie de şcoli independente din Marea Britanie) organizează în România programul de burse HMC – Projects in Central and Eastern Europe. Acesta oferă elevilor de clasa a X-a oportunitatea de a petrece al treilea an de liceu într-o şcoală indepedentă din Marea Britanie.  

 

Prin participarea la program, elevii se familiarizează atât cu limba engleză, cât şi cu sistemul ‘boarding school’, prin care tinerii locuiesc şi studiază împreună. Bursele acoperă taxa şcolară anuală, cazarea şi cheltuielile de masă.

 

 

 

Pentru a putea aplica la aceste burse, elevii interesaţi trebuie să îndeplinească următoarele condiţii:

  • să fie înscrişi într-o formă de învăţământ de nivel liceal, fiind în prezent în clasa a X-a
  • să nu ocupe, la momentul înscrierii, un loc într-o şcoală din Marea Britanie
  • venitul părinţilor (brut, combinat) pe anul 2011 să nu depăşească echivalentul în lei a £25000
  • vârsta elevului trebuie să fie la 1 septembrie 2012 între 16 ani şi 17 ani şi 6 luni.

Înscrierile se fac în perioada 7 noiembrie - 7 decembrie 2011. Informaţii detaliate despre procesul de înscriere şi despre ce poate presupune experienţa anului petrecut în Marea Britanie sunt disponibile pe site-ul dedicat programului http://www.burselehmc.jaromania.org/.

 

Pentru informaţii suplimentare

Junior Achievement România

Lucian Grămescu

Operations Manager

E-mail: lucian.gramescu@jaromania.org

Website: www.jaromania.org

 

Notă pentru editori

Junior Achievement România, organizaţie nonprofit, a fost fondată în anul 1993  şi este parte a Junior Achievement Worldwide®, USA şi a Junior Achievement – Young Enterprise, Europe. JA este cea mai mare şi cea mai dinamică organizaţie internaţională de educaţie economică şi antreprenorială. În România, programele JA de tip learning by doing sunt urmate anual de peste 150.000 de elevi din peste 1.300 instituţii de învăţământ şi se desfăşoară în parteneriat cu Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului, cu instituţiile de învăţământ şi comunitatea de afaceri. Pentru detalii, accesaţi www.jaromania.org.

 


Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:

Ultima actualizare în Vineri, 11 Noiembrie 2011 19:20
 

Revista cu ISSN

Dezvoltarea creativitatii elevilor obiec…

STUDIU - DEZVOLTAREA CREATIVITĂȚII ELEVILOR- OBIECTIV PRIORITAR AL ȘCOLARITĂȚII MICI înv. Gligor Dana, Școala Gimnazială Cîmpeni Cu toții, părinți și dascăli, ne dorim un copil creativ, imaginativ care să picteze aşa...

Read more

Influenta antichitatii greco latine in o…

INFLUENȚA ANTICHITĂȚII GRECO-LATINE ÎN OPERA LUI ALEXANDRU MACEDONSKI   MIRON Costina Violeta, Doctorand Universitatea “Ovidius” Constanţa Prof. la Școala cu cls. I-VIII Tălpaș, Dolj   Alexandru Macedonski est le théoricien de la modernité entre les...

Read more

Utilizarea derivatelor pentru maximizare…

UTILIZAREA DERIVATELOR PENTRU MAXIMIZAREA PROFITULUI   Profesor Bucurenciu Simona Liceul Tehnologic „Ghoerghe Miron Costin”, Constanța   Producția unei firme poate fi privită ca o funcție, iar dacă realizăm această abstractizare, putem aplica diverse operații acestei funcții,...

Read more

Proiect educational Mihai Eminescu

                                                           PROIECT EDUCAȚIONAL                                                                              Sava Ștefania, limba și literatura română                                                                           Școala cu clasele I-VIII Octav Băncilă, Corni, Botoșani   La jumătatea primei lunii a fiecărui an se sărbătorește ziua poetului național, Mihai Eminescu....

Read more

METODE DE REZOLVARE A PROBLEMELOR

METODE DE REZOLVARE A PROBLEMELOR     Inst. Aftinescu Dorina Florina Şcoala cu Clasele I-VIII, Galicea Mare, Dolj     Introducerea organizatorului cognitiv, ca metodã, ilustreazã principiul diferentierii progresive si serveste aceastã functie în raport cu orice...

Read more

Disciplina purtare indisciplina din scoa…

AUTOOBSERVAREA ŞI AUTONOTAREA ZILNICĂ LA PURTARE A ELEVILOR, O CALE PENTRU A ELIMINA INDISCIPLINA DIN ŞCOALĂ (PROIECT EDUCAŢIONAL)                                                                             Virgil Beceru, profesor pensionar,                                                                E-mail: virgil.beceru@gmail.com   Rezumat  Şcoala şi...

Read more

Tipare cosmogonice romanesti

TIPARE COSMOGONICE ROMÂNEŞTI   Prof. Iorga Violeta Teodora Şcoala 16 ,,Nicolae Bãlcescu”, Galati     Cosmogonia reprezintã un punct de referintã pentru mitologia tuturor popoarelor. ªi pentru români, aceasta presupune trei etape de...

Read more

Reguli de ameliorare a comunicarii didac…

REGULI DE AMELIORARE A COMUNICĂRII DIDACTICE Oprescu Eugenia - profesor Liceul Tehnologic Virgil Madgearu Roşiori de Vede Formarea competenţelor comunicative constituie un obiectiv...

Read more