Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Oportunitati de studiu in Marea Britanie prin programul HMC Projects in Central and Eastern Europe
Vineri, 11 Noiembrie 2011 17:59

Oportunităţi de studiu în Marea Britanie prin

 programul HMC – Projects in Central and Eastern Europe

 

 

Din anul 2009, Junior Achievement România, împreună cu Headmasters’ and Headmistress’ Conference (asociaţie de şcoli independente din Marea Britanie) organizează în România programul de burse HMC – Projects in Central and Eastern Europe. Acesta oferă elevilor de clasa a X-a oportunitatea de a petrece al treilea an de liceu într-o şcoală indepedentă din Marea Britanie.  

 

Prin participarea la program, elevii se familiarizează atât cu limba engleză, cât şi cu sistemul ‘boarding school’, prin care tinerii locuiesc şi studiază împreună. Bursele acoperă taxa şcolară anuală, cazarea şi cheltuielile de masă.

 

 

 

Pentru a putea aplica la aceste burse, elevii interesaţi trebuie să îndeplinească următoarele condiţii:

  • să fie înscrişi într-o formă de învăţământ de nivel liceal, fiind în prezent în clasa a X-a
  • să nu ocupe, la momentul înscrierii, un loc într-o şcoală din Marea Britanie
  • venitul părinţilor (brut, combinat) pe anul 2011 să nu depăşească echivalentul în lei a £25000
  • vârsta elevului trebuie să fie la 1 septembrie 2012 între 16 ani şi 17 ani şi 6 luni.

Înscrierile se fac în perioada 7 noiembrie - 7 decembrie 2011. Informaţii detaliate despre procesul de înscriere şi despre ce poate presupune experienţa anului petrecut în Marea Britanie sunt disponibile pe site-ul dedicat programului http://www.burselehmc.jaromania.org/.

 

Pentru informaţii suplimentare

Junior Achievement România

Lucian Grămescu

Operations Manager

E-mail: lucian.gramescu@jaromania.org

Website: www.jaromania.org

 

Notă pentru editori

Junior Achievement România, organizaţie nonprofit, a fost fondată în anul 1993  şi este parte a Junior Achievement Worldwide®, USA şi a Junior Achievement – Young Enterprise, Europe. JA este cea mai mare şi cea mai dinamică organizaţie internaţională de educaţie economică şi antreprenorială. În România, programele JA de tip learning by doing sunt urmate anual de peste 150.000 de elevi din peste 1.300 instituţii de învăţământ şi se desfăşoară în parteneriat cu Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului, cu instituţiile de învăţământ şi comunitatea de afaceri. Pentru detalii, accesaţi www.jaromania.org.

 


Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:

Ultima actualizare în Vineri, 11 Noiembrie 2011 19:20
 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

Ghid de evaluare a activitatii didactice

Ghid de evaluare a activităţii didactice I. PLANIFICARE – PROIECTARE 1. Modul de întocmire a planificărilor: - structura - esalonarea adecvată a materiei pe întregul an - concordanţa cu cerinţele programelor - integrarea în...

Read more

Conditii externe ale invatarii scolare

CONDIŢII EXTERNE ALE ÎNVĂŢĂRII ŞCOLARE     Prof. Dinu Maria Şcoala cu clasele I-VIII, Bâlta, Dolj         Învăţarea şcolară, acest proces de receptare şi asimilare de informaţii şi de influenţe educative, dar şi procesul de...

Read more

A invata si a intelege

                                                       A ÎNVĂŢA ŞI A ÎNŢELEGE                                                                                                                                                Mureşan-Chira Gabriel                                                                                                                            Prof. Educator CRDEII, Cluj-Napoca          Procesul de învăţare doreşte modificarea unor structuri psihice şi comportamentale, dezvoltând gradual structuri cognitive, afective sau motorii, trecând...

Read more

Studiu avantajele si dezavantajele utili…

STUDIU - AVANTAJELE ŞI DEZAVANTAJELE UTILIZĂRII TEHNOLOGIILOR DE ACCES ŞI A CELOR ASISTIVE ÎN ŞCOALĂ, PENTRU ELEVII CU DIZABILITĂŢI înv. Marc Aurica Şcoala Gimnazială Cîmpeni Utilizarea tehnologiilor informaţionale şi de comunicare...

Read more

Vointa si educarea ei

VOINŢA ŞI EDUCAREA EI   PANAIT ELENA, profesor de limba şi literatura română Şcoala gimnazială „George Ştephănescu”, judeţul Argeş   Voinţa, forţa care învinge imposibilul, cea care te susţine în alegerea si hotărârea faptelor, are...

Read more

Studiu privind impactul divortului asupr…

STUDIU PRIVIND IMPACTUL DIVORTULUI ASUPRA COPIILOR   Andone Crenguța - profesor Colegiul Tehnic de Transporturi Brașov   Divorțul își pune amprenta asupra copilului de orice vârstă, consecințele materializându-se la nivel emoțional, comportamental, intelectual și...

Read more

Ordin 4799 din 2010 Metodologia bacalaur…

Ordin 4799/2010: Metodologia bacalaureat 2011   Ordin 4799/2010 privind organizarea si desfasurarea examenului de bacalaureat 2011In baza prevederilor Legii învatamantului nr. 84/1995, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, In temeiul Hotararii Guvernului nr....

Read more

Analiza tranzitorie pe forme hibride de …

ANALIZĂ TRANZITORIE PE FORME HIBRIDE DE DELICVENȚĂ JUVENILĂ SECȚIUNE ARGUMENTATIVĂ Prof. educator Mureșan-Chira Gabriel Școala Gimnazială Specială Centru de Resurse și Documentare privind Educația Incluzivă/ Integrată, Cluj- Napoca Rezumat: Contracararea subculturii...

Read more