Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Chestionar pentru personalul didactic inspectie model
Joi, 30 August 2012 00:00

ANEXA Nr. 9
  la regulament

 

CHESTIONAR
pentru personalul didactic*)

 

   ___________

   *)Raspunsurile la acest chestionar au caracter confidential.

 

- model -

 

In scopul diagnosticarii procesului institutional din scoala dvs., a stabilirii unor repere de sprijin si dezvoltare, va rugam sa exprimati, punctual, parerea dumneavoastra asupra urmatoarelor chestiuni:

   1. Aveti contract individual de munca? DA NU

   2. Aveti o fisa a postului? DA NU

   3. Fisa postului cuprinde indatoriri care deriva din sarcini conexe procesului de invatamant (diriginte, sef de catedra, profesor de serviciu, responsabil al altor activitati etc.)? DA NU

  4. Aveti contributii la planul de dezvoltare a scolii? DA NU

Daca aveti asemenea contributii, mentionati succint in ce constau acestea!

   5. Va aduceti contributia la deciziile care se iau in scoala? DA NU

Va rugam sa detaliati comentarii sau propuneri privind modul de luare a deciziilor in scoala!

   6. Exista metode si criterii clare de evaluare a activitatii pe care o desfasurati in scoala? DA NU

   7. Aveti observatii/propuneri referitoare la imbunatatirea activitatii educationale din scoala? DA NU

Daca aveti observatii/propuneri, va rugam sa le detaliati!

   8. Care sunt criteriile pe baza carora evaluati eficienta propriei activitati didactice?

   9. Cum asigurati resursele materiale necesare unui invatamant interactiv?

   10. Ce metode folositi pentru evaluarea progresului elevilor pe parcursul invatarii?

Sumative: ..............................................................................................................................

Formative: .............................................................................................................................

   11. Cum reglati procesul didactic ca o consecinta a evaluarilor?

   12. Ce metode se folosesc in unitatea de invatamant pentru evaluarea nevoilor scolii, a punctelor slabe ale procesului de invatamant?

   13. Ce propuneri aveti in legatura cu dezvoltarea scolii?

   14. Sunteti multumit de modul in care se apreciaza rezultatele muncii dumneavoastra de catre conducerea unitatii scolare? DA NU

   15. Aprecierile va motiveaza in dezvoltarea profesionala proprie? DA NU

   16. Va place sa lucrati in aceasta scoala? DA NU

   17. Orice alte comentarii personale:

............................................................................................................................................................................................... ............................................................................................................................................................................................... ............................................................................................................................................................................................... ............................................................................................................................................................................................... ............................................................................................................................................................................................... ...............................................................................................................................................................................................

Va multumim pentru colaborare!

(Acest chestionar se poate modifica/reduce/adapta la specificul institutiei de educatie)

 

Ultima actualizare în Duminică, 28 Octombrie 2012 13:07
 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

Chestionar pentru personalul didactic in…

ANEXA Nr. 9   la regulament   CHESTIONAR pentru personalul didactic*)      ___________    *)Raspunsurile la acest chestionar au caracter confidential.   - model -   In scopul diagnosticarii procesului institutional din scoala dvs., a stabilirii unor...

Read more

Proiect integrat de activitate didactica

PROIECT DE ACTIVITATE Profesor propunător: CĂLIN ALEXANDRA RALUCA, Școala Gimnazială Nr. 96 Este un proiect integrat de activitate didactică, nivel II- grupa mare, menit să ȋi familiarizeze pe preșcolari cu...

Read more

Scurt istoric al algebrei liniare

STUDIU DE SPECIALITATE SCURT ISTORIC AL ALGEBREI LINIARE Prof. Stancu Magdalena Ioana Liceul Voievodul Mircea Târgovişte Algebra liniară este ramura matematicii care studiază vectorii, spaţiile vectoriale (numite...

Read more

Cooperare si toleranta in educatie

COOPERARE ŞI TOLERANŢĂ ȊN EDUCAŢIE Prof. Comănescu Marghioala Liceul Agricol ,,Dr. C. Angelescu’’ Buzău Şcoala trebuie să formeze deprinderea preţuirii valorii pluriculturale, nu există valori superioare şi inferioare, ci există valori...

Read more

Solutii de umbrire exterioara pentru sco…

Solutii de umbrire exterioara pentru scoli licee si universitati

Solutii de umbrire exterioara pentru scoli, licee si universitati Protectia solara nu ar trebui sa lipseasca in mediile academice, cu atat mai mult cu cat spatiul pentru studiu trebuie sa ofere...

Read more

E un pod pe Drina Ivo Andric

E UN POD PE DRINA… - IVO ANDRIC     Prundeanu Ciprian, Profesor Limba Engleză Liceul Teoretic „Grigore Moisil”  Timişoara   Rezumat: Studiul „E un pod pe Drina…- Ivo Andric” se doreşte în primul...

Read more

Corpul National de Experti in Management…

Corpul National de Experti in Management Educational 2013 seria 1   In Monitorul Oficial nr. 98 din 19 februarie 2013 a fost publicat Ordinul nr. 3179/2013 al ministrului Educatiei Nationale privind aprobarea...

Read more

Tipuri de inteligente

TIPURI DE INTELIGENŢE                                                                                            Prof. Popp Loredana                              Colegiul Tehnic “AZUR” Timişoara         Individul “vinovat” pentru identificarea tipurilor de inteligenţe este Howard Gardner, în cartea "Frames of Mind: The Theory of Multiple...

Read more