Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768

Regulamentul de inspectie a unitatilor de invatamant preuniversitar
Vineri, 31 August 2012 00:00

Regulamentul de inspectie

a unitatilor de invatamant preuniversitar

 

Prezentul Regulament de inspectie a unitatilor de invatamant preuniversitar a fost publicat in Monitorul Oficial 746 din 24 octombrie 2011 (M. Of. 746/2011) si are urmatoarea structura:

 

CAPITOLUL I. Concept, tipuri si niveluri ale inspectiei unitatilor de invatamant preuniversitar

- SECTIUNEA 1. Conceptul de institutii de educatie. Conceptul de sistem national de invatamant preuniversitar

- SECTIUNEA a 2-a. Inspectia unitatilor de invatamant preuniversitar. Taxonomia inspectiei unitatilor de invatamant preuniversitar. Definitii. Niveluri

 

CAPITOLUL II. Inspectia unitatilor de invatamant preuniversitar

- SECTIUNEA 1.   Inspectia scolara generala a unitatilor de invatamant preuniversitar. Aspecte generale   

- SECTIUNEA a 2-a. Inspectia scolara generala a unitatilor de invatamant preuniversitar: activitatea de preinspectie

- SECTIUNEA a 3-a. Inspectia scolara generala a unitatilor de invatamant preuniversitar: desfasurarea inspectiei

- SECTIUNEA a 4-a. Inspectia scolara generala a unitatilor de invatamant preuniversitar: activitatea de postinspectie

- SECTIUNEA a 5-a. Inspectia de specialitate. Scop, obiective, tipuri, etape

- SECTIUNEA a 6-a. Inspectia tematica. Scop, obiective, tipuri, etape

- SECTIUNEA a 7-a. Sistemul de asigurare a calitatii inspectiei la nivelul ISJ/ISMB

 

CAPITOLUL III. Competentele si codul de conduita al inspectorilor

 

ANEXA Nr. 1 la regulament. METODOLOGIE de aplicare a prevederilor privind inspectia scolara generala a unitatilor de invatamant preuniversitar

 

ANEXA Nr. 2 la regulament. RAPORT SCRIS INDIVIDUAL AL INSPECTIEI SCOLARE GENERALE - model -

 

ANEXA Nr. 3 la regulament. RAPORT SCRIS FINAL AL INSPECTIEI SCOLARE GENERALE - model -

 

ANEXA Nr. 4 la regulament. Rezumatul raportului scris final al inspectiei scolare generale - model -

 

ANEXA Nr. 5 la regulament. Fisa de observare a lectiei - model -

 

ANEXA Nr. 6 la regulament. RAPORT INCHEIAT IN URMA INSPECTIEI TEMATICE - model -

 

ANEXA Nr. 7 la regulament. CHESTIONAR PENTRU ELEVI - model -

 

ANEXA Nr. 8 la regulament. CHESTIONAR PENTRU PARINTI - model -

 

ANEXA Nr. 9 la regulament. CHESTIONAR pentru personalul didactic - model -

 

Ultima actualizare în Duminică, 28 Octombrie 2012 13:29
 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

Cum sa motivezi elevii sa fie activi in …

CUM SĂ MOTIVEZI ELEVII SĂ FIE ACTIVI ÎN TIMPUL ORELOR DE CURS                                                                                                     Prof. înv. primar Vaida Ioana-Alina                                                                                                 Şcoala Gimnazială Fodora, com. Gâlgău   O bună comunicare între elevi şi profesor...

Read more

Managerul scolar om specialist si educat…

MANAGERUL ȘCOLAR - OM, SPECIALIST ȘI EDUCATOR Prof. Aanei Genilia Școala Gimnazială Lunca Pripor, Orașul Nehoiu, județul Buzău ,,Cel mai bun educator este acela care...

Read more

Proiectele educative scolare si extrasco…

Proiectele educative scolare si extrascolare

Proiectele educative scolare si extrascolare

Read more

Chestionar aplicat elevilor CLIL LESSON …

CHESTIONAR   Discuţie condusă de prof. Ofelia Cornelia POPA 20 elevi chestionaţi; 2 absenţi   Ţi-a plăcut lecţia CLIL?   a)      Da: 20 elevi (100%)             b) Nu: 0 elevi   Argumentează răspunsul dat la intrebarea precedentă.   “Mi-am dorit să facem...

Read more

Contracte la termen pe indici bursieri i…

CONTRACTE LA TERMEN PE INDICI BURSIERI ÎN ROMÂNIA   Cîrcotă Roxana - prof. ec. Liceul Tehnologic de Marină Galați   Rezumat Bursa de valori din România a fost reînfiinţată în anul 1995, în baza Deciziei nr....

Read more

Rolul aplicatiilor practice la orele de …

Rolul aplicAŢiilor practice la orele de matematică Studiu de specialitate   Profesor Simona Bucurenciu Liceul Tehnologic „Gh. M. Costin”, Constanța   Aplicațiile practice ale matematicii sunt aproape absente în predarea acestei materii. Ca urmare a apărut...

Read more

Discursul public ca modalitate de dezvol…

DISCURSUL PUBLIC CA MODALITATE DE DEZVOLTARE A PERSONALITĂŢII ŞI APTITUDINILOR ELEVULUI   Prundeanu Ciprian, Profesor Limba Engleză, Liceul Teoretic „Grigore Moisil” Timişoara   Rezumat: Dezbaterea şi discursul public sunt modalităţi extrem de utile în...

Read more