Portofoliul responsabilului cu formarea continua RFC |
Duminică, 21 Noiembrie 2010 15:47 |
Portofoliul responsabilului cu formarea continuă (RFC)
din unităţile şcolare
- Legea nr. 128/1997 privind Statutul personalului didactic cu modificările şi completările ulterioare, Legea învăţământului nr. 84/1995, O.M. nr. 5720/2009 privind Metodologia formării continue a personalului didactic din învăţământul preuniversitar.
- Chestionare privind analiza de nevoi a cadrelor didactice şi didactice auxiliare în domeniul formării continue, interpretarea chestionarelor, măsurile de ameliorare şi creşterea calităţii activităţii.
- Oferta de formare continuă a Casei Corpului Didactic pentru anul şcolar în curs.
- Adresele Inspectoratului Şcolar şi ale Casei Corpului Didactic privind activitatea de formare.
- Baza de date care să cuprindă cadrele didactice înscrise într-o formă de perfecţionare, examene pentru definitivare în învăţământ şi grade didactice.
- Site-urile necesare accesului la informaţii (Internet).
- Programarea activităţilor de formare continuă la nivelul unităţii de învăţământ (catedre/comisii metodice, cercuri pedagogice, mese rotunde, reuniuni, sesiuni de comunicări).
- Evidenţa participării cadrelor didactice la alte forme de dezvoltare profesională: burse, stagii la nivel naţional/internaţional, cursuri postuniversitare, masterate, doctorate, proiecte naţionale/internaţionale.
- Lista cadrelor didactice care au calitatea de formatori, metodişti ISJ, experţi în problematica formării.
- Rapoartele/informările periodice întocmite la solicitarea conducerii unităţii, inspectorului responsabil cu dezvoltarea profesională.
Articole asemanatoare mai vechi:
|
Ultima actualizare în Miercuri, 26 Ianuarie 2011 18:51 |
|
Metodologia de organizare a evaluarii elevilor - clasa a VI-a
Vezi Ordin nr. 5910/28.09.2012 privind aprobarea Metodologiei de organizare a evaluării elevilor la finalul clasei a VI-a.
Read more
PROIECT DE PROGRAMĂ CURRICULUM LA DECIZIA ŞCOLII: STILISTICĂ
Prof. Simona Crainic,
Şcoala Gimnazială Sarmizegetusa
Articolul de faţă este rezultatul nevoii de modele în alcătuirea unui proiect de... Read more
UTILIZAREA DERIVATELOR PENTRU
MAXIMIZAREA PROFITULUI
Profesor Bucurenciu Simona
Liceul Tehnologic „Ghoerghe Miron Costin”, Constanța
Producția unei firme poate fi privită ca o funcție, iar dacă realizăm această abstractizare, putem aplica diverse operații acestei funcții,... Read more
GRILA DE OBSERVAȚIE COMPORTAMENTALĂ
A ELEVULUI CU ADHD
Profesor Adriana Liliana Bezman
Şcoala Gimnazială Sf. Mihail şi Gavril, loc. Smârdan, jud. Galaţi
Hiperactivitatea cu deficit de atenţie, ADHD, este una dintre tulburările... Read more
COMPONENTE ALE COMUNICĂRII NONVERBALE
Raluca-Nicoleta Iancău, profesor limba română
Şcoala Generală nr. 6 Iacob Mureşianu, Braşov
Teoriile contemporane ale comunicării, influenţate de discipline atât de diverse ca lingvistica enunţării, psihologia, sociologia,... Read more
O experienţă palpitantă – şapte ani în Algeria!
După câştigarea independenţei Algeriei, în 1962, odată cu plecarea în masă a francezilor, forţa intelectuală a ţării a scăzut considerabil. Primii ani ce... Read more
PRINCIPIILE EDUCAȚIEI MORALE
Prof. înv. primar: Vaida Ioana
Liceul Tehnologic nr 1 Gâlgău
Educația morală de tip școlar... Read more
ITUL PROPRIU-ZIS ŞI MODELUL MITIC ÎN ,,LES TROIS GRACES” DE MIRCEA ELIADE
Elena HENDRE - prof.
Colegiul Tehnic ,,Aurel Vlaicu”, Baia Mare, Maramureş
Rezumat: În opera ,,Les Trois Graces” Mircea... Read more
ENSEIGNER ET APPRENDRE LE FRANÇAIS A TRAVERS LE JEU
Ilie MINESCU
Universitatea de Vest Timişoara
En tant qu’outil pédagogique pour l’enseignement/apprentissage des langues, le jeu a une longue tradition. Les éducateurs de la…
DEZVOLTAREA DEPRINDERILOR MOTRICE
PRIN INTERMEDIUL PARCURSURILOR APLICATIVE
Profesor Hanciş Adrian
Şcoala Gimnazială „Gheorghe Bulgăr” Sanislău, jud. Satu Mare
În activităţile profesionale, dar mai ales în cele sportive, nivelul de dezvoltare al deprinderilor motrice… STUDY ON EXPRESSING PRESENT AND PAST ROUTINE IN ENGLISH
Prof. Simona PISOI
Colegiul Naţional Carol I, Craiova
SUMMARY
English has no single verb expressing habitual aspect. Instead, habitual behaviour is indicated in various ways,…
Managementul conduitei profesorilor – perspectiva valorilor, motivațiilor și practicilor acțional – formative
Prof. înv. primar Elena Jirovieanu
Școala Gimnazială nr. 124
“Succesele sau eșecurile oamenilor depind de capacitatea lor de a-și… METODE ŞI TEHNICI DE CUNOAŞTERE ŞI CARACTERIZARE PSIHOPEDAGOGICĂ A ELEVILOR
Cunoaşterea psihologică de către profesor a elevilor este complexă şi dificilă, dar, este şi extrem de profitabilă pentru elevul în cauză,…
EDUCAŢIA - ŞTIINŢĂ ŞI ARTĂ
PANAIT ELENA, profesor de limba şi literatura română
Şcoala gimnazială „George Ştephănescu”, judeţul Argeş
Educaţia este o activitate necesară şi permanentă nu numai pentru realizarea de sine…
Planificare model pentru limba spaniola invatamant gimnazial
Incepand cu anul scolar 2011-2012, Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a oferit pentru prima data tuturor cadrelor didactice modele de planificari calendaristice. Iata… SOLUŢII METODICO-PRACTICE DE CREŞTERE
A EFICIENŢEI LECŢIEI DE EDUCAŢIE FIZICĂ
Prof. Curticăpean Aurelian
Liceul Tehnologic ”Dr. Ioan Șenchea” Făgăraș
Creșterea eficienței lecției de educație fizică este problema care preocupă cel mai mult specialiştii domeniului…
A STUDY ABOUT WUTHERING HEIGHTS
Prof. Adriana- Maria Ştefănescu
Liceul Tehnologic Energetic „Regele Ferdinand I”, Timişoara
Emily Jane Brontë (1818 –1848) was a British novelist and poet, now best remembered…
|