|
|
|
|
|
Raport scris final al inspectiei scolare generale model |
|
Vineri, 31 August 2012 00:00 |
|
ANEXA Nr. 3
la regulament
RAPORT SCRIS FINAL AL INSPECTIEI SCOLARE GENERALE
- model -
1. Denumirea unitatii de invatamant preuniversitar ......................................................................................................
2. Perioada inspectiei ....................................................................................................................................................
3. Echipa de inspectie:
Coordonatorul echipei de inspectie ..............................................................................................................................
|
|
|
|
|
|
|
|
Nr. crt.
|
Numele si prenumele inspectorului
|
Aria tematica/Domeniul inspectat
|
Disciplina/Aria curriculara inspectata
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. Obiectivele inspectiei:
5. Descrierea sintetica a contextului in care functioneaza institutia de educatie (demografic, geografic, economic, social, cultural etc.):
6. Date generale statistice privind unitatea de invatamant preuniversitar:
7. Activitatile desfasurate pe parcursul inspectiei:
8. Constatari/Aprecieri si recomandari pentru fiecare arie tematica/domeniu:
|
|
|
|
|
|
|
|
Nr. crt.
|
Aria tematica/Domeniul si calificativul acordat
|
Constatari/Aprecieri
|
Recomandari
|
|
|
1
|
2
|
3
|
4
|
|
|
1.
|
Managementul scolar, managementul calitatii, dezvoltarea institutionala, eficienta atragerii si folosirii resurselor (umane, financiare, materiale si informationale), respectarea legislatiei in vigoare si a regulamentelor
Calificativul acordat:
|
|
|
|
|
2.
|
Modul de aplicare a curriculumului national, dezvoltarea si aplicarea curriculumului la decizia scolii/in dezvoltare locala si calitatea activitatilor extracurriculare realizate de personalul didactic si unele categorii de personal didactic auxiliar
Calificativul acordat:
|
|
|
|
|
3.
|
Activitatea personalului didactic (proiectare, predare- invatare, evaluare, reglare/remediere, diferentiere a demersului educational)
Calificativul acordat:
|
|
|
|
|
4.
|
Nivelul performantelor realizate de elevi in invatare, raportat la standardele educationale nationale (curriculare si de evaluare)
Calificativul acordat:
|
|
|
|
|
5.
|
Modul in care unitatea de invatamant sprijina si incurajeaza dezvoltarea personala a elevilor si motivatia acestora in invatare (consiliere, orientare scolara, asistenta individualizata) respectand principiile educatiei incluzive si asigurarea egalitatii de sanse
Calificativul acordat:
|
|
|
|
|
6.
|
Relatiile unitatii de invatamant cu parintii si cu comunitatea locala
Calificativul acordat:
|
|
|
|
|
7.
|
Atitudinea elevilor fata de educatia pe care le-o furnizeaza unitatea de invatamant
Calificativul acordat:
|
|
|
NOTA:Constatarile/aprecierile si calificativele pentru fiecare arie tematica/domeniu se realizeaza/se acorda pe baza criteriilor si a descriptorilor din cadrul Metodologiei de aplicare a regulamentului de inspectie scolara generala a unitatilor de invatamant preuniversitar.
9. Constatari/aprecieri si recomandari pentru fiecare disciplina inspectata:
|
|
|
|
|
|
|
|
Nr. crt.
|
Disciplina si calificativul acordat
|
Constatari/Aprecieri
|
Recomandari
|
|
|
|
Aria Curriculara ...............
Disciplina ...................
Calificativ: .................
Disciplina ....................
Calificativ: ................
|
|
|
|
|
|
Aria curriculara ...............
Disciplina ...................
Calificativ: .................
Disciplina ....................
Calificativ: ................
|
|
|
Inspector coordonator
Numele si prenumele ................
Semnatura .............
Data:
NOTA: Constatarile/aprecierile si calificativele pentru fiecare disciplina se realizeaza/se acorda pe baza criteriilor si a descriptorilor din cadrul Metodologiei de aplicare a regulamentului de inspectie scolara generala a unitatilor de invatamant preuniversitar si a criteriilor de evaluare din cadrul fisei de observare a lectiei.
Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:
|
|
Ultima actualizare în Duminică, 28 Octombrie 2012 13:32 |
|
SUB SEMNUL CREATIVITĂŢII
Prof. înv. primar Gligor Dana
Şcoala Gimnazială Cîmpeni, jud. Alba
Scopul esenţial pe care îl urmăreşte învăţământul este dezvoltarea gândirii. Prin urmare... Read more
FOLOSIREA POVEȘTILOR ÎN PREDAREA LIMBII ENGLEZE
Profesor: Buruiană Mihaela
Liceul Tehnologic “Tudor Vladimirescu”, com. Tudor Vladimirescu, jud. Galați
Cuvinte cheie: poveşti în limba engleză, ciclul primar
De ce poveşti? Valoarea educațională... Read more
Evaluarea Nationala 2017 - Calendarul pentru clasa a II-a, clasa a IV-a, clasa a VI-a
Ministerul Educatiei Nationale si Cercetarii Stiintifice a aprobat Calendarul de administrare a evaluarilor nationale la finalul... Read more
CĂLIN (file din poveste)
Ileana Faur, proferor Limba şi Literatura română
Liceul Tehnologic Transporturi Auto, Timişoara
Poemul Călin( file din poveste) este unul dintre cele mai dragi copiilor. Fiecare dintre noi ne... Read more
Festivalul National de Arte pentru Liceeni - LicArt 2013
Festivalul National de Arte pentru Liceeni – LicArt, cel mai mare concurs pentru elevii din Romania, organizat de Clubul Noua ne pasa! si Ministerul... Read more
LE JARDIN MONUMENT VIVANT.
PÉDAGOGIE DU PATRIMOINE DES JARDINS EN EUROPE.
Profesor Alexie Cristina
Colegiul Tehnic Ion Mincu, Slatina
Entre 21 et 25 Février 2012, j'ai eu la chance de participer à un... Read more
TIPURI DE PARATOPII ÎN POETICA MACEDONSKIANĂ
Profesor Drd. Miron Costina Violeta
profesor la Şcoala cu cls. I-VIII Tălpaş, Dolj
Macedonski este o persoană care nu-și găsește locul și trebuie să-și construiască teritoriul... Read more
FENOMENE TERMICE.
METODICA REZOLVĂRII PROBLEMELOR DE FIZICĂ ÎN GIMNAZIU
PROF. COSOR MIHAELA
Liceul Tehnologic ,, Gheorghe Duca “ Constanța
,,Destul de des în practica didactică se uită... Read more
Regulament de organizare si functionare a Consiliului national de etica din invatamantul preuniversitar
CAPITOLUL I
Dispozitii generale
Art. 1. -
(1) Coordonarea metodologica a concursului pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate in unitatile de invatamant preuniversitar de stat si particular este asigurata de Ministerul Educatiei,…
TIPURI DE TURISM DIN COMUNA
NĂNEŞTI - JUDEŢUL VRANCEA
Prof. Ciobotaru Ana-Maria
Şcoala Gimnazială Măicăneşti
Rezumat: Comuna Năneşti este situată în partea de sud-est a judeţului Vrancea pe malul drept al Siretului în plină… POEME – UNIVERSUL COPILĂRIEI
Ileana Faur, profesor Limba şi Literatura română
Liceul Tehnologic Transporturi Auto, Timişoara
În studiul de faţă, referitor la cele mai cunoscute poeme eminesciene, am avut în vedere o abordate…
COMUNICAREA ÎN ORGANIZAŢIA ŞCOLARĂ.
SUGESTII PENTRU AMELIORAREA ASPECTELOR INEFICIENTE.
Mirela Frunzeanu, profesor pentru învăţământul primar,
Mark Twain International School, loc. Voluntari, jud. Ilfov
Rezumat
În cele ce urmează, voi încerca… IMPORTANŢA STIMULĂRII CREATIVITĂŢII ÎN DEZVOLTAREA COPILULUI
Marinescu Larisa Eromanga, Profesor Psihopedagog,
Centrul de Pedagogie Curativă HD - locaţia Lupeni, Judeţul Hunedoara
Creativitatea poate fi definită ca trăsătură complexă a personalităţii umane, constând…
O experienţă palpitantă – şapte ani în Algeria!
După câştigarea independenţei Algeriei, în 1962, odată cu plecarea în masă a francezilor, forţa intelectuală a ţării a scăzut considerabil. Primii ani ce… STUDIU DESPRE GENEZA METAFOREI ŞI
SENSUL CULTURII DE LUCIAN BLAGA
Prof. Dr. Elena Nadia Vesa
Şcoala cu Clasele I-VIII, Vidra, Judeţul Alba
Motto: Destinul omului este creaţia.
Pornind de la scurta prezentare a… POSTMODERNISMUL
Georgeta-Irina Rusu,
Şcoala Gimnazială ,,Ion Creangă"Bacău
Un curent controversat apărut ca o reacţie la modernism, postmodernismul s-a manifestat cu precădere după cel De-al Doilea Război Mondial, în toate domeniile: filosofie,…
|
|