Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Model de planificare anuala, calendaristica si detaliata a unei unitati de invatare
Miercuri, 15 Septembrie 2010 15:46

PLANIFICARE ANUALA 

 

 

Clasa .... 

An şcolar ....... 

   

       

Clasa ............... 

Curriculum aplicat: ...... (ex.: T.C. 3 ore + C.D. 1 ore)          

Profesor .....................               

Semestrul.

Unitatea de învăţare (denumire)

Nr. ore

Săptămâna

Observaţii 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                               PLANIFICARE CALENDARISTICĂ (unitatea ...)

 

Clasa .............................

An şcolar .......................

Curriculum aplicat: ....... 

Profesor ........................                                                                                                      

Nr.crt.

Unitatea de învăţare

Competente specifice

Conţinuturi asociate

Nr. ore

Săptămâna

Observaţii

1.

 

1.2 identificarea secvenţelor de dialog, de naraţiune şi de descriere dintr-un mesaj oral, în scopul înţelegerii modului de structurare a acestora

-    structura secvenţelor descriptive, narative şi dialogate;

……………………….

x

y

z

 

 

 

                                                       PLANIFICAREA DETALIATĂ A UNEI UNITĂŢI DE ÎNVĂŢARE

 

Unitatea: ..............................

Clasa ........... / an şcolar.......                                                                                                                                                    

Profesor ...............................

 

Tabelul va fi structurat pe structura: Conţinuturi (detalieri), Competenţe specifice, Activităţi de învăţare, Resurse, Evaluare.

 

 

Ultima actualizare în Miercuri, 26 Ianuarie 2011 17:04
 

Revista cu ISSN

Fisa de evaluare proiecte educative extr…

FIŞĂ DE EVALUARE A PROIECTELOR EDUCATIVE  EXTRAŞCOLARE CAE 2013 - Concursuri naţionale -   Proiectul:____________________________________________________________________________   Instituţia:____________________________________________________________________________ Buget (total şi solicitat): total:__________________       solicitat MECTS:____________________ Nr. participanţi:__________________ Perioada de desfăşurare a etapei finale:_____________________________________________________

Read more

Studiu geografic asupra calitatii mediul…

STUDIU GEOGRAFIC ASUPRA CALITĂŢII MEDIULUI ÎN MUNICIPIUL BRĂILA   Profesor Miron Steluţa Otilia Şcoala cu clasele I-VIII Movila Miresii, judeţul Brăila   Rezumat: Studiul şi-a propus să identifice actualele probleme de mediu de pe raza municipiului...

Read more

Cultura francofona

CULTURA FRANCOFONĂ prof. Drăgian Ana-Elena Colegiul Tehnic ,,Constantin Brâncuşi’’ Oradea Producţia culturală francofonă este extrem de bogată şi diversă. Desfăşurarea sa în ansamblul spaţiului francofon, dar şi în...

Read more

Scoala si prietenii surse de suport soci…

ŞCOALA ŞI PRIETENII, SURSE DE SUPORT SOCIAL PENTRU COPIL   Psih. Pop Petronica Profesor consilier şcolar/CJRAE Cluj Rezumat Este bine ştiut cine este un „mare consumator de...

Read more

Oportunitati de studiu in Marea Britanie…

Oportunităţi de studiu în Marea Britanie prin  programul HMC – Projects in Central and Eastern Europe     Din anul 2009, Junior Achievement România, împreună cu Headmasters’ and Headmistress’ Conference (asociaţie de şcoli...

Read more

Instuctiuni privind functionarea formati…

Instructiuni privind functionarea formatiunilor de studiu in invatamantul preuniversitar

Read more

Catalogul manualelor scolare valabile in…

Catalogul manualelor şcolare valabile în învăţământul preuniversitar Disciplina matematica 2010-2011    CLASA a V-a         Titlul manualului Clasa Autorii Editura Mod de achiziţie     Matematică a V-a Petre Chirtop, Valentin Radu, Mariana Roşu, Gabriela Ross EDP MECTS   Matematică a V-a Alina Birta, Mitea Mariana EDP MECTS   Matematică a V-a George Turcitu, C-tin Basarab, T....

Read more

Managementul resurselor umane dimensiune…

1.      Managementul resurselor umane – dimensiune a managementului educațional și școlar     1.1 Școala ca organizație    Într-o societate în tranziție, așa cum este societatea în care trăim, în care fiecare instituție, fiecare...

Read more