|
|
|
|
|
Calendarul si structura anului scolar 2016-2017 |
|
Scris de admin
|
|
Marţi, 02 August 2016 00:45 |
|
Calendarul si structura anului scolar 2016-2017
A fost publicat în Monitorul Oficial, partea I, nr. 552 din 21 iulie, Ordinul MENCS nr. 4577/2016 privind structura anului şcolar 2016-2017.
Noul an şcolar va debuta pe 12 septembrie 2016.
Anul şcolar 2016-2017 va avea 35 de săptămâni de cursuri (169 de zile lucrătoare). Clasele terminale de liceu vor avea 32 de săptămâni, iar cursurile se vor încheia pe 26 mai 2017. Clasele de a VIII-a vor avea 34 de săptămâni, iar cursurile se vor încheia pe 9 iunie. Pentru învăţământul special cursurile se întind pe durata a 37 de săptămâni.
Iată structura stabilită de MENCȘ:
- Semestrul I (19 săptămâni):
- cursuri: 12 septembrie 2016 - 23 decembrie 2016;
- vacanţa de iarnă: 24 decembrie 2016 - 8 ianuarie 2017;
- cursuri: 9 ianuarie 2017 - 3 februarie 2017;
- vacanţa intersemestrială: 4 februarie 2017 - 12 februarie 2017;
Notă: În perioada 29 octombrie 2016 - 6 noiembrie 2016, clasele din învăţământul primar şi grupele din învăţământul preşcolar vor fi în vacanţă.
- Semestrul II (16 săptămâni):
- cursuri: 13 februarie 2017 - 14 aprilie 2017;
- vacanţa de primăvară: 19 aprilie 2017 - 30 aprilie 2017;
- cursuri: 2 mai 2017 - 16 iunie 2017;
- vacanţa de vară: 17 iunie 2017 - 10 septembrie 2017.
Notă: Pentru angajaţii sistemului educaţional, anul şcolar se va desfăşura între 1 septembrie 2016 şi 31 august 2017.
"Unităţile de învăţământ şi inspectoratele şcolare vor marca prin manifestări specifice ziua de 5 octombrie - Ziua internaţională a educaţiei, ziua de 5 iunie - Ziua învăţătorului şi 1 Iunie - Ziua copilului, conform planificărilor existente la nivelul fiecărei unităţi de învăţământ preuniversitar".
În ceea ce priveşte programul naţional "Şcoala altfel", acesta se va desfășura într-o perioadă de cinci zile lucrătoare consecutive, în funcție de decizia fiecărei unități de învățământ, însă respectând următoarele intervale:
- Pentru învăţământul preşcolar şi primar:
- 21 noiembrie 2016 - 2 decembrie 2016;
- 27 februarie 2017 - 31 martie 2017;
- 15 mai 2017 - 9 iunie 2017;
- Pentru învăţământul gimnazial, liceal, profesional şi postliceal:
- 17 octombrie 2016 - 2 decembrie 2016;
- 27 februarie 2017 - 31 martie 2017;
- 15 mai 2017 - 9 iunie 2017.
Lucrările semestriale şi tezele vor fi susţinute cu cel puţin trei săptămâni înainte de finalul fiecărui semestru. "Calendarul examenelor/evaluărilor naţionale, al examenelor de absolvire, respectiv de certificare/atestare a calificării profesionale/a competențelor, precum şi calendarul admiterii în clasa a IX-a se aprobă prin ordine distincte ale ministrului educaţiei şi cercetării ştiinţifice", se mai arată în actul amintit.
Descarcă document - structura anului școlar 2016-2017 - ORDIN nr. 4577 din 2016
Articole asemanatoare mai vechi:
|
|
Ultima actualizare în Duminică, 11 Septembrie 2016 08:50 |
|
GENERAL CONSIDERATIONS ON IRIS MURDOCH’S
THE BLACK PRINCE
Prof.drd. Alina-Marilena Titirisca
Liceul Teoretic “Al. I. Cuza”, Alexandria
Abstract
Murdoch regards her works in terms of their implications for the novelist’s essential task, which is... Read more
METAFORA ÎN POEZIA LUI NICHITA STĂNESCU
Prof. Pătruț Anișoara Ramona
Școala gimnazială Eșelnița, Mehedinți
Metafora reprezintă o figură semantică ce presupune un transfer de termeni, posibil datorită conţinutului semantic, parţial comun.... Read more
CONSILIEREA COPIILOR CU STIMA DE SINE SCĂZUTĂ
Prof. înv. preşc. DAN FLORINA
Grădiniţa cu PP nr 19 Braşov
Pentru a-şi forma o stimă de sine... Read more
FIŞĂ DE EVALUARE A PROIECTELOR EDUCATIVE EXTRAŞCOLARE PENTRU CALENDARUL ACTIVITĂŢILOR EDUCATIVE, NAȚIONALE ȘI INTERNAȚIONALE 2012
Proiect:
Instituţia:
Buget (total şi solicitat):
Punctaj final:
Evaluator 1 (nume şi semnătură):
Evaluator 2 (nume şi semnătură):
Evaluator 3 (nume... Read more
LA FONTAINE
Prof. Mira Magdalena
Liceul Tehnic “Constantin Brâncuşi” Piteşti
La Fontaine est un poète dans le sens restraint du mot, puisque sa gloire repose sur des oeuvres qui ne passent... Read more
ASPECTE METODICE ALE PREDĂRII ISTORIEI ÎN CICLUL PRIMAR
Radu Emilia Rodica, învăţător
Şcoala cu Clasele I-VIII Nr. 19 „Avram Iancu” Timişoara
„Puneţi copiii în faţa monumentelor în care este... Read more
PARTEA IV
Linii directoare şi idei pentru încorporarea SF-ului în diverse domenii educaţionale
Proiectul SciFiEd pune accentul pe (1) furnizarea de instrumente, formare şi consiliere pentru profesori, care să-i asiste în îmbunătăţirea... Read more
Ordin 4799/2010: Metodologia bacalaureat 2011
Ordin 4799/2010 privind organizarea si desfasurarea examenului de bacalaureat 2011In baza prevederilor Legii învatamantului nr. 84/1995, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare,
In temeiul Hotararii Guvernului nr.... Read more
EDUCAREA COPILULUI ÎN FAMILIE ŞI IMPLICAŢII LA NIVELUL ŞCOLII
Prof. înv. primar Postelnicu Alina
Şcoala Gimnazială „Gheorghe Diboş”, Comuna Măneşti
Rezumat: Acest articol îşi propune să evidenţieze importanţa…
STUDIU- ALĂTURI DE ŞCOALĂ
Prof.inv.primar Gligor Dana
Școala Gimnaziala Cîmpeni
Împreunã cu pãrinţii,şcoala îşi are rolul ei bine stabilit, intervenind în dezvoltarea primarã a copilului. În acest context, educarea pãrinţilor… Competenţe generale ale disciplinei pe niveluri de învăţământ
Modelul comunicativ-funcţional şi competenţele-cheie specifice disciplinei limba şi literatura română impun anumite competenţe generale în cadrul programelor şcolare pe niveluri de…
PROBĂ DE EVALUARE SUMATIVĂ LA TEMA COMPUŞI HIDROXILICI
Prof. Sandu Diana – Ileana
Colegiul Tehnic”Regele Ferdinand I” Timişoara
Rezumat: Am dorit să ilustrez, printr- o gamă largă de itemi, o probă de…
CONCEPTE PEDAGOGICE ALTERNATIVE – FILOSOFIA WALDORF ŞI MONTESSORI
Prof. Alexandru Colţan
Şcoala Gimnazială Săcălaz, jud. Timiş
Conceptele şcolii Waldorf şi Montessori au apărut în România odată cu liberalizarea pieţei…
VIVANT PROFESORES!
- Referat -
CUPRINS:
1-Argument
2-Obiective
3-Diseminarea proiectului
4-Model de orientare profesionala
5-Colaboratori
1. Argument
Referatul VIVANT PROFESORES propune revigorarea functiilor si valorilor atribuite foii matricole, la absolvirea liceului.
Noua versiune a foii matricole, se vrea un mini-ghid de orientare…
Planificare model pentru abilitati practice invatamant primar
Incepand cu anul scolar 2011-2012, Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a oferit pentru prima data tuturor cadrelor didactice modele de planificari calendaristice. Iata…
ACTIVITĂŢILE EXTRAŞCOLARE
IMPORTANŢA LOR INSTRUCTIV-EDUCATIVĂ
Profesor Moise Iuliana Daniela
Liceul cu Program Sportiv „Iolanda Balaş Şoter”, Buzău
Experienţa practică a evidenţiat de-a lungul timpului că activităţile desfăşurate în afara spaţiului şcolii joacă un…
DOVLEACUL
prof. Arjoca Mihaela
Colegiul Tehnic ‘’ Ion Mincu”, Timișoara
Rezumat: Dovlecul și nucul, plante cu simbolistică spirituală și importanță în viața omului.
Cuvinte cheie: doveleac,…
|
|